dobrin90 Публикувано 12 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2012 Посредата на лятото леко сурнах колата отдоло и от тогава започна да свисти от 1500 оборота до 2000-2200 оборота се появи нов звук в колата. Мога да го опиша като свистене или виене или изпускане на въздох под налягане. В началото не забелязах разлика в горивото, сега обаче ми прави впечатление че харчи повече нафта, винаги ми е харчила извънградско около 5-5.5 , вчера ходих от Бургас до Варна и обратнато и като направих сметките излезе разход около 7литра, на компютара обаче пишеше среден разход 5литра.Има ли нещо общо ударът от долу с разхода и със свистенето или само си въобразявамСвистенето се чува пред шофьорското място - даже в краката.Някакви съвете, къде да я закарам да я погледнат и да кажат точно мнение по въпроса? Намирам се в Бургас.Послепис. Когато пристинах във Варна на компютъра пишеше че има за 200км, на следващия ден още при запалване светна лампата за гориво, стрелката на горивото беше на червено и компютара изписа 90км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 12 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2012 (Редактирано) Кулер или турбо пътя пред мотора. Махни корите и огледай къде има омасляване - от там издиша. Редактирано 12 Септември 2012 от netizen Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 12 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2012 Нищо общо няма, не се притеснявай, карай си така и да не ти пука. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
olmo Публикувано 12 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2012 нещо си изкривил и завихря въздуха ако си карал някога с релси отгоре ефекта е същия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-G Публикувано 12 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2012 Почна ли да пуши черно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 12 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2012 Не ми е ясно, как някои могат така да се изказват неподготвени.Фърлят боба, разбираш ли и заключават с мъдростта на будистки монах.Нищо и нема карай си я Или е спукан кулер, или са нарушени турбо пътищата.Със сигурност има нещо, което не е в ред, между турбината и всмукателния колектор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 13 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2012 (Редактирано) Той цяло лято я е карал без да погледне, не усетили лекият сарказъм. Далеч неподготвен се изказваш ти за мен за хора които не познаваш. Редактирано 13 Септември 2012 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Penio H. Публикувано 13 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2012 (Редактирано) Той цяло лято я е карал без да погледне, не усетили лекият сарказъм. Далеч неподготвен се изказваш ти за мен за хора които не познаваш.Абе аз усетих сарказма, ама чилякот мож да не е карал колата цяло лято ... най-вероятно е карал тогава до Варна и сега септември я изкарва от гаражот за 2-ри път през 2012-та и се е притеснил... На леля ми мъжа й навърташе 99 км годишно... иначе сменяше летнио със зимни гуми и колата си я завиваше с брезент в... гаража !!! :-) Редактирано 13 Септември 2012 от Penio H. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 14 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2012 Всичко е възможно, но самият факт, че караш някъде става нещо, забелязваш разлика в работата на колата, но не поглеждаш и продължаваш да караш направо ме изумява. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitartd Публикувано 14 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2012 Имал сам такав пробле. Моят беше че при смяната на ремаците не ми бяха сложили скоба на мъркуча кото флиза към радиатора. Така несам особено образован от към коли но . При мен когато се подаде газ свистенето се чуваше отпред пред колата. Нещо като радиатор зад самия радиатор от двете страни от доло има по един маркуч ако не са излезли и са здраво хваната то тогава трябва да са омаслени . Проверка може да се направи с вро се мажат маркучите или с вода и веро което прави повече балончета то трябва (зависи от верото) ако не е от маркучите може самия радиатор или там каквото е (където влизат мъркучите отдоло да е ударен и да има пролука от която вади въздух . На старата ми кола интерколера беше с дупчици тук таме и го наклепах с Поксипол двукомпонентно. Аз също съм от Бургас може на място да помогна ако трябва . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts