Jump to content

От 2,5 ТДИ към 1,9 ТДИ


Petkovm

Recommended Posts

Не е никак сложно.Ако някога някои е свалял двигател няма как да збърка нещо.

А за снимки ако ми се оправи телефона ще ги кача веднага .Проблема е че като изкарвахме стария двигател го повдигнахме с крик а телефона го бях хвърлил на земята и минахме през него.

А ако някои реши да пробва да прави тази конверсия съм на разположение да помагам за всичко.

 

Моя проблем остава сега да оправя документите.Ако някои е оправял такива дори и да не е специално от 2.5 към 1.9 да сподели.

На мен ми казаха че трябва да бракувам едната кола и да направя договор че ще ползвам двигателя от бракуваната кола(аз не знам точно какъв договор да направя един ти казва трябва да е нотариано заверен а тук в кат ми казват че може и само да е ръкописан между двамата и в момента съм на кръстопът)След като оправя това с бракуването трябва да мина през някаква фирма ДЕКРА и след това чак да сменяма талоните в кат.

Даиде съвет какво да правя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не искам да те плаша, ама в ДЕКРА ше ти свалят едни 1500 - 2000 лева за няма нищо .. :cussing:

Инак браво за търпението и куража :)

Редактирано от Fitil4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Моя проблем остава сега да оправя документите.Ако някои е оправял такива дори и да не е специално от 2.5 към 1.9 да сподели.

Аз купих донор с нотариален договор и бракувах колата, без да я регистрирам. С договора за покупка и талона за брак отидох в технотест.

Струваше около 200лв за монтиран 1.8т на 80-ка, т.е. мотор, който не се е предлагал в моделната гамa.

Иди най-добре на място. После се минава КАТ, процедурата е като с новозакупен автомобил за смяна на талона.

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не искам да те плаша, ама в ДЕКРА ше ти свалят едни 1500 - 2000 лева за няма нищо .. :cussing:

Инак браво за търпението и куража :)

Колега зваъннах по телефона на тия от ДЕКРА и ми казаха че при тях се плащало 360 лв за протокол и след това в министерсвото някакви 100 лева но това за министерството не го разбрах.

А за технотест казаха че вече не се минава през тях а само ДЕКРА и някаква КЮФДЖУТ

най вероятно в понеделник ще съм в София и ще видим как ще ме наредят дали ще мина само с тия пари?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Колега, кажи какво стана с колата, регистрира ли я с 1.9 двигателя, какви инстанции минаваше. Интересно ми е, а и доволен ли си от двигателя :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

За регистрацията трябва първо да се мине през една фирма на име ДЕКРА те ти издават един протокол и от там отиваш в ДАЙ и подаваш този протокол и след 40 дни взимаш някакви документи от там и отиваш да си смениш талона.Аз чакам оше от ДАЙ документите и не съм стигнал до КАТ.

А за двигателя съм предоволен.

При засечен пълен-пълен на 1300км заредих 53л нафта :) от това по доволен няма на къде.

Вървежа си е горе доло като на 2.5

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да попитам само магарето защо е сменено? В смисъл тази разлика, заради единия тампон дължи ли се на факта, че старата кутия е автомат или просто защото купето е А6 , а не А4?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата е в кутията на скоростите 

На 1.9 се захващат по различ начин от на 2.5/

Ако се направи фланец и си останат скоростите от 2.5 нямада трябва да се сменя магарето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Браво за интервенцията колега! Само да попитам, защо е целият този филм със смяната на двигателя нещо проблеми ли имаше?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

 

Колега прочети малко в темите за 2,5 и сам ще си отговориш.Просто самия двигател на 2.5 не е измислен като хората(чупат се валове , помпи , турбини и какво ли още не)

Като колата беше 2.5 ми харчеше приблизително 10-12 на сто нафта , а сега разхода е около 5-7

Според мен ТОЗИ ФИЛМ си заслужаваше всяко усилието което съм направил и няма човек които да е убеди в обратното

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

Страхотна тема! Колегата си е решил проблема кара си 6ца с един страхотен двигател, хем по малък данък, хем по малка  ипо евтина подръжка и то в пъти. Само това с тия регистрации не го разбирам почти в цял свят ДВГ се води консуматив само тука се впъват като империалисти ,та къде е номера на двигателя, та защо е без номер, а бе ужас и всичко за лев. трябваше колега да го регистрираш като 1.2 :flipoff:  за шоуто :runningdog:  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...