martinich Публикувано 28 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2014 На линка можеш да видиш какво съм похарчил за близо 3 години и 32+х.км за 2003, АКЕ мотор купен от БГ.Километри, разходи и повече детайлиAз ги докарах до 11 000 лв ремонти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kockoo Публикувано 28 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2014 аз за 8 години съм надхвърлил тази сума,но ЩЕ продължа да си я карам!!!Всеки "пишльо" може да си купи А6,само разбирачите си купуват Allroad.Показателен е и факта че се произвеждат само 100 000 бройки от серия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetto Публикувано 1 Март 2014 Доклад Share Публикувано 1 Март 2014 Аз ще ти кажа отзиви за А6, същото като за Allroad! Преди две седмици си купих Голф 2, ей така за майтап трябва ми една малка кола да си товаря разни боклуци. Карах го два дена, нищо му няма - върви си, набира, даже и климатик, радио....същото като А6 и Allroad.....вече го кара едно от моите момчета! Тази работа не е за мен! Сигурен съм, че колегите ме разбират...., вчера - перка и алтернатор 515лв, на други коли тези работи не ги сменят ( с доживотна гаранция са )))) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
петрини Публикувано 8 Март 2014 Доклад Share Публикувано 8 Март 2014 И аз да се включа. За две години и изминати 100 000 км равносметката е следната. След покупката се наложи да сменя предни възглавници задни също и задни амортисьори, обслужване на двигателя скоросна кутия и смяна на предница общо около 6000 лв. Преди три месеца смених турбина, "малък ремонт" на мотора, последствия от турбината и обслужване на двигателя /ролки ремъци и т.н./ общо 2500 лв., преди седмица ново окачване и предни амортисьори 1100 лв. Но кеф и мерак с пара се гаси. И един съвет когато ходиш да гледаш за предпочитане е Ollroad пред обикновена А6, взимай човек който познава колата и знае къде да гледа, че после много боли защото повече от половината по обявите не си заслужават парите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 26 Март 2014 Доклад Share Публикувано 26 Март 2014 Колко струва най евтините комплект предни носачи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 31 Март 2014 Доклад Share Публикувано 31 Март 2014 Никой ли не е сменявал носачи на такова Ауди Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kockoo Публикувано 31 Март 2014 Доклад Share Публикувано 31 Март 2014 Колега,смени само тампоните с оригинални или полиуретанови. Тампоните излизат около 300-400лв.всичките-оригинални разбира се Полиуретана 180-200лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetto Публикувано 1 Април 2014 Доклад Share Публикувано 1 Април 2014 Никой ли не е сменявал носачи на такова Ауди Аз го карам с такива за А6, сега не съм ги сменял всички на куп и не знам колко са. По спомени, преди 2-3 години всички струваха 500 лв. заедно с биелетки и накрайници. На 15000км, нещо почваше да тропа и се подменяха на парче. В интерес на истината в момента не сменям нищо, а минавам доста км. Пътищата ли станаха по-добри...незнам, но наистина нямам проблеми с ходовата част! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Налбански Публикувано 7 Април 2014 Доклад Share Публикувано 7 Април 2014 Привет колеги,Имам питане до "kockoo" , Моля да ми напишеш , дали си доволен от полиуритена ? Как ти се струва колата , по-стабилна ли е , по- твърдо ли вози и т.н. Карал съм само с английски полиуритен на "PowerFlex". Нашият добър ли е според теб ? Колко пари излезнаха тампоните и кои смени ?Много въпроси , много чудо ....И да се оплача , компресора ме отсвири . Момчетата , които ми го смениха , направиха 3 рециклажа и пак нищо.Избутва няколко дни и край. Сега ще ми доставят нов ....2 седмици се лангуркам на Орел Запира и ми се плаче.....Искам си Максим Горки да ме вози :-)Поздрави на всички . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kockoo Публикувано 8 Април 2014 Доклад Share Публикувано 8 Април 2014 доволен съм от полиуретана,изминал съм 23000км.вече дори не съм ги смазвал още.Колата е по стабилна при всякакви условия,возията и да има разлика-въздушното я убива.сменил съм всички на носачите прави и криви имам и другите подготвени но не съм ги сложил още.цената 150лв.3 рециклажа и пак??? ... да не би да имаш проблеми със системата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
петрини Публикувано 8 Април 2014 Доклад Share Публикувано 8 Април 2014 За колегата Passi, който питаше относно цена на комплекта носачи за предница, аз използвам Kamoka издържаха 80 хил. км. и струват 400 лв. Моля за съдействие. Закупих суб буфер за аудито и имам нужда от човек, който може да го монтира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 8 Април 2014 Доклад Share Публикувано 8 Април 2014 Мерси колега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Налбански Публикувано 10 Април 2014 Доклад Share Публикувано 10 Април 2014 доволен съм от полиуретана,изминал съм 23000км.вече дори не съм ги смазвал още.Колата е по стабилна при всякакви условия,возията и да има разлика-въздушното я убива.сменил съм всички на носачите прави и криви имам и другите подготвени но не съм ги сложил още.цената 150лв.3 рециклажа и пак??? ... да не би да имаш проблеми със системата?Смениха ми компресора с нов.Старият просто не може да задържи налягане и пуска след няколко дни работа ... Полиуретана живо ме интересува , защото предпочитам да имам твърда предница . Ако са само 150лв комплекта , може и да се възползвам от БГ производителя . За PowerFlex , трябва да се бръкна поне двойно . А те готови ли ги изпращат , тук само за поставяне ?Колко тампона са в комплект ?Предполагам , че кефа от возията на дълго не се прецаква , нали за това е въздушното :-) , освен и за да ти лази по нервите . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
петрини Публикувано 10 Април 2014 Доклад Share Публикувано 10 Април 2014 Здравейте, имам питане. При шофиране по магистрала по някога ми светва жълтата лампа за нивото /лого на кола със стрелки нагоре-надолу/ на километража и след секунди изгасва сама. Възможна причина? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 10 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 10 Април 2014 Колега Петрини, Имам спомен, че възглавниците са нови, така че едва ли изпуска въздух.Може да е от нивомерите, но за по-сигурно прочети колата с VCDS.Може колата просто да има нужда от една адаптация на окачването, което пак става с VCDS. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kockoo Публикувано 10 Април 2014 Доклад Share Публикувано 10 Април 2014 пращаш носача,монтирват тампона който искаш/25-30лв.броя/ и това е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Налбански Публикувано 10 Април 2014 Доклад Share Публикувано 10 Април 2014 Ахааа,значи продължават на старата схема . Те бяха в Стара Загора...Пак , ще се оставя колата на крика за няколко нощи...Мерси приятел за информацията . Хайде време е да се организираме да се съберем на среща . В София станаха доста камиончетата . Лека вечер . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
петрини Публикувано 11 Април 2014 Доклад Share Публикувано 11 Април 2014 +1 за срещата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetto Публикувано 11 Април 2014 Доклад Share Публикувано 11 Април 2014 Хайде време е да се организираме да се съберем на среща . В София станаха доста камиончетата . Лека вечер .Асене, това вече го играхме! Два пъти, лъжа Серго! (А с теб се запознахме, като ми правеха проверка данъчните!!!!) Даже някъде имаме тема, шанс нулев..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cepro Публикувано 13 Април 2014 Доклад Share Публикувано 13 Април 2014 ...Два пъти, лъжа Серго! ...още пазя пакетчето от семките, които изчоплих на Междени :-). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluefen Публикувано 14 Април 2014 Доклад Share Публикувано 14 Април 2014 Здравейте, Някой дали може да каже относно правите носачи (показани горе на снимката), кои години/двигатели се монтират :4Z7 407 151 и 4Z7 407 151 C - 24,5 mm шарнирен болт4Z7 407 151 G - 21 mm шарнирен болт Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S8_TDI Vasko Публикувано 14 Април 2014 Доклад Share Публикувано 14 Април 2014 (Редактирано) Не открих каквато и да е взаимовръзка между двигател и диаметър шарнирен болт. Предполагам, че има някаква връзка с оборудването на колата, но дали е за лоши пътни условия (че кой автомобил от този модел не е?) или има връзка с различните контролери на въздушното окачване незнам. По интересното, е че не открих и връзка с годините на производство?!?! ЕДИТ: Открих връзката. От номер на шаси 4В-4-091001 е 21мм диаметър на шарнирния болт и съответно до номер шаси 4В-4-091000 е 24мм. ПС: Каква е актуалната цена на възглавниците предни/задни, кои марки са добри, какъв период от време издържат и какво се сменя заедно с гумения балон, който замества пружината при конвенционалното окачване? Редактирано 14 Април 2014 от S8_TDI Vasko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluefen Публикувано 14 Април 2014 Доклад Share Публикувано 14 Април 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Това с номера на шасито и аз го видях, ама не открих как да ги мачна . А относно въпроса ти, ако си решил да правиш миграция от пружини към възглавници........май не е оправдано. Освен възглавницата има 1 бр О пръстен и един гумен тампон + гайка. Иначе аз ползвам китайчета и вече повече съм доволен Редактирано 15 Април 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kockoo Публикувано 14 Април 2014 Доклад Share Публикувано 14 Април 2014 Да неговорим че трябва ида смениш цялото окачване'ценово излиза повече от allroad в лошо състояние. Ако искаш въздушно окачване има други варианти. Скоро ще пусна тема само за това с цени и промени'изчаквам тестовия период на изделията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S8_TDI Vasko Публикувано 14 Април 2014 Доклад Share Публикувано 14 Април 2014 Миграция, ако се осъществи, то би била от пружини към въздушно, заедно с купето и моторизацията...Нещо започнах да се заглеждам към олроудите, но съм от препатилите с 2.5 ТДИ и определено не искам и да чуя за него, пък за да има смисъл цялата работа се интересувам от 2.7биТ с ръчни скорости, задължително с бавен блок. Като цяло съм на етап събиране на информация само.А що се отнася до носачите, предполагам, че и при този модел, както и при Ц5 след фейслифта има промени в шенкела и заради това е сменен диаметъра на шарнирния болт. При Ц5 периодите са други, но там разликата е в материала за изработка на шенкела. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване