Jump to content

Два въпроса за дизелов двигател


keeponrollin

Recommended Posts

Ами интересува ме, за двигателя 1.9ТДИ на А6 от 1999г....чувал съм че дизелът е по-капризен, та искам мнението от тези които са карали дизелови ауди-та, или такива от вас които работят в сервизи и са им карали такива-колко често се случва да се развали дизеловата помпа (чувал съм че излиза към 2500лв да се смени)? Също свещите съм чувал че за дизел са много по-скъпи-към 800лв едната? Там също как стои положението, лесно ли се развалят?

Знам че си е субективно и зависи от износването и това как ще се кара но все пак, доколкото може ориентировъчно, мерси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами интересува ме, за двигателя 1.9ТДИ на А6 от 1999г....чувал съм че дизелът е по-капризен, та искам мнението от тези които са карали дизелови ауди-та, или такива от вас които работят в сервизи и са им карали такива-колко често се случва да се развали дизеловата помпа (чувал съм че излиза към 2500лв да се смени)? Също свещите съм чувал че за дизел са много по-скъпи-към 800лв едната? Там също как стои положението, лесно ли се развалят?

Знам че си е субективно и зависи от износването и това как ще се кара но все пак, доколкото може ориентировъчно, мерси.

Много измислици си чувал... :stupid: за свещите обаче си прав по 800 лв. едната са обаче от най евтините... :flehan: :flehan: :flehan::hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз затова питам...в смисъл колко е верно дизеловата помпа, и доколко се развалят..примерно доколко е възможно 5-10 години нищо да и няма, или пък дали на всеки втори му се случва да я сменя бързо бързо?

А свещите като ги погледнат в сервиза могат ли да кажат колко "живот" им остава? В тоя ред на мисли, като погледнат помпата също могат ли да кажат доколко са износени тия неща?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз затова питам...в смисъл колко е верно дизеловата помпа, и доколко се развалят..примерно доколко е възможно 5-10 години нищо да и няма, или пък дали на всеки втори му се случва да я сменя бързо бързо?

А свещите като ги погледнат в сервиза могат ли да кажат колко "живот" им остава? В тоя ред на мисли, като погледнат помпата също могат ли да кажат доколко са износени тия неща?

Мисля, че поста на колегата е по-скоро саркастичен (за сФещите най-вече) :gruebel:;)

Редактирано от Miro_A3
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 800 ще ги сменяш всяка година и четирите докато колата е при теб :) Гледай турбото, ГНП, маркуч на хидравликата, хидравличната рейка, окачване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, а пак не ми казвате за помпата (ГНП да разбирам?)...често ли дава проблеми, и колко пари е смяната с нова...за свещите се успокоих, и на мен ми се стори доста да са по 800 за дизел, пък за бензин в Шела да са по 15-25лв.

@ Бат Сашо, благодаря за насоките.

p.s. http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=u1324144384282133&f1=details такова нещо ли е всъщност цялата прословута дизелова помпа..ако вървят по такива цени-400-500лв, а не 2500 както бях информиран, ще съм доста спокоен.

Редактирано от keeponrollin
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, а пак не ми казвате за помпата (ГНП да разбирам?)...често ли дава проблеми, и колко пари е смяната с нова...за свещите се успокоих, и на мен ми се стори доста да са по 800 за дизел, пък за бензин в Шела да са по 15-25лв.

@ Бат Сашо, благодаря за насоките.

p.s. http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=u1324144384282133&f1=details такова нещо ли е всъщност цялата прословута дизелова помпа..ако вървят по такива цени-400-500лв, а не 2500 както бях информиран, ще съм доста спокоен.

Помпата горе долу така изглежда. Казва се роторна помпа и ремонта й не струва 2500 лв. Това си е най-обикновена роторна помпа и всъщност са едни от най-здравите помпи в Аудитата... аз съм с двигател 2.5 TDI на Ауди А6 С4 купе и до колкото знам мойта помпа и за тази дето ти питаш са същите. При тях няй често се разваля електрония блок, но не е болка за умиране, оправят се за около 200 - 300 лв. Другото което е че редовно си протичат гарнитурите. Това също е евтин ремонт :zustimm: С две думи не се плаши толкова. Колегата "Бат Сашо" много точно се изрази и ти каза какво да гледаш... също така аз бих добавил, преди да купиш колата, да й измериш компресията на цилиндрите. Това също е един важен показател, за това колко е заминал двигателя на колицата....

Успех в избора на колата... :zustimm:

Редактирано от Миркоо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...за свещите се успокоих, и на мен ми се стори доста да са по 800 за дизел, пък за бензин в Шела да са по 15-25 лв.

Извинявай,колега,ама ти за какви "свещи",си мислиш.....имам усещането,че нямаш и бегла представа за начина на работа на дизеловия двигател....Става въпрос за подгревни свещи,такива в Шела няма,а тези дет ще ги вземеш от там,няма дупка за тях при дизела....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не само от дизелов двигател, ами и от свещи нищо не разбирам..добре дори да не е от шела, въпросните подгревни свещи колко на брой са в 1.9ТДИ двигател и каква им е единичната цена?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не свещи колега! За дюзи питаш нищо че сам не знаеш. Значи Свещите са равни на броя цилиндри:

-2.5тди 5/6 подгревки по 20лв горе долу една

-1.9тди 4 по 20лв едната

А иначе да скъпи са помпа дюзите. Такива има само на моторите 105, 116, 131 коня. Те варират от 700 до 1500лв едната и са 4бр. в случея

ПП - Ако кажеш каква точно кола те интересува ще е по-лесно :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не! Ако мотора работи добре,не чука не пуши. ..прекалено,колата върви добре...не ги мисли въобще дюзите.Лошото че трудно ще прецениш,дали всичко с мотора е наред,само по слух,поради липса на опит,затова вземи някой по запознат да ти помогне....В крайна сметка дюзи се намират за 2-300 лв,втора у-ба,като по скъпа е умната......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи говорих пак със собственика, каза ми че помпата е роторна, което доколкото разбирам е плюс спрямо другата, която често има проблеми с дюзите.

Уикенда ще ходим да я гледаме, дано всичко излезе ОК, и да я взимам.

Имам един по-маловажен въпрос...т.к. е с едноцветни панелчета на оградените места, лесно ли мога да си намеря от морга(или още по-добре в някой специализран магазин/сервиз ако се продават такива елементи) такива панелчета с шарка коита са, т.к. много ми харесва как пасват на кожения интериор?

post-74053-0-10776700-1346344783_thumb.j

Редактирано от keeponrollin
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вариянтите са два,махагон(няколко нюанса от жълтеникав до тъмно кафяв)истинско дърво на слоеве покрито с милиметътр лак,или "карбон"-99% е фолио и стои сиво,това за таблото и корите

Редактирано от sashocos
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вариянтите са два,махагон(няколко нюанса от жълтеникав до тъмно кафяв)истинско дърво на слоеве покрито с милиметътр лак,или "карбон"-99% е фолио и стои сиво,това за таблото и корите

Има и пластмасови (сиви) както и алуминиеви (не знам дали не са с фолио, но на с-лайн интериора са такива) ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де ама аз питам на какви цени вървят, стандартна ли им е формата за да пасват всички модели, и най-важното-къде мога да намеря такива?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де ама аз питам на какви цени вървят, стандартна ли им е формата за да пасват всички модели, и най-важното-къде мога да намеря такива?

Приятелю (надявам се не се обиждаш от обръщението), имаш интернет, едва ли някой си е поръчвал ;)

Редактирано от Miro_A3
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вземи някой с лаптоп който знае как се работи с ВАГ-КОМ ,да я закачи за компютъра и доста ценни неща за това става или не става това дизел4е ще ти каже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де ама аз питам на какви цени вървят, стандартна ли им е формата за да пасват всички модели, и най-важното-къде мога да намеря такива?

Колега....."""",избери си кола първо,купия,покарай я,пък после мисли за тези неща....стандартна ли им е формата???,е как да е иначе,има стандартна за А6 С4,за С5,за С6....и т.н.,,надявам се да не са решаващ фактор при избора ти....и за да те успокоя,и да не се тормозиш за несъществени неща,мога да се ангажирам да ти намеря такива лайсни какъвто цвят искаш(ако щеш и розови),за да се сменят както трябва,обаче трябва да се свалят кори на врати,табло и т.н,...пък и не се знае,нещо което отначало не ти харесва,много много,после може да ти се понрави....не слагай каруцата пред магарето.....главното което трябва да разбереш,е че 1.9ТДИ (в частност AFN)е един от най добрите мотори,по всички параграфи,и попаднеш ли на добра оферта,не се колебай,а купувай смело,доволен ще останеш....

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автора на темата да е спокоен. Шанса колата да е с махагонови лайсни е огромен! Трябва да е истински карък за да ги харесва, и да не му се паднат :zustimm:

Редактирано от Vankata_84
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...