Jump to content

цк ключ =?


mtv

Recommended Posts

Здравейте колеги, какво на колата е най-добре да прекъсна при поставяне на скрито ключе ? засега май най-много клоня към прекъсване горивната помпа, но ако забравя да го натисна няма ли да ми дава грешка колата ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На В6 не ми записва грешка.Обаче на C6 А6 аудито ми записа веднага и по-важното-светна веднага чек-а и освен с компа не можеш я изгасиш тази лампа.Пробвай да издърпаш бушона на бензиновата помпа и веднага ще си отговориш на въпроса.

Редактирано от RadoAdamov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези коли нямат ли стандартно имобилайзери?

Те имат стандартно, но и доста майстори има за които това не е от особенно значение.А на един приятел му се случи и му откраднаха ключовете на бората и след 3 дни се намери напълно изгоряла колата.Ако имаше ключенце допълнително това нямаше да се случи.Та затова ги слагаме тези, да си усложняваме нашия и живота на крадците.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имат, да. И с разни играчки за 300 евро се неутрализират за 3 секунди. Аз бих ти предложил да прекъснеш кл. 50, т.е. управляващия кабел, който отива до релето на стартера. Дори може да не слагаш реле, защото токът е от порядъка на 4-5 мА. (разбира се е по-добре с реле). При този случай, ако колата е автоматик, няма да запали и няма да може да стартира с бутане. Този вариянт не действа при ръчни скорости. При тях вече зависи от двигателя.

Ако е дизел и изключиш помпата в резервоара (при помпа-дюза), вероятността да запали без нея е голяма, защото тандем-помпата създава достатъчен вакум и пак може да засмуче гориво. Там най-ефективно би станало с прекъсване на захранването на моторната електроника (не дърпай бушони, моля те докато работи колата за да установиш кой е. В този случай обезателно през реле. При комън-рейла работата става с прекъсване на помпата в резервоара. При бензиновите също. Ако случайно забравиш да натиснеш копчето, би могла да светне моторната електроника , но грешката ще е спорадична и след няколко давания на контакт ще се изтрие самичка. Аз лично не препоръчвам да се прекъсава кл. 15 (т.е. *+* през контакт).

Опасното при тези схеми, които прекъсват гориво или захранване на моторна електроника е да не се повреди нещо по допълнителната инсталация по време на движение.

От моя опит мога да кажа, че в случаите, в които не е имало друга я възможност, съм прекъсвал захранването на моторната електроника и по-скоро управляващия кабел на релето (възможно най-тънкия кабел)и в повечето случаи не се е налагало монтаж на реле. Колкото повече елемети има, толкова повече неща могат да се повредят.

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

...

колега, благодаря ти за подробния пост! близък ми препоръча да прекъсна кабела на компа за коляновия вал....ще го бистрим кой е точно в аутодатата. ти това одобряваш ли, че субота мисля да я разглобяваме....

Редактирано от grizzly
Цитиране на предходен пост. Два пъти.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

колега, благодаря ти за подробния пост! близък ми препоръча да прекъсна кабела на компа за коляновия вал....ще го бистрим кой е точно в аутодатата. ти това одобряваш ли, че субота мисля да я разглобяваме....

И тогава със сигурност ще ти записва грешка всеки път когато забравиш за ключа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И тогава със сигурност ще ти записва грешка всеки път когато забравиш за ключа.

ок. а някой на б7 да го е правил и да има готов опит, които иска да сподели?.....от мен бирата после !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, моите уважения, но как очакваш да ти кажа къде съм прекъснал или окъсил нещо, като може да си някой хайдук и да събираш инфо :)! Хич ти да не си, като го обсъждаме публично те ще се светнат хората! Къде да сложиш капанче е нещо, което всеки който малко знае закона на Ом може да направи за няколко минути! Помисли малко и бъди изобретателен!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, моите уважения, но как очакваш да ти кажа къде съм прекъснал или окъсил нещо, като може да си някой хайдук и да събираш инфо :)! Хич ти да не си, като го обсъждаме публично те ще се светнат хората! Къде да сложиш капанче е нещо, което всеки който малко знае закона на Ом може да направи за няколко минути! Помисли малко и бъди изобретателен!

е браво, колега ! искам просто някое предложение от запознат и съвет, а за закона на ом знанията не са достатъчни поради сложността на системите и компа в колата....не говорим за жигули все пак.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...