VBI Публикувано 31 Август 2012 Доклад Share Публикувано 31 Август 2012 Нали имаш рутер Галя? Не ти трябва допълнителен компютър, просто правиш настройките DDNS в рутера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RED-AUDI Публикувано 1 Септември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 1 Септември 2012 Благодаря за информацията на всички, отново !Имам такава молба,може ли някой да напише стъпка по стъпка как да настроя рутера? Или ако не му се занимава с писане, да пусне телефон на л.с. за кратка телефонна инструкция? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 1 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2012 Какъв ти е рутера? Някъде в Setup-a трябва да имаш съответните прозорци за настройка на DDNS. Ето при мен как изглежда, на мястото на червените полети си вкарваш регистрацията, която си направила предварително: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gerardiro Публикувано 1 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2012 в темата вече е упоменат точния модел на устройството колега. зарежи делинка. има и пик горе на сетъпа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Дидо Йорданов Публикувано 7 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2020 (Редактирано) Здравейте колеги, ще използвам тази стара тема, тъй като проблема ми е подобен. Монтирах в къщата на село DVR Dahua DHI-HCVR5104C - S2. Интернета който ползвам е към Виваком (пакет с телевизия) и няма никакъв проблем да наблюдавам и конфигурирам всичко през телефона с приложението iDMSS, стига телефона, който ползвам да не е към мобилната мрежа на Виваком. През Wifi, както и чрез мобилен нет на теленор и А1 всичко работи, но ако телефона е на мобилни данни към Виваком - не работи. Интересен факт е, че използвайки 2 телефона на Виваком ако пусна интернет от единия чрез гореща точка на другия - отново работи без проблем. Звънях естествено на оператор, посетих ги дори в техен офис и не могат да ми предложат решение. Интернета им не бил подходящ за видеонаблюдение и толкова. Някой може ли да сподели опит или да ме насочи към някакво решение. Благодаря. Редактирано 7 Октомври 2020 от Дидо Йорданов Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 7 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2020 Мобилен оператор който ти ограничава достъпа до Нета - идеална причина да го смениш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Дидо Йорданов Публикувано 7 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2020 Преди месец подписахме 2-годишен договор...иначе бих. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 7 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2020 Виваком съм ги зачеркнал отдавна, също като ментел.... Не познават значението на думата клиент. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 8 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2020 @Дидо Йорданов Опитай да смениш порта за видеонаблюдение от 37777 на някакъв по-висок в самия DVR и после в програмата iDMSS и виж дали ще сработи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
velas Публикувано 8 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2020 Първо си инсталирай iDMSS Plus - безплатна е. После провериш дали нямаш ограничение да я ползваш само при WiFi. Въведи DVR-а по сериен номер. В iDMSS, в "настройки на потока" задаваш "под-поток". Ако отново не става, в DVR-а в настройките на каналите настройваш "под-потока" на минимална резолюция, фрейм и битрейд. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Дидо Йорданов Публикувано 9 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2020 (Редактирано) Преди 23 часа, VBI написа: Опитай да смениш порта за видеонаблюдение от 37777 на някакъв по-висок в самия DVR и после в програмата iDMSS и виж дали ще сработи. Опитах този метод, но за жалост няма ефект. Преди 15 часа, velas написа: Първо си инсталирай iDMSS Plus - безплатна е.... Да, с Plus версията проблема е същия. Нямам зададени ограничения за ползване само при WIFI, само предупреждава, че е възможен голям трафик през мобилните данни. DVR-а пробвах и по сериен номер и чрез сканиране на баркода - няма промяна. В настройките на потока по подразбиране е на "под-поток". Ще опитам довечера да намаля резолюцията и т.н. Редактирано 9 Октомври 2020 от Дидо Йорданов Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 9 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2020 Пробвай пак това което колегата @VBI предложи, само че не на висок порт, а на 80 или на 443. Тези два порта са за HTTP и HTTPS и са обикновено отворени навсякъде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
velas Публикувано 9 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2020 На 7.10.2020 г. at 13:32, Дидо Йорданов написа: ...2 телефона на Виваком... И на двата ли не излиза картината? И двата ли са iPhone? Едва ли е от мрежата на БТК, по-скоро е някаква настройка. При мен всичко работи на няколко дузини DVR-и, но съм с Андроид. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване