raifcho Публикувано 7 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2012 (Редактирано) Днес отидох на един майстор в моя град но никога не е зареждал фреон на ауди а4 проблема е там че неможе да намерим накрауника за ниско налягане и неможе да зареди фреон моля кажете как от каде се зарежда фреона а накрайника за високо налягане е на радиатора, но и от там неможа да зареди. Благодаря предварително! Редактирано 7 Юли 2012 от raifcho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 7 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2012 Сменяш веднага майстора.Като не е зареждал на А4 фреон каква работа ще ти свърши?Точно никаква. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
raifcho Публикувано 7 Юли 2012 Автор Доклад Share Публикувано 7 Юли 2012 (Редактирано) ами този по евтено работи и друг в моя град няма моля кажете от къде се зарежда фреона, къде се намират изводите(винтилите) за високо и ниско налягане ? Редактирано 7 Юли 2012 от raifcho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanis Публикувано 7 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2012 този който толкова евтино работи,а не знае на А4(една от най масовите коли) да ти сервизира климатика може да ти създаде толкова скъпи проблеми,че ще ти иде да се обесиш после. 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubo1918 Публикувано 7 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2012 Днес отидох на един майстор в моя град но никога не е зареждал фреон на ауди а4 проблема е там че неможе да намерим накрауника за ниско налягане и неможе да зареди фреон моля кажете как от каде се зарежда фреона а накрайника за високо налягане е на радиатора, но и от там неможа да зареди. Благодаря предварително!колега за целта има литература или учебници като ще го учиш то той трябва да ти плати накрая 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
raifcho Публикувано 8 Юли 2012 Автор Доклад Share Публикувано 8 Юли 2012 Здравейте колеги значи днес отидох пак на този майстор и той отви вентила за високо налягане на фреона (намиращо се на радиатора на климатроника) и фреона излезе, после обезвъздуши системата и пак от там вкара нов фреон това му беше процедурата. Моля кажете по този начин как е станало ще имам ли проблеми? И как да си тествам климатроника дали духа с палния си капацитет?И последно като запаля колата климатроника ми автоматично се вклучва и почва да духа такали трябва да е или трябва да го спирам? Моля кажете си мненията Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ge1e Публикувано 9 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2012 Защо да ти казваме каквото и да е, като ти не слушаш?Хората ти казаха да не ходиш при тоя "майстор" - ти послуша ли ги?Сега питаш още, надали ще получиш отговори. 2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanis Публикувано 9 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2012 по какъв начин излезе фреона,да не го изпусна в атмосферата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav85 Публикувано 9 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2012 Ако е излязъл бързо и не е успял да го хване, сигурно в атмосферата 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
raifcho Публикувано 9 Юли 2012 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юли 2012 фреона го изпусна в атмосферата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
edinak Публикувано 9 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2012 А масло сипа ли майстора? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
raifcho Публикувано 9 Юли 2012 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юли 2012 (Редактирано) Не видях да сипе масло. Къде трябва да сипе маслото ? Редактирано 9 Юли 2012 от raifcho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Veselin Milev Публикувано 9 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2012 Маслото се сипва там, където и фреона.Количеството масло и количество фреон са точно определени.Зависят и от това, дали климатика е фабричен или добавен.А по принцип се слага и ултравиолетов оцветител,ако имаш теч - да се види откъде.Ама за този майстор това сигурно е извънземна технология.Ако не е сложил точното количество фреон, пак ще береш ядове.Бегай далече от тоз... 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
raifcho Публикувано 9 Юли 2012 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юли 2012 Благодаря ви Вече разбрах всичко благодарение на вас Другия път ще съм по внимателен независимо при кого отивам и всичко ще е както трябва без съмнение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanis Публикувано 11 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2012 този майстор те е съсипал(така и предполагах)сега бягай при някой който да му оправи бакиите,защото без масло във фреона ще ти замине компресора доста бързо.Включително и те е набутал,защото вместо да допълниш някакво количество фреон ,"майстора-тънкач" е изпуснал това което имаш и е напълнил цялата система(надявам се,но не мисля,че го е направил).Казах ти по нагоре,че ще ти излезе по скъпо,защото ще ти трябва друг човек да оправи сътворено от "тънкия". 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grezdei Публикувано 11 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2012 то ако не изкара всичкия фреон не може да напълни друг защото в нея точка на системата налягането е по голямо от на бутилката с фреона и просто не може да се вкара фреон 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
edinak Публикувано 12 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2012 то ако не изкара всичкия фреон не може да напълни друг защото в нея точка на системата налягането е по голямо от на бутилката с фреона и просто не може да се вкара фреон Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kadiev Публикувано 12 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2012 то ако не изкара всичкия фреон не може да напълни друг.....Кай чесноSent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Veselin Milev Публикувано 12 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2012 Така е, чичко Кадиев!И аз на плажа като ми омекне дюшека, не го допълвам,ами изпускам целия въздух - и наново... Боже-е-е, какви мнения се дават понякога!Не е истина просто... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grezdei Публикувано 12 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2012 (Редактирано) айде дозареди климатик от вентила за високо налягане от бутилка с фреон?като не си зареждал стига си дрънкал глупости .затова си има вентил за ниско налягане от където се допълва пълни ,но неговия майстор не го е намерил .. Редактирано 12 Юли 2012 от grezdei Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Veselin Milev Публикувано 12 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2012 grezdei, за допълването на климатика си прав:става само през кръга на ниското налягане.Кратичко е обяснено тук(отговор 3):http://www.renault-bg.com/smf/index.php?topic=14426.0Изниква въпроса, само от ниското налягане ли може да се изсмуче наличния фреон?(Това, за съжаление не ми е известно!)Единствено тогава, тези гимнастики с изпускането в атмосферата са имали някакъв смисъл .И още една полезна темичка:http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=22124 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
raifcho Публикувано 12 Юли 2012 Автор Доклад Share Публикувано 12 Юли 2012 Да точно така майстора неможа да намери винтила за ниско налягане. Питах много майстори но никой не каза къде се намира даже и тук никой не каза и нямах друг избор за момента и така стана работата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts