Jump to content

ГИ на Ауди 80 2.3 133 к.с.


Recommended Posts

Аз като запаля и обърна на газ, я изключвам.Пускам я само за накой бърз старт

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво е твоето предложение за решаване на проблема с олекването при продължително каране?

Не знам вече за кой път се повтарям и ти отговарям на този въпрос, но решението е или преправяне на ниските обороти по някоя от схемите ли слагане на KJ-stop и да се остави помпата да върти ... Може да стане и с ел. джиджавка, но трябва сериозно да и се преработи схемата за да върши работа и пак не съм сигурен, че няма да има проблеми при определени условия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В смисъл да я спирам когато съм на бензин така ли?

На газ,не на бензин или се обърка, виж пак коментар 950 http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=58956&st=940 описал съм го.Щом караш с вкл помпа значи имаш KJ-Stop, нали?Причината да я спирам е че ми гори 5/80 бензин,докато карам на газ,или дюзите ми пикаят или нещо KJ-Stopa се е бъгнал-затова пък не се сетих. :gruebel: Как да разбера дали работи?

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да де на газ, обърках се... :zustimm: .

Сега се стих, че накарах майстора да спре помпата когато съм на газ.

Та пиша глупости..... нямам кж-стоп.

Ако няма да навреди на стабилизатора ще го поръчам още утре и ще пусна помпата обратно когато съм на газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи кж-стопа няма да е проблем да работи успоредно с тоя стабилизатор така ли?

При ползване на KJ-stop изобщо не се слага никакъв стабилизатор - всичко си е оригинално по колата, просто към ЕРН има свързан KJ-stop и помпата на инжекциона върти непрекъснато. Клапата няма как да "олекне" защото ЕРН посредством KJ-stop спира притока на бензин към дюзите и налягането в главата на инжекциона си е номиналното при движение на клапата нагоре/надолу. Плунжера не се прибира и оказва необходимия натиск върху клапата - точно както когато караш на бензин. Потенциометъра си е с коректни показания и ЕКУ-то регулира правилно ниските обороти посредством ст. мотор. Единственото условие е потенциометъра на дебитомера и ст. моторче да са в ред - т.е. ако на бензин си работи добре, на газ също ще работи добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На бензин работи чудесно, слагам един клапан и поръчвам кж-стопа още утре и пускам помпата когато е на газ.

Имам "буренце" за смяна но и на него ще ми дойде времето.... макар, че мисля клапана ще го излекува не паленето първият път...

Или греша?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На бензин работи чудесно, слагам един клапан и поръчвам кж-стопа още утре и пускам помпата когато е на газ.

Имам "буренце" за смяна но и на него ще ми дойде времето.... макар, че мисля клапана ще го излекува не паленето първият път...

Или греша?

Слагай един kj-stop и един Ламбда симулатор (ако нямаш), прегледай си пак маркучите за леки пробойни, виж дали е дошло врееме за свещи и кабели и посрещтни зимата спокойно. За стабилни обороти на газ виж и 0-пръстените на дюзите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мале как филмирахте момчето :respekt:

Вече отново съм със стъпково моторче и този стабилизатор(SunShine поръча и на мен, за което много благодаря). Колата работи перфектно.

Вярно е всичко написано напред, но ако се добави един един тример и реле, проблемите свършват завинаги. И понеже SunShine го написа ама никой не го отрази, и при мен на студен мотор колата работи стабилно на газ! А много крайно се изказвате по някой въпроси и подвеждате човека. Никой не го попита с какъв изпарител е??? Ами и неговата, и моята, по чиста случайност са с БРЦ-та без водна мембрана(или с прости думи изпарители който са известни с проблемна работа на студен мотор за сметка на здравина) :zustimm:

Сега конкретно за стабилизатора...Аз мислех, че работи 1:1 с това което описва Вальо в неговото мнение. Ако някой не знае преди карах с такова устройство, но заради проблем на стъпковото реших, че то прави мизерии и го махнах. Проблема беше в стъпковото моторче. Сега с друго стъпково и нов стабилизатор отново никакви проблеми. Въпросния стабилизатор базика оборотите по много странен начин. Уж ни е ясен, ама дефакто не е!!! Все пак до оня ден на загряла кола оборотите бяха 1150 с клима около 1000-950. С въпросния стабилизатор ги правя 1000, с климата обаче остават 950 :blink: ... И от вчера до днес, главата ми ражда мисълта, че самото име казва всичко...Стабилизатор на минимума :zustimm: Демек се оказва, че базика само долната граница на оборотите! А ако ги свалим, до абсолютно нормални с климатик колата има "нестабилно" поведение, заради бавнодействие на празния ход, и недостатъчно количество гориво :zustimm: При мен с регулирани обороти на 950-1000 не гасне с клима, но работи неустойчиво. Трябва ми още малко време, но си мисля че с малко повече газ от изпарителя на празен ход ще я направя да спи :bia:

SunShine - Човек покарай и виж, ако има проблем тогава се притеснявай. Не бързай с действията поне докато колата е добре. Никой в тоя форум и във VW клуб не е измислил нещо по-добро :bia: Не съм ползвал "варианта" на Интеграле45, но и неговия метод е логичен да стане. Въпрос на личен избор и преценка е кой как да си оправи/счупи колата :bia:

Редактирано от Vankata_84
  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагай..........

Ламбдата е нова, вакумните маркучи ги смених, сложих и нови свещи, кабелите са беру на 30 000км.

О пръстените не съм ги пипал но и тях ще подменя за мое спокойствие.

За сега мисля да мина малко километри и да видя как е разхода, и ще мисля... какво да правя.

Колата продължава да работи устойчиво на газ със и без консуматори.

Паля на бензин винаги и малко като стопли обръщам на газ.

На бензин работи все още чудесно....

п.с днес бях в Пловдив до тая фирма, оказа се, че са съседи със сервиза на Заволи (Кукленско Шосе).

Та явно от там има връзка тая джаджа, и газовия инжекцион :zustimm: .

Редактирано от SunShine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Усетил ли си разлика в ускорението на бензин,след като сложи плочката?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До 4000 оборота няма разлика, нагоре не съм тествал все още.

Много рядко използвам другата половина на оборотомера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвах без плочка и с плочка на бензин,никаква разлика,най много да има 1-2 стотни по бързо ускорение без плочка,но немъ смисъл.Някои казват че сме я удушавали с тази плочка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига бе човек :blink: Моята без плочка полудяваше до 3500-6000+. В началото докато свикна чак ми беше гадно :hilezh: Сега до 4000 и после няма никой...Върви обаче не е каквото беше :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би зависи от плочката,моята е била за двигател с турбо има едни лопати,които завихрят горивната смес на газ или въздуха на бензин http://www.rybacki.pl/index.php?route=product/product&path=59&product_id=95 . Не мога да бъда сигурен в това,но нямам почти никаква разлика

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много коментари постнахме в темата на човека, извинявам му се за което.

Вече имам някакъв реален поглед върху разхода в градски условия.

Пълна бутилка събира 42 литра, минах 102 км и бях пред същата колонка.

Допълването показа 13.2 литра което ме удовлетворява напълно.

50/50 околовръса/светофари, клима рядко ползвам.

Колата се държи прилично, става за придвижване без да ме страх да я настъпя и да изпреваря :hilezh: .

Снощи на магистралата държах константни 4000 оборота през почти цялото разстояние.

Извънградско 100 някъде.... с четири човека и багаж се усеща, че има някаква тяга (с клима).

Като приключи газта ще видя колко километра съм минал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да си ходим в нашата тема и моя среден разход е 13/100,но градско ми е любопитно колко ще ти даде.

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, няма проблем да питеше и тук, все пак ще е полезно на хората, които тепърва са пред дилемата дали/или. Относно разхода при мен, след последното пълнене от 40 литра събра - имам изминати 293 километра в София, а индикацията за нивото на газта е на минимално ниво, тоест може би имам за не повече от 15-20 километра - може и по-малко, може и малко повече, ще видим. Та разхода предполагам ще се върже около 13-ката в София, което и мен ме удоволетворява напълно.

Редактирано от audi10v
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

E само двувалките ли смучат толкова много газ,заради двата си всмукателни клапана ли?

PS:А всъщност ти си само на предно,куатрото дърпа най малко 2 литра повече газ в града

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, няма проблем да питеше и тук, все пак ще е полезно на хората, които тепърва са пред дилемата дали/или...

Колега, тоя блутроник минава ли на бензин като намалее газта в бутилката и падне налягането? А има ли функция да си пали директно на газ при Загрял двигател?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, минава на бензин при свършване на газта, и да може да пали на газ, дори и първото палене за деня когато все още не са паднали температурите, разбира се, може да си пали на газ, чрез задържане на бутона на превключвателя между газ и бензин :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

Здравейте колеги, нов съм тук, но и аз да се похваля със същото 2-валово АСЕ! Доскоро карах АВК-то на АУДИ с ГИ и бях много доволен, но стана така, че вече го няма туй АВК! И сега останах с ГИ, който не става за АСЕ-то :D Предстои ми поставяне на АГУ и от това, което прочетох до тук реших, че ще търся ЗАВОЛИ!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...