Jump to content

зов за помощ разорен съм ....А3 1.8 20в не върви


pauna

Recommended Posts

колеги помогнете ми, съсипаме тази кола кво и стана незнам карам А3 1.8 20в АГН мотор колата спря да върви давам гас и оборотите ги вдига бавно до 3 и след тва се едно има едно леко изритване и нагоре пак мъка,ходих на елкон казаха ми че и няма нищо поне така показвала имам спортно гурне то е се едно права тръба и заради него се съмнявали че връщал газове в мотора или че запушен катализатор смених свещи ,дебитомер,температурен датчкик филтри милтри и неще и неще може ли да е от гурнето или катализатора

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А преди да смениш гърнето колата вървеше ли нормално и какви са тез спортни гърнета се едно е права тръба трябва ли да ти бучи на главата сложи си една сток генерация.Виж дали е наред катализатора и отиди да я закачат както казват колегите до добър диагностик. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ходих на елкон

Колега, понятието Елкон е забравено минимум от 10 г. Това бяха едни унгарски тестери за запалването и делкото на карбураторните двигатели! :gruebel: :gruebel: :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Направи диагностика. Така както казваш да не би да е влязла в авариен режим. При мен замина датчик на колянов вал, и кварталния майстор веднага реши че е дебитомер и не и достигал въздух.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не стана ясно грешки има ли при диагностика ... първоначално си написал, че дебитомер си сменял, защо ще го правиш пак ?

Много често срещана причина за невървеж е наличието на неизмерен въздух ... картерна вентилация, вакуумни маркучи, вакуум към сервото , уплътнения всмукателни колектори / дюзи , блокирал клапан за изпаренията от резервоара ... налягане на горивото - помпа/регулатор ... в общи линии, каквото и да не е наред - колата все не върви :)

Не забравяй да споделиш след като откриеш проблема !

Поздрави

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дебитомера го смених с втора ръка мислех че е от него сложих за проба нов изчистих грешките но отново е тъка,

Какви са били грешките ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

pauna чувал си ли песента : паунье фуркат пааааунье фуркат :hilezh: :hilezh:

са , палиш гумите яваш яваш и отиваш в село Скутаре в сервиз Драгинов, ако искаш да ти се оправят проблемите - тел. 0887 213 118 Митко Драгинов и свали ръмжащото гърне щот е супер селско и явно не съзнавашш кви псувни отнасяш !! :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

слаб сигнал на температурен датчик а тои ми казаха че е в дебитомера,другия съм го сменял ,а тва за гърнето незнам дали ще помогне като го сваля

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как се тества дебитометър по-бързя начин:

Откачваш му датчика и правиш един драг за 50-100 метра.

Ако няма разлка във вървежа не е дебитометър.

Редактирано от venny
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

слаб сигнал на температурен датчик а тои ми казаха че е в дебитомера,другия съм го сменял ,а тва за гърнето незнам дали ще помогне като го сваля

т.е. темепература на входящият въздух ... G42 ? Също има отношение към смесообразуването ... DIsplay Group 003 - поле 4 , ако е блокирало на 19,5 - значи не работи. Иначе показва значително по-висока температура от тази на околната среда ...С другият дебитомер пак ли показва грешка ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на 19,5 е да смених с чисто нов и изтрих грешката пак се появява и пак стои с тези дани и незнам полудял съм

В този случай проблема остава да е в инсталацията м/у дебитомера(датчика за температура) и ECU-то или в самото ECU ... пробвай с лош контакт на буксите на ECU-то - на дебитомера предполагам си ги погледнал !

Редактирано от AV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.... ,а тва за гърнето незнам дали ще помогне като го сваля

За вървежа и аз не знам, но за ушите на околкоте ще помогне със сигурност и най-вече нощем, докато хората спят :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а тва за гърнето незнам дали ще помогне като го сваля

Ще помогне...на хората около теб със сигурност.

Слушай Кольо кво ти пее и не се занимавай повече с експерименти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

неможем да намерим температурния датчик за входящия въздух някои да знае каде с енамира на този двигател 1,8 20в АГН двигател ако е в дебитомера трябва да имам 5 крачета на него то има само 3 ,няма го и в кутията на въздушния ,нито пук на колекторите някаде и незнам кажете ако знаете

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

неможем да намерим температурния датчик за входящия въздух някои да знае каде с енамира на този двигател 1,8 20в АГН двигател ако е в дебитомера трябва да имам 5 крачета на него то има само 3 ,няма го и в кутията на въздушния ,нито пук на колекторите някаде и незнам кажете ако знаете

В дебитомера е. Със същия двигател съм. Мисля че се сменя с дебитомера. Май няма възможност отделно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сложих нов и пак тази грешка записва и не върви

Щом дебитомера ти е с 3 извода, а не с 5 - търси датчика по всмукателните колектори ! Но не мога да те ориентирам кътде точно ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...