manoff Публикувано 3 Март 2013 Доклад Share Публикувано 3 Март 2013 Извинете ме много, ама мога ли да ви попитам - КОГА ЩЕ СЕ ВИДИМ ?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 3 Март 2013 Доклад Share Публикувано 3 Март 2013 Тия лампи в краката като врътна Interior lightning на максимум и почнаха да светят. Дразни ме, като се отвори вратата е ок ама докато караш вечер нещо да ми свети долу ме расейва. Намалих си го на средата и долу почти не се забелязва, че свети нещо. Светят две червени диодчета отгоре, което е много готино. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSM Публикувано 3 Март 2013 Доклад Share Публикувано 3 Март 2013 Трябва да проверя кой модул го управлява, звучи ми елементарно ... но да видим Комфорт модула 46. А от адаптациите там се настройваше и диминга в проценти - това май е като алтернатива на Interior lighting настройката в ММИ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 4 Март 2013 Доклад Share Публикувано 4 Март 2013 Също се кодира и във модулите на вратите, общо взето изглежда проста работа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 5 Март 2013 Доклад Share Публикувано 5 Март 2013 С какви дискове и накладки карате и от кои сте доволни? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoil Публикувано 5 Март 2013 Доклад Share Публикувано 5 Март 2013 (Редактирано) с най - големите възможни :hilezh:/> накладки Pagid, засега доволен Редактирано 5 Март 2013 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 5 Март 2013 Доклад Share Публикувано 5 Март 2013 Аз от скоро минах на големи дискове и съм потресен как спира! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 5 Март 2013 Доклад Share Публикувано 5 Март 2013 (Редактирано) Поръчхах си днес Zimmerman 302mm отзад и Zimmerman 314mm отпред и двата вентилирани + Ferodo FDB отпред и отзад накладки да ги видим :)/> Редактирано 5 Март 2013 от N1995 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 5 Март 2013 Доклад Share Публикувано 5 Март 2013 Предните не бяха ли 320ки? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 5 Март 2013 Доклад Share Публикувано 5 Март 2013 По спецификация са. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoil Публикувано 5 Март 2013 Доклад Share Публикувано 5 Март 2013 това е 2.0тди, всичко му е от малките версии Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVKATA26 Публикувано 5 Март 2013 Доклад Share Публикувано 5 Март 2013 Или е 321 или е 312мм, 314 и 320 няма Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jass Публикувано 5 Март 2013 Доклад Share Публикувано 5 Март 2013 Аз пък тези дни ще си оставя да ми боядисат джантите за лятото.Какво мислите за цвят, че ми се иска малко по-огледални/полирани? Или да ми ги пръснат с оригиналния? Идеята ми е да се връзват с хромираните лайсни около прозорците. Ето такива са Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baxami Публикувано 5 Март 2013 Доклад Share Публикувано 5 Март 2013 Колеги от къде се активира измиването на фаровете? Ауди а6 3.0 2008г. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 5 Март 2013 Доклад Share Публикувано 5 Март 2013 Трябва фаровете да работят на къси (не на дейлайт) и когато задържиш лостчето с което пръскаш на стъклото около 2 секунди пръскат и дюзите на фаровете ...Не го ползвай много активно, защото с 3-4 пръскания на фаровете и казанчето е празно :hilezh:/> Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 5 Март 2013 Доклад Share Публикувано 5 Март 2013 Много ме напряга, че около бутона за звъка ми е изтъркано. Самите бутони са си супер, алуминиевата лайсничка е супер, ама пластматасата е поротъркана. Тоя дето я е карал тая кола си е рязал ноктите от коледа на великден явно. Дайте някъв акъл, ако я сваля цялата централна колона и я дам на бояджия дали ще ми я докара със същия цвят какъвто е в момента? Цялата ми е с този тъмно сивия цвят. Разни фолиа въобще не ми се въртят из главата, но пък и не ми се дават 500лв за нови бутони с пластмаса при положение, че бутоните са ми супер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jass Публикувано 5 Март 2013 Доклад Share Публикувано 5 Март 2013 (Редактирано) Виж аз какво сготвих събота и неделя. Нищо не казахте за цвета на джантите..... Редактирано 5 Март 2013 от Jass Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 5 Март 2013 Доклад Share Публикувано 5 Март 2013 Приготвил си ги да ги пращаш за реставрация ли?! Прави ги с цвета на колата, тва полиране е прекалено лъскаж според мен. Колко време ти отне да разглобиш мми-а? На мен копчетата са ми перфектни, само тая пластмаса долу в ляво на твойта снимка е надраскана. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jass Публикувано 5 Март 2013 Доклад Share Публикувано 5 Март 2013 (Редактирано) Вчера я оставих на моите бояджии.Само да ти кажа, че няма такава играчка, бутоните как се вадят не е истина....Иначе самото разглобяване на колата е удоволствие Цялата процедура я започнах, защото всичко беше облепено с фолио от предишния - лайсни на вратите, централна конзола и т.н.Голямо търкане падна докато сваля фолиото от уникалния тъмно кафяв махагон, но се видя защо е била фолирана и сега не знам какво да правя, вече от две места ме връщат, че не възстановяват махагон Редактирано 5 Март 2013 от Jass Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baxami Публикувано 5 Март 2013 Доклад Share Публикувано 5 Март 2013 Веско, благодарско ще го изпробвам. Веско, благодарско ще го изпробвам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSM Публикувано 5 Март 2013 Доклад Share Публикувано 5 Март 2013 Все пак си успял да отделиш копчетата - никой не е мислил че ще е лесно . Само тия винтове отдолу (дето ги коментирахме преди няколко стр. ) ли държат нещата? Голям респект за снимките - първите подобни в нета са .Дойде ми някаква идея как може да се предпази иконката и надписа Волюме при боядисването - ако се намаже с някакъв восък или мазило, което след боядисване на всичко останало да се махне. Това в случай че бялото е изписано релефно навътре. Не си спомням така ли беше или не и сега не ми се ходи до колатаЗа джантите - според мен по-добре оригиналния цвят. Това огледалното ми стои малко демоде (със стари модели примери има такива) без да се обижда никой. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 5 Март 2013 Автор Доклад Share Публикувано 5 Март 2013 http://www.ebay.de/itm/Interieurleisten-Dekorleisten-Zierleisten-AUDI-A6-4F-Carbonoptik-Carbon-/271164875595?pt=DE_Autoteile&fits=Model%3AA6&hash=item3f22afa34b#ht_634wt_1398 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jass Публикувано 5 Март 2013 Доклад Share Публикувано 5 Март 2013 (Редактирано) Карбонът само ако е истински, иначе за фолио има уникални предложения!Ето това ми върши работа http://www.ebay.de/itm/Original-Audi-A6-4F-Wurzelholz-Dekorleisten-Zierleisten-4F1864261B-1WV-Nussbaum-/190804612207?pt=DE_Autoteile&hash=item2c6cd7546fИзобщо не ми е зор за надписа, аз си знам, че оттам се увеличава/намалява и спира Мога да направя преразказ по снимка Не мога да се сетя за кои винтове говориш? Редактирано 5 Март 2013 от Jass Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSM Публикувано 5 Март 2013 Доклад Share Публикувано 5 Март 2013 (Редактирано) Ааа с Емилион съм го коментирал това 35 стр. по- напред. Става въпрос дали само тия четири винта в краищата отдолу се развиват за да се отдели лицевата горна част, която ще се боядисва или и бутоните са захванати някак си за нея и те трябва да се отделят? Въобще още няколко снимки никак няма дя ся излишни, когато ти е удобно. Мерси Редактирано 5 Март 2013 от MSM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 5 Март 2013 Доклад Share Публикувано 5 Март 2013 (Редактирано) Ясене, не се занимавай с тия фолиа, колкото добре да изглежда е супер цигания. Да не говорим, че всеки втори голф е с "карбонови" елементи. Дай да намерим някой читав бояджия да направи както трябва нещата или ако искаш дърво - нови. Аз мисля да направя цялата централна + маската на таблото в малко по-светло сивото като на фейслифта:Ей така да стане:Само ми се иска да видя на живо някоя фейслифтова кола за да преценя как ще седи на практика преди да го направя. В такъв случай маската, която си свалил става черен мат и спи града Освен това и аз лично ще мога да сменя надраните лайсни с чисто алуминиеви такива, гладки, без драскащия се релеф...Е тва също е вариант:http://www.bks-tuning.com/Audi-RS6-carbon-interior-trim-sethttp://www.bks-tuning.com/Audi-A6/S6/RS6-center-console Редактирано 5 Март 2013 от N1995 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts