Jump to content

Проблем


Recommended Posts

Днес отидох на един майстор в моя град но никога не е зареждал фреон на ауди а4 проблема е там че неможе да намерим накрауника за ниско налягане и неможе да зареди фреон моля кажете как от каде се зарежда фреона а накрайника за високо налягане е на радиатора, но и от там неможа да зареди. Благодаря предварително!

Редактирано от raifcho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменяш веднага майстора.

Като не е зареждал на А4 фреон каква работа ще ти свърши?Точно никаква.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

ами този по евтено работи и друг в моя град няма моля кажете от къде се зарежда фреона, къде се намират изводите(винтилите) за високо и ниско налягане ? :)

Редактирано от raifcho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

този който толкова евтино работи,а не знае на А4(една от най масовите коли) да ти сервизира климатика може да ти създаде толкова скъпи проблеми,че ще ти иде да се обесиш после.

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес отидох на един майстор в моя град но никога не е зареждал фреон на ауди а4 проблема е там че неможе да намерим накрауника за ниско налягане и неможе да зареди фреон моля кажете как от каде се зарежда фреона а накрайника за високо налягане е на радиатора, но и от там неможа да зареди. Благодаря предварително!

колега за целта има литература или учебници като ще го учиш то той трябва да ти плати накрая

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги значи днес отидох пак на този майстор и той отви вентила за високо налягане на фреона (намиращо се на радиатора на климатроника) и фреона излезе, после обезвъздуши системата и пак от там вкара нов фреон това му беше процедурата. Моля кажете по този начин как е станало ще имам ли проблеми? И как да си тествам климатроника дали духа с палния си капацитет?

И последно като запаля колата климатроника ми автоматично се вклучва и почва да духа такали трябва да е или трябва да го спирам? Моля кажете си мненията ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо да ти казваме каквото и да е, като ти не слушаш?

Хората ти казаха да не ходиш при тоя "майстор" - ти послуша ли ги?

Сега питаш още, надали ще получиш отговори.

  • Like 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Не видях да сипе масло. Къде трябва да сипе маслото ?

Редактирано от raifcho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслото се сипва там, където и фреона.

Количеството масло и количество фреон са точно определени.

Зависят и от това, дали климатика е фабричен или добавен.

А по принцип се слага и ултравиолетов оцветител,

ако имаш теч - да се види откъде.

Ама за този майстор това сигурно е извънземна технология.

Ако не е сложил точното количество фреон, пак ще береш ядове.

Бегай далече от тоз...

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви :rolleyes:

Вече разбрах всичко благодарение на вас Другия път ще съм по внимателен независимо при кого отивам и всичко ще е както трябва без съмнение ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

този майстор те е съсипал(така и предполагах)

сега бягай при някой който да му оправи бакиите,защото без масло във фреона ще ти замине компресора доста бързо.Включително и те е набутал,защото вместо да допълниш някакво количество фреон ,"майстора-тънкач" е изпуснал това което имаш и е напълнил цялата система(надявам се,но не мисля,че го е направил).

Казах ти по нагоре,че ще ти излезе по скъпо,защото ще ти трябва друг човек да оправи сътворено от "тънкия".

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то ако не изкара всичкия фреон не може да напълни друг защото в нея точка на системата налягането е по голямо от на бутилката с фреона и просто не може да се вкара фреон

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то ако не изкара всичкия фреон не може да напълни друг защото в нея точка на системата налягането е по голямо от на бутилката с фреона и просто не може да се вкара фреон

:wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е, чичко Кадиев!

И аз на плажа като ми омекне дюшека, не го допълвам,

ами изпускам целия въздух - и наново... :hilezh:

Боже-е-е, какви мнения се дават понякога!

Не е истина просто...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

айде дозареди климатик от вентила за високо налягане от бутилка с фреон?като не си зареждал стига си дрънкал глупости .затова си има вентил за ниско налягане от където се допълва пълни ,но неговия майстор не го е намерил ..

Редактирано от grezdei
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

grezdei, за допълването на климатика си прав:

става само през кръга на ниското налягане.

Кратичко е обяснено тук(отговор 3):

http://www.renault-bg.com/smf/index.php?topic=14426.0

Изниква въпроса, само от ниското налягане ли може да се изсмуче наличния фреон?

(Това, за съжаление не ми е известно!)

Единствено тогава, тези гимнастики с изпускането в атмосферата са имали някакъв смисъл .

И още една полезна темичка:

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=22124

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да точно така майстора неможа да намери винтила за ниско налягане. Питах много майстори но никой не каза къде се намира даже и тук никой не каза и нямах друг избор за момента и така стана работата :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...