Jump to content

Audi Allroad въпроси


AALEXANDROV

Recommended Posts

На линка можеш да видиш какво съм похарчил за близо 3 години и 32+х.км за 2003, АКЕ мотор купен от БГ.

Километри, разходи и повече детайли

Aз ги докарах до 11 000 лв ремонти :huh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 1,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

аз за 8 години съм надхвърлил тази сума,но ЩЕ продължа да си я карам!!!

Всеки "пишльо" може да си купи А6,само разбирачите си купуват Allroad.

Показателен е и факта че се произвеждат само 100 000 бройки от серия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ще ти кажа отзиви за А6, същото като за Allroad! Преди две седмици си купих Голф 2, ей така за майтап трябва ми една малка кола да си товаря разни боклуци. Карах го два дена, нищо му няма - върви си, набира, даже и климатик, радио....същото като А6 и Allroad.....вече го кара едно от моите момчета! Тази работа не е за мен! Сигурен съм, че колегите ме разбират...., вчера - перка и алтернатор 515лв, на други коли тези работи не ги сменят ( с доживотна гаранция са :)))))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да се включа. За две години и изминати 100 000 км равносметката е следната. След покупката се наложи да сменя предни възглавници задни също и задни амортисьори, обслужване на двигателя скоросна кутия и смяна на предница общо около 6000 лв.  Преди три месеца смених турбина, "малък ремонт" на мотора, последствия от турбината и обслужване на двигателя /ролки ремъци и т.н./ общо 2500 лв., преди седмица ново окачване и предни амортисьори 1100 лв. Но кеф и мерак с пара се гаси. И един съвет когато ходиш да гледаш  за предпочитане е Ollroad пред обикновена А6, взимай човек който познава колата и знае къде да гледа, че после много боли защото повече  от половината по обявите не си заслужават парите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Колега,смени само тампоните с оригинални или полиуретанови.

Тампоните излизат около 300-400лв.всичките-оригинални разбира се

Полиуретана 180-200лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой ли не е сменявал носачи на такова Ауди :lupe:

Аз го карам с такива за А6, сега не съм ги сменял всички на куп и не знам колко са. По спомени, преди 2-3 години всички струваха 500 лв. заедно с биелетки и накрайници. На 15000км, нещо почваше да тропа и се подменяха на парче. В интерес на истината в момента не сменям нищо, а минавам доста км. Пътищата ли станаха по-добри...незнам, но наистина нямам проблеми с ходовата част!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги,

Имам питане до  "kockoo" , 

Моля да ми напишеш ,  дали си доволен от полиуритена ? Как ти се струва колата , по-стабилна ли е , по- твърдо ли вози и т.н. Карал съм само с английски полиуритен на "PowerFlex". Нашият добър ли е според теб ? Колко пари излезнаха тампоните и кои смени ?

Много въпроси , много чудо ....

И да се оплача , компресора ме отсвири . Момчетата , които ми го смениха , направиха 3 рециклажа и пак нищо.Избутва няколко дни и край.  Сега ще ми доставят нов ....

2 седмици се лангуркам на Орел Запира и ми се плаче.....Искам си Максим Горки да ме вози :-)

Поздрави на всички .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

доволен съм от полиуретана,изминал съм 23000км.вече дори не съм ги смазвал още.

Колата е по стабилна при всякакви условия,возията и да има разлика-въздушното я убива.

сменил съм всички на носачите прави и криви имам и другите подготвени но не съм ги сложил още.

цената 150лв.

3 рециклажа и пак??? ... да не би да имаш проблеми със системата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За  колегата Passi, който питаше относно цена на комплекта носачи за предница, аз използвам Kamoka издържаха 80 хил. км. и струват 400 лв. 



Моля за съдействие. Закупих суб буфер за аудито и имам нужда от човек, който може да го монтира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

доволен съм от полиуретана,изминал съм 23000км.вече дори не съм ги смазвал още.

Колата е по стабилна при всякакви условия,возията и да има разлика-въздушното я убива.

сменил съм всички на носачите прави и криви имам и другите подготвени но не съм ги сложил още.

цената 150лв.

3 рециклажа и пак??? ... да не би да имаш проблеми със системата?

Смениха ми компресора с нов.Старият просто не може да задържи налягане и пуска след няколко дни работа ... 

Полиуретана живо ме интересува , защото предпочитам да имам твърда предница . Ако са само 150лв комплекта , може и да се възползвам от БГ производителя . За PowerFlex , трябва да се бръкна поне двойно . А те готови ли ги изпращат , тук само за поставяне ?Колко тампона са в комплект ?Предполагам , че кефа от возията на дълго не се прецаква , нали за това е въздушното :-) , освен и за да ти лази по нервите .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, имам питане. При шофиране по магистрала по някога ми светва жълтата лампа за нивото /лого на кола със стрелки нагоре-надолу/ на километража и след секунди изгасва сама. Възможна причина?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Петрини,

 

Имам спомен, че възглавниците са нови, така че едва ли изпуска въздух.

Може да е от нивомерите, но за по-сигурно прочети колата с VCDS.

Може колата просто да има нужда от една адаптация на окачването, което пак става с VCDS.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ахааа,значи продължават на старата схема . Те бяха в Стара Загора...

Пак , ще се оставя колата на крика за няколко нощи...

Мерси приятел за информацията . Хайде време е да се организираме да се съберем на среща . В София станаха доста камиончетата . 

Лека вечер .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Хайде време е да се организираме да се съберем на среща . В София станаха доста камиончетата . 

Лека вечер .

Асене, това вече го играхме! Два пъти, лъжа Серго! (А с теб се запознахме, като ми правеха проверка данъчните!!!!)  :hilezh:  Даже някъде имаме тема, шанс нулев.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Някой дали може да каже относно правите носачи (показани горе на снимката), кои години/двигатели се монтират :

4Z7 407 151 и 4Z7 407 151 C - 24,5 mm шарнирен болт

4Z7 407 151 G - 21 mm шарнирен болт

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не открих каквато и да е взаимовръзка между двигател и диаметър шарнирен болт. Предполагам, че има някаква връзка с оборудването на колата, но дали е за лоши пътни условия (че кой автомобил от този модел не е?) или има връзка с различните контролери на въздушното окачване незнам. По интересното, е че не открих и връзка с годините на производство?!?!

 

ЕДИТ: Открих връзката. От номер на шаси 4В-4-091001 е 21мм диаметър на шарнирния болт и съответно до номер шаси 4В-4-091000 е 24мм.

 

ПС: Каква е актуалната цена на възглавниците предни/задни, кои марки са добри, какъв период от време издържат и какво се сменя заедно с гумения балон, който замества пружината при конвенционалното окачване?

Редактирано от S8_TDI Vasko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Това с номера на шасито и аз го видях, ама не открих как да ги мачна :).

А относно въпроса ти, ако си решил да правиш миграция от пружини към възглавници........май не е оправдано. Освен възглавницата има 1 бр О пръстен и един гумен тампон + гайка. Иначе аз ползвам китайчета и вече повече съм доволен :)

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да неговорим че трябва ида смениш цялото окачване'ценово излиза повече от allroad в лошо състояние.

Ако искаш въздушно окачване има други варианти.

Скоро ще пусна тема само за това с цени и промени'изчаквам тестовия период на изделията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миграция, ако се осъществи, то би била от пружини към въздушно, заедно с купето и моторизацията...

Нещо започнах да се заглеждам към олроудите, но съм от препатилите с 2.5 ТДИ и определено не искам и да чуя за него, пък за да има смисъл цялата работа се интересувам от 2.7биТ с ръчни скорости, задължително с бавен блок. Като цяло съм на етап събиране на информация само.

А що се отнася до носачите, предполагам, че и при този модел, както и при Ц5 след фейслифта има промени в шенкела и заради това е сменен диаметъра на шарнирния болт. При Ц5 периодите са други, но там разликата е в материала за изработка на шенкела.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...