WIZARDS Публикувано 3 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2007 За подсветка може да се ползва и ТОВА някой имали координати на тази фирма,че на тези телефони се включва факс да го еб*.Или някой ако е пазарувал тази подсветка да сподели каква е цената. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pif Публикувано 3 Февруари 2007 Автор Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2007 Един лист формат А4 е 80 лв. така ми казаха Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 3 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2007 Pif4e,кво става с няшия проект бате?Имаме ли развитие? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
staniola Публикувано 26 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2007 (Редактирано) Температурата която таблото на климата показва на левия екран е желаната от теб вътрешна температура. Ако натиснеш едновременно бутона за вътрешна цирулация на въздуха и бутона за обдухване на предния прозорец на левия екран на климата ще се появи 1с. С бутона + за повишаване на вътрешната температура цъкаш докато 1с стане на 55с (мисля или съседните) после натискаш бутона за вътрешна циркулация и на левия екран ще ти се изпише външната темп. в градуси (по C или по F в зависимост от това каква ти е настройката)При мен нещо не се получава или аз не го правя както хората Редактирано 26 Февруари 2007 от staniola Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
WIZARDS Публикувано 28 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2007 Ей, термометристите! Дека сте бре? Как ще спите довечера не знам.---------Такааа. Горе на снимката виждате дисплея на gambini който в момента ми седи на бюрото и .... мери. Нещата изглеждат така:Този "дисплей" е цял термометър с някакъв чип (плюнка). Дисплеят има някаква интелигентност. Например ако му прекъсне датчика известно време не показва нищо. И подсветка няма. После показва - - -Обаче ако датчика окъси след известно време показва ЕСамият дисплей има 5 жици които са на куплунг. Куплунга е номериран и прилагам смисъла на жиците.1 - сив - скорост. Е това не разбрах какво прави. Държи се като вход но всичките ми опити не доведоха до нищо.2 - жълт - вход от термо сензора (другият му край е на маса)3 - зелен - маса (-12 В)4 - кафяв - управление подсветка - ако не е свързан = макс яркост, ако е на +12В намаля яркостта5 - бял - Захранване +Контакт (+12В)За да тръгне дисплея трябва да има включен сензор и подадено захранване. Яркостта на подсветката е опция.За да работи това чудо му трябва оригинален сензор (който много прилича на термистор). Сензора трябва да има следната характеристика:+39.5 = 0.552К+35.0 = 0.660К+30.0 = 0.810К+25.0 = 1.00К+20.0 = 1.26К+15.0 = 1.60К+10.0 = 2.0К+5.0 = 2.5К (тук се появява * в дясно на дисплея)+0.0 = 3.3К (тук * се премества в ляво на дисплея)-6.0 = 4.5К (изчезва * в ляво при показание под -5.5 оС)-14.0 = 6.8К-24.5 = 12К-31.0 = 18.6К-39.0 = 34К-45.0 = 66КАре бегайте за термометри (и сензори) и действайте. Ако някой ги намери "на кило" може и аз да си сложа.---------Забравил съм - Дисплея консумира около 35мА при напълно светнато положение. Защо го пиша ли? За да знаете че крушката вътре е 0.4 Вата. Т.е. такава каквато не се намира току така.[/quoteИ аз намерих дисплейченцето-термометърче от AUDI 100,но беше с изгоряла предница и инсталация,но като почудо дисплея беше само опушен.сега нямам сензора към дисплея. има ли решение проблема с сензора или да си напиша с червен маркер на таблото +25 градуса да свалям гюрука.Grizzly ПОМАГАЙ!Удари едно рамо! Рамо-рамооо.не коляно HAINEKEN Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pif Публикувано 28 Февруари 2007 Автор Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2007 Моя термометър вече работи благодарение на ГРИЗЛИ и разбира се на колегата Явор 20 .Гризли ми прати термистор 1 кОМ свързах го и го пробвах, резултатите са повече от добри разлика със стаен термометър 0 - 0,5 градуса С.Още веднъж искам да благодаря на Гризли и на Явор 20 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 1 Март 2007 Доклад Share Публикувано 1 Март 2007 """Забравил съм - Дисплея консумира около 35мА при напълно светнато положение. Защо го пиша ли? За да знаете че крушката вътре е 0.4 Вата. Т.е. такава каквато не се намира току така."""Крушка 0.4 може да се намери в м-н за мерцедес,оригиналните подсветк са 0.4вата,цена от 3.80 до 8лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 21 Март 2007 Доклад Share Публикувано 21 Март 2007 (Редактирано) Колегата Pif заряза темата. А не би трябвало. Питат ме как изглежда всичко това. Ето как:ДисплейДатчик. Намира се някъде под предната броня. Примерно по средата на А6. Не ме питайте - не съм виждал и нямам такъв. Редактирано 21 Март 2007 от grizzly Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 24 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2007 (Редактирано) Малко да изтупаме от прахта темата От вчера у нас кротко си лежи дисплей(с изгоряла подсветка ), куплунзите и датчика за външна температура Освен смяната на крушчицата, ме тормози факта, че е счупен корпуса около термисторчето в датчика за външната температура(ще кача довечера снимки). Самия термистор е целия намазан с термопаста. Вече си направих нов корпус около термистора от корубата на игла за спринцовка, та се чудя дали изцяло да го напълня с термо паста или само да го намажа, преди да залепя новия корпус ?П.С. grizzly , с каква и колко бира да те подкупя, за да ми смениш крушката и да замериш дали бачка датчика, след каот му сложа новия корпус Редактирано 24 Септември 2007 от Ivo_Dinkov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MadFan Публикувано 5 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2007 (Редактирано) Сдобих се с т.нар. Aussentemperaturanzeige или термометър за външната температура. Парт номерът му е 4 A0 919 272. Отзад пише "BORG" и "Made in Germany". От него излизат 5 кабела - сив, жълт, зелен, кафяв и бял. Тези кабели са обединени в 5-пинова мъжка букса, която се свързва към моторната инсталация (но не на моята кола) посредством женска, от която излизат кабели с различен цвят. Колата ми има климатроник, който показва външната температура на един от диагностичните канали, откъдето заключавам, че със сигурност датчикът за външна температура е налице. Свалих таблото, но никъде не видях да имам такъв кабел. Подозирам, че сигналът, чрез който климатроника показва температурните стойности са достатъчни, за да подкарат и този дисплей, но нямам идея какво трябва да направя, за да го накарам да проработи. Идеи? Ето така изглежда дисплеят: Редактирано 5 Декември 2007 от MadFan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rumenggr Публикувано 21 Март 2012 Доклад Share Публикувано 21 Март 2012 (Редактирано) Стара тема, но ме накара да се заиграя.Имам алтернативен термометър.Смених му подсветката/от зелена слаба към цвета на таблото/.Обърнах поляризацията.Сега дисплея е черен, а цифрите светли.Подсветката стана прилично.За всичко това благодаря на колегите и ценните им съвети в темата НО, проблема е в захранването и слабите ми познания в тази материя.Термометъра се захранва от две малки батерийки по 1.5В.Изкарах му кабели за външно захранване от платка подобна на тази използвана от Митака по-горе в темата.Необходимо е защото постоянната работа на диодите ще смаже батерийте за нямя време.На финала чак разбрах, че за работата на уреда е пуснато 1.5В от едната батерия, а подсветката дърпа 3В от двете батерий...Е да ам аз разполагам с една платка,която ми понижава напрежението до една стойност.Ако от нея дръпна втори + и го понижа с някакво съпротивление от 3В до 1.5В, каква стойност трябва да има съпротивлението и ще стане ли въобще? Другата ми идея е да изолирам диодите и да им пусна отделно захранване.Моля знаещите да сложат едно рамо.Ще кача и малко снимки. Редактирано 21 Март 2012 от rumenggr Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dian bonchev Публикувано 7 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2013 (Редактирано) Здравейте колеги и аз като вас реших да си сложа такава екстра на моето ауди и след дълго умуване къде да сложа термометърче понеше мястото в колата не отговаря никак най-накрая реших да го сложа над огледалото между двта сенника и се получи много добре първо използвах от онези китайските където се продават по големите супермаркети и по битаците в последствие се оказа че подсвтеката е много слаба и след дълго търсене се спрях на един който е с хубава подсветка показва час и напрежението на акумулатора и идеално се вписва с интериора на колата http://audibg.com/fo...68925_thumb.jpg Редактирано 7 Януари 2013 от dian bonchev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genttogsg Публикувано 7 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2013 Това работи ли заедно с подсветката на колата?Пробвал ли си с мултисет да провериш вярноста на зареждане на акумулатора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts