keeponrollin Публикувано 27 Август 2012 Доклад Share Публикувано 27 Август 2012 Ами интересува ме, за двигателя 1.9ТДИ на А6 от 1999г....чувал съм че дизелът е по-капризен, та искам мнението от тези които са карали дизелови ауди-та, или такива от вас които работят в сервизи и са им карали такива-колко често се случва да се развали дизеловата помпа (чувал съм че излиза към 2500лв да се смени)? Също свещите съм чувал че за дизел са много по-скъпи-към 800лв едната? Там също как стои положението, лесно ли се развалят?Знам че си е субективно и зависи от износването и това как ще се кара но все пак, доколкото може ориентировъчно, мерси. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
комбито Публикувано 27 Август 2012 Доклад Share Публикувано 27 Август 2012 Ами интересува ме, за двигателя 1.9ТДИ на А6 от 1999г....чувал съм че дизелът е по-капризен, та искам мнението от тези които са карали дизелови ауди-та, или такива от вас които работят в сервизи и са им карали такива-колко често се случва да се развали дизеловата помпа (чувал съм че излиза към 2500лв да се смени)? Също свещите съм чувал че за дизел са много по-скъпи-към 800лв едната? Там също как стои положението, лесно ли се развалят?Знам че си е субективно и зависи от износването и това как ще се кара но все пак, доколкото може ориентировъчно, мерси.Много измислици си чувал... за свещите обаче си прав по 800 лв. едната са обаче от най евтините... :flehan: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
keeponrollin Публикувано 27 Август 2012 Автор Доклад Share Публикувано 27 Август 2012 Ами аз затова питам...в смисъл колко е верно дизеловата помпа, и доколко се развалят..примерно доколко е възможно 5-10 години нищо да и няма, или пък дали на всеки втори му се случва да я сменя бързо бързо?А свещите като ги погледнат в сервиза могат ли да кажат колко "живот" им остава? В тоя ред на мисли, като погледнат помпата също могат ли да кажат доколко са износени тия неща? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Miro_A3 Публикувано 27 Август 2012 Доклад Share Публикувано 27 Август 2012 (Редактирано) Ами аз затова питам...в смисъл колко е верно дизеловата помпа, и доколко се развалят..примерно доколко е възможно 5-10 години нищо да и няма, или пък дали на всеки втори му се случва да я сменя бързо бързо?А свещите като ги погледнат в сервиза могат ли да кажат колко "живот" им остава? В тоя ред на мисли, като погледнат помпата също могат ли да кажат доколко са износени тия неща?Мисля, че поста на колегата е по-скоро саркастичен (за сФещите най-вече) Редактирано 27 Август 2012 от Miro_A3 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 27 Август 2012 Доклад Share Публикувано 27 Август 2012 За 800 ще ги сменяш всяка година и четирите докато колата е при теб Гледай турбото, ГНП, маркуч на хидравликата, хидравличната рейка, окачване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 27 Август 2012 Доклад Share Публикувано 27 Август 2012 Колега тези свещи дето толкова те плашат струват по 15лв парчето Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
keeponrollin Публикувано 27 Август 2012 Автор Доклад Share Публикувано 27 Август 2012 (Редактирано) Добре де, а пак не ми казвате за помпата (ГНП да разбирам?)...често ли дава проблеми, и колко пари е смяната с нова...за свещите се успокоих, и на мен ми се стори доста да са по 800 за дизел, пък за бензин в Шела да са по 15-25лв.@ Бат Сашо, благодаря за насоките.p.s. http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=u1324144384282133&f1=details такова нещо ли е всъщност цялата прословута дизелова помпа..ако вървят по такива цени-400-500лв, а не 2500 както бях информиран, ще съм доста спокоен. Редактирано 27 Август 2012 от keeponrollin Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Миркоо Публикувано 27 Август 2012 Доклад Share Публикувано 27 Август 2012 (Редактирано) Добре де, а пак не ми казвате за помпата (ГНП да разбирам?)...често ли дава проблеми, и колко пари е смяната с нова...за свещите се успокоих, и на мен ми се стори доста да са по 800 за дизел, пък за бензин в Шела да са по 15-25лв.@ Бат Сашо, благодаря за насоките.p.s. http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=u1324144384282133&f1=details такова нещо ли е всъщност цялата прословута дизелова помпа..ако вървят по такива цени-400-500лв, а не 2500 както бях информиран, ще съм доста спокоен. Помпата горе долу така изглежда. Казва се роторна помпа и ремонта й не струва 2500 лв. Това си е най-обикновена роторна помпа и всъщност са едни от най-здравите помпи в Аудитата... аз съм с двигател 2.5 TDI на Ауди А6 С4 купе и до колкото знам мойта помпа и за тази дето ти питаш са същите. При тях няй често се разваля електрония блок, но не е болка за умиране, оправят се за около 200 - 300 лв. Другото което е че редовно си протичат гарнитурите. Това също е евтин ремонт С две думи не се плаши толкова. Колегата "Бат Сашо" много точно се изрази и ти каза какво да гледаш... също така аз бих добавил, преди да купиш колата, да й измериш компресията на цилиндрите. Това също е един важен показател, за това колко е заминал двигателя на колицата.... Успех в избора на колата... Редактирано 27 Август 2012 от Миркоо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sashocos Публикувано 27 Август 2012 Доклад Share Публикувано 27 Август 2012 ...за свещите се успокоих, и на мен ми се стори доста да са по 800 за дизел, пък за бензин в Шела да са по 15-25 лв.Извинявай,колега,ама ти за какви "свещи",си мислиш.....имам усещането,че нямаш и бегла представа за начина на работа на дизеловия двигател....Става въпрос за подгревни свещи,такива в Шела няма,а тези дет ще ги вземеш от там,няма дупка за тях при дизела.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
keeponrollin Публикувано 27 Август 2012 Автор Доклад Share Публикувано 27 Август 2012 Не само от дизелов двигател, ами и от свещи нищо не разбирам..добре дори да не е от шела, въпросните подгревни свещи колко на брой са в 1.9ТДИ двигател и каква им е единичната цена? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 27 Август 2012 Доклад Share Публикувано 27 Август 2012 Не свещи колега! За дюзи питаш нищо че сам не знаеш. Значи Свещите са равни на броя цилиндри:-2.5тди 5/6 подгревки по 20лв горе долу една-1.9тди 4 по 20лв еднатаА иначе да скъпи са помпа дюзите. Такива има само на моторите 105, 116, 131 коня. Те варират от 700 до 1500лв едната и са 4бр. в случеяПП - Ако кажеш каква точно кола те интересува ще е по-лесно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
keeponrollin Публикувано 28 Август 2012 Автор Доклад Share Публикувано 28 Август 2012 (Редактирано) А тези дюзи лесно ли дават фира?(въпросният двигател е 110кс) Редактирано 28 Август 2012 от keeponrollin Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sashocos Публикувано 28 Август 2012 Доклад Share Публикувано 28 Август 2012 Не! Ако мотора работи добре,не чука не пуши. ..прекалено,колата върви добре...не ги мисли въобще дюзите.Лошото че трудно ще прецениш,дали всичко с мотора е наред,само по слух,поради липса на опит,затова вземи някой по запознат да ти помогне....В крайна сметка дюзи се намират за 2-300 лв,втора у-ба,като по скъпа е умната...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 28 Август 2012 Доклад Share Публикувано 28 Август 2012 100-тина лв са на морга помпа-дюзите, но не се търсели според моргаджии. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicoldy Публикувано 28 Август 2012 Доклад Share Публикувано 28 Август 2012 Че има ли помпа дюза 110 коня? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 28 Август 2012 Доклад Share Публикувано 28 Август 2012 Че има ли помпа дюза 110 коня?Няма подобно чудо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 28 Август 2012 Доклад Share Публикувано 28 Август 2012 Сега човека говори за АФН или неговия по-нов аналог. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
keeponrollin Публикувано 30 Август 2012 Автор Доклад Share Публикувано 30 Август 2012 (Редактирано) Значи говорих пак със собственика, каза ми че помпата е роторна, което доколкото разбирам е плюс спрямо другата, която често има проблеми с дюзите.Уикенда ще ходим да я гледаме, дано всичко излезе ОК, и да я взимам.Имам един по-маловажен въпрос...т.к. е с едноцветни панелчета на оградените места, лесно ли мога да си намеря от морга(или още по-добре в някой специализран магазин/сервиз ако се продават такива елементи) такива панелчета с шарка коита са, т.к. много ми харесва как пасват на кожения интериор? Редактирано 30 Август 2012 от keeponrollin Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sashocos Публикувано 30 Август 2012 Доклад Share Публикувано 30 Август 2012 (Редактирано) Вариянтите са два,махагон(няколко нюанса от жълтеникав до тъмно кафяв)истинско дърво на слоеве покрито с милиметътр лак,или "карбон"-99% е фолио и стои сиво,това за таблото и корите Редактирано 30 Август 2012 от sashocos Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Miro_A3 Публикувано 30 Август 2012 Доклад Share Публикувано 30 Август 2012 Вариянтите са два,махагон(няколко нюанса от жълтеникав до тъмно кафяв)истинско дърво на слоеве покрито с милиметътр лак,или "карбон"-99% е фолио и стои сиво,това за таблото и коритеИма и пластмасови (сиви) както и алуминиеви (не знам дали не са с фолио, но на с-лайн интериора са такива) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
keeponrollin Публикувано 30 Август 2012 Автор Доклад Share Публикувано 30 Август 2012 Добре де ама аз питам на какви цени вървят, стандартна ли им е формата за да пасват всички модели, и най-важното-къде мога да намеря такива? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Miro_A3 Публикувано 30 Август 2012 Доклад Share Публикувано 30 Август 2012 (Редактирано) Добре де ама аз питам на какви цени вървят, стандартна ли им е формата за да пасват всички модели, и най-важното-къде мога да намеря такива?Приятелю (надявам се не се обиждаш от обръщението), имаш интернет, едва ли някой си е поръчвал Редактирано 30 Август 2012 от Miro_A3 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivajlo petroff Публикувано 31 Август 2012 Доклад Share Публикувано 31 Август 2012 вземи някой с лаптоп който знае как се работи с ВАГ-КОМ ,да я закачи за компютъра и доста ценни неща за това става или не става това дизел4е ще ти каже. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sashocos Публикувано 31 Август 2012 Доклад Share Публикувано 31 Август 2012 Добре де ама аз питам на какви цени вървят, стандартна ли им е формата за да пасват всички модели, и най-важното-къде мога да намеря такива?Колега....."""",избери си кола първо,купия,покарай я,пък после мисли за тези неща....стандартна ли им е формата???,е как да е иначе,има стандартна за А6 С4,за С5,за С6....и т.н.,,надявам се да не са решаващ фактор при избора ти....и за да те успокоя,и да не се тормозиш за несъществени неща,мога да се ангажирам да ти намеря такива лайсни какъвто цвят искаш(ако щеш и розови),за да се сменят както трябва,обаче трябва да се свалят кори на врати,табло и т.н,...пък и не се знае,нещо което отначало не ти харесва,много много,после може да ти се понрави....не слагай каруцата пред магарето.....главното което трябва да разбереш,е че 1.9ТДИ (в частност AFN)е един от най добрите мотори,по всички параграфи,и попаднеш ли на добра оферта,не се колебай,а купувай смело,доволен ще останеш.... 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 2 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2012 (Редактирано) Автора на темата да е спокоен. Шанса колата да е с махагонови лайсни е огромен! Трябва да е истински карък за да ги харесва, и да не му се паднат Редактирано 2 Септември 2012 от Vankata_84 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване