baba Публикувано 10 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2012 Сравненията бяха повече в посока поддръжка Не зареждайте на омв и лукоил Бургас.Същия го ядох и аз с една 525ца, но за разлика от теб успях да се върна от Турция Ако тогава бях с 3.0тди щях да хвърля 6 дюзи, разминах се с ремонт на помпа и профилактика на горивната система.Зареждам само на шел, преди години са ги хванали в издънка и сега горивата са им под надзор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 10 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2012 ...Относно вървежа на кантар са и двата....Ко речиииииии? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 10 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2012 Сравненията бяха повече в посока поддръжка Taка е ама понеже във всяка такава тема се сравнява и вървежа и едва ли не за някакви кантари при всякакви условия се говори и просто не мога да въприема как има толкова много хора регистрирани в технически форум си го мислят това! То е толкова нелепо все едно да сравняваме как се държат 1,8Т 300 коня и 4,2 атмосверка 300коня при нормално градско каране до 3к оборота Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jacob12 Публикувано 24 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2012 4,2 Tdi е уникален мотор. Безпроблемен. Вярно, колектора единия е 1500 лв., ама за разлика от 3,0 Тди не се сменя. Наистина кефа цена няма, а който може да кара 4,2 тди. За бат Оги, чудя се на 4,2 FSI 2004 год , първите 4,2 FSI ги пуснаха 2006 година?!? 2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
carlitobrigante Публикувано 24 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2012 Бърка батко ти Оги - 335 коня с веригите не е FSI. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jacob12 Публикувано 25 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2012 2004 е с 4,2 BMF мотор, с ангренажен ремък. После пуснаха 4,2 BAR с веригите. Ма както и да е, подробности Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batOgi Публикувано 28 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2012 (Редактирано) Моя грешка.... не е FSI. a с ремъка 334 коня BMF. Сега го обслужих за 5500 лв. смених и веригите на валовете както и обтегачите им плюс всички ролки и ремъци. Смених и вакуум регулаторите - 446 лв. единия. Ама сега ми даде в смесено каране за 56км - 6,4 литра. А беше страшно преди това- огромен разход 27-28 в града , 15 извън. Веригите се бяха вкопали в оптегачите и центровката избягала със 7 градуса. Нямаше и ряз и глъхнеше при смачкване на газта. Сега е самолет Редактирано 28 Юли 2012 от batOgi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване