Jump to content

някой с чип на а4 1.8т 180к.с.


flex1987

Recommended Posts

  • Отговори 51
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Toва не е вярно за съжаление, писали са ди наизуст едно 20%. Мотора е АJL доколкото виждам и повече от 15-тина коня няма как да се вдигнат. Моя смятам че е чипван и понеже ми е втори такъв, в купе А6 върви повече отколкото преди на А4. И двата мотора са в отлично здраве, минавали са диагностика по два пъти профилактично. Също е добре да отбележа, че а6-цата сега прави доста по-добри времена от това, което производителя дава. И веднъж съм споменавал в друга подобна тема, според мен чипнатата кола освен 10-15 пикови коня отгоре мисля, че може да има чувствително повечко разлика в средни обороти, примерно 20%.

Но като цяло не препоръчвам да се дават пари за чипване на тоя мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При АЕБ и добро здраве на мотора може да има 20% повишение, а въртящият момент скача с повече % за това е и по-пъргава колата. А конете се качват от вдигане налягането на турбото от 0.6 до колкото знам на 0.8-0.9 . При положение че същата турбина при AJL заводски си надува на 0.8 и от там е и 180 коня мотора според мен няма как чип да качи повече от 10-15коня, тая турбина на кво налягане трябва да я сложат за да нарпави 20% повишение? Тя над 1 бар май не е хубаво да ходи :hilezh: А колега как го 1.8Т при А6 ще върви повече от при А4, при положение че има значителна разлика в килата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз това не го вярвам.Невярвам, че могат да се изкарат повече от 190+к.с.

Ако някой има чипнат AJL 215к.с. нека напише - покаже дино графика...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....

Нямам идея как става това с вървежа, но в средни обороти колата е чувствително по-пъргава. И това не е субективно, защото на високи обороти тягата пада доста по-рязко от стокова кола, а това значи че турбината явно не може да държи налягането вече, което пък подсказва за доста подсилени средни обороти. За конете незнам защо изобщо се чудите - тия 215 коня са написани от човек, който изобщо не е запознат с мотора и после се копира наред. Многократно е споменавано във форума, че АJL-а посмъртно не може да прескочи 200 коня със заводската турбина и даже и това е много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи да по добре да не слагам,май само е по вероятно да счупя турбината.Нещо друго да се доработи като това да сменя маркуча от дросела до кулера с метален защото ми се струва че много се раздува и се губи налягане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се занимавай с глупости, кулера така и така е доста неадекватен и изобщо не заслужава да се правят ъпгрейди около него. Според мен карай си така колата и като дойде верме взимай нещо по-мощно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи да по добре да не слагам,май само е по вероятно да счупя турбината....

Мхм,турбините са от кашкавал,чупят се лесно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

около мен почти всички смениха турбини вярно че са се с БМВ-та ама като гледам как се чупят,а и колите не са нови.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако маслото се сменя редовно с хубаво и мазането е изрядно, турбината е вечна.

Като слушате майстори и маслари как кола на Н-стотин хиляди се кара с масло 10в40 от метро ще сменяте и турбини и мотори.

  • Like 3
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отначало карах с масло уж хубаво 5В40 сменях го на 8000 хиляди ма тццц ... беше се разлуФтила пустата турбина.

После от глупост я рециклирах при гаражни некадърници ... и това ми изяде главата.

Какъв е смисъла да караш стоков тръц на 10+ години ако не е сервизиран от А до Я с масло 0 или 5В40?

п.п Аз съм с такова турбо дето търсиш от подписа ти К03-029 а това "болт-он" незнам какво ще рече.

Редактирано от MAPTO7007
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С "bolt on" се означава нещо, което може да свалиш/качиш, разглобиш/сглобиш без познания, доработки или някакъв интелект:).

Купих си наскоро от Германия АНБ с турбинка 029 с луфт. Колата е със сервизна книжка, в която тъпия Хайнц гордо е отбелязвал как гаранционно е сменял масло на 250000+ км, а като е изтекла гаранцията е минал на 10в40.

Имам наблюдения над доста 1.8Т, но купени на под 100км от Германия, за да мога да си направя изводи.

Едното 1.8т (купено на 60к) е вече на 300к, с чип и редовна смяна (8-10к км) само с Мотул 8100 няма никакви признаци на износване.

Нарочно не исках да споменавам марки масло, за да не предизвиквам ненужна дискусия, но като стана дума - единствените масла, които според мен са подходящи за първите 1.8Т са Мотул 8100, Кастрол Едж и Мобил 1. Има разбира се и екзотики - разни естерни синтетики на Фукс и Мотул, но те са съвсем друга категория....

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ANB-то не е ли по-съвременен и с електронна газ и други подобрения?

Иначе за маслото може и да си прав ... първоначално карах с Кастрол после Мотул ... но преди да сваля да рециклирам Т-то за 3500км гореше 0.500мл.,след рециклирането и нищо друго и поставянето на рецикл.турбина с ново масло 10В40 започна за 1000км. да гори 0.500мл. направо ти казвам незнам как стана това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С "bolt on" се означава нещо, което може да свалиш/качиш, разглобиш/сглобиш без познания, доработки или някакъв интелект:).

Купих си наскоро от Германия АНБ с турбинка 029 с луфт. Колата е със сервизна книжка, в която тъпия Хайнц гордо е отбелязвал как гаранционно е сменял масло на 250000+ км, а като е изтекла гаранцията е минал на 10в40.

Имам наблюдения над доста 1.8Т, но купени на под 100км от Германия, за да мога да си направя изводи.

Едното 1.8т (купено на 60к) е вече на 300к, с чип и редовна смяна (8-10к км) само с Мотул 8100 няма никакви признаци на износване.

Нарочно не исках да споменавам марки масло, за да не предизвиквам ненужна дискусия, но като стана дума - единствените масла, които според мен са подходящи за първите 1.8Т са Мотул 8100, Кастрол Едж и Мобил 1. Има разбира се и екзотики - разни естерни синтетики на Фукс и Мотул, но те са съвсем друга категория....

защо да са само те, какво лошо има на тотал, шел и т.н. стига да са оригинални?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

как гаранционно е сменял масло на 250000+ км, а като е изтекла гаранцията е минал на 10в40.

25 000 съм искал да напиша, по лонглайф програма.

защо да са само те, какво лошо има на тотал, шел и т.н. стига да са оригинални?

Не знам кой шел или тотал отговарят на мотул 8100-5/40.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези покриват норма 502.00,но са по-редки.Мотула си остава по-гъст на висока температура.

да, но за мене е по важно да е по рядък на ниски температури зимата. въпрос на виждане :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е въпрос на виждане, а въпрос на турбина.

Шел-а е лонглайф масло, кварца изглежда добре на хартия, но никога не бих сипал френско масло на Ауди, при такъв голям избор на пазара. Карал съм няколко хиляди километра с Мотул 8100 и голяма турбина, без да се отрази на турбото. С тотал дори не бих си го и помислил - една хубава турбина е 1500-2000лв и не подлежи на ремонт.

Някой има ли идея до каква температура се нагрява една малка бензинова турбина?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А за AGIP нещо да споменете ... мойта така и така не я направиха и са му сипнах такова масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А за AGIP нещо да споменете ... мойта така и така не я направиха и са му сипнах такова масло.

Една от колите ми беше карана само с такова масло преди мен, имаше лепенки за 80к назад. Мотора и турбото бяха шестица, което по принцип нищо не значи, но косвено може да даде идея.

Знам един сервиз където масово се слага Тотал на тия коли и невероятно, но никой не е изревал още :unsure: Иначе аз съм карал с Castrol 5/30 цяла година, сега последната година с Motul 5/40, а преди време съм карал друго 1,8Т една смяна и с Тotal също. С всичките мотора си работеше супер, разход на масло абсолютна нула.

От доста време вече слагам само хубави масла и си надявам, че има някакъв смисъл, но не мога да кажа, просто няма как да се тества това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...