Jump to content

някой с чип на а4 1.8т 180к.с.


flex1987

Recommended Posts

Не е въпрос на виждане, а въпрос на турбина.

Шел-а е лонглайф масло, кварца изглежда добре на хартия, но никога не бих сипал френско масло на Ауди, при такъв голям избор на пазара. Карал съм няколко хиляди километра с Мотул 8100 и голяма турбина, без да се отрази на турбото. С тотал дори не бих си го и помислил - една хубава турбина е 1500-2000лв и не подлежи на ремонт.

Някой има ли идея до каква температура се нагрява една малка бензинова турбина?

А мотул не е френско така ли? :)

А за AGIP нещо да споменете ... мойта така и така не я направиха и са му сипнах такова масло.

Идеално. Италианско, правено и там, никакви грижи. Според мене, всички масла са добри, стига да са оригинални. С разлика между хидро крак и пълна синтетика :zustimm:

Една от колите ми беше карана само с такова масло преди мен, имаше лепенки за 80к назад. Мотора и турбото бяха шестица, което по принцип нищо не значи, но косвено може да даде идея.

Знам един сервиз където масово се слага Тотал на тия коли и невероятно, но никой не е изревал още :unsure: Иначе аз съм карал с Castrol 5/30 цяла година, сега последната година с Motul 5/40, а преди време съм карал друго 1,8Т една смяна и с Тotal също. С всичките мотора си работеше супер, разход на масло абсолютна нула.

От доста време вече слагам само хубави масла и си надявам, че има някакъв смисъл, но не мога да кажа, просто няма как да се тества това.

Може да се тества. то е елементарно. просто като направиш няколко хиляди километра пробег, даваш маслото на тест и там си казва всичко. не знам в бг дали има, 100% има но не знам къде точно. на запад една такава проба е около 150 евро мисля. аз винаги съм си купувал маслата от германия, така и ще продължа, за да ми е мирна главата :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 51
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

А мотул не е френско така ли? :)

Не виждам нищо общо между тотал и мотул. Едното е френският газпром, другото е специализирана фирма в областта на смазочните продукти, основана от Рокфелер.

Аз все още не съм срещнал някой ентусиаст в нета, камо ли в БГ, който да си е позволил да сложил тотал на колата си след някаква модификация, а мотул се обсъжда като по-добрата алтернатива на шел за ферарита:).

Пак ще повторя - кварц9000 може да е добро масло, но при толкова по-добри алтернативи на пазара не виждам причина да се използва. Понеже темата е за тунинг (макар и само за чип) не виждам място в нея за шел, тотал и други "алтернативи".

Въпросът ми за температурата на турбината не беше случаен и турбо колите не случайно имат уред за температурата на маслото. Явно не е маловажно. ЕГТ често надминава 1000 градуса, а Тотал ревниво крият информацията колко е HTHS при висока температура. Как да им се доверя? Мен малко ме интересува какво става с маслото на студен двигател. Досега на никой не му е блокирал мотора при палене на студено:).

  • Like 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не виждам нищо общо между тотал и мотул. Едното е френският газпром, другото е специализирана фирма в областта на смазочните продукти, основана от Рокфелер.

Аз все още не съм срещнал някой ентусиаст в нета, камо ли в БГ, който да си е позволил да сложил тотал на колата си след някаква модификация, а мотул се обсъжда като по-добрата алтернатива на шел за ферарита:).

Пак ще повторя - кварц9000 може да е добро масло, но при толкова по-добри алтернативи на пазара не виждам причина да се използва. Понеже темата е за тунинг (макар и само за чип) не виждам място в нея за шел, тотал и други "алтернативи".

Въпросът ми за температурата на турбината не беше случаен и турбо колите не случайно имат уред за температурата на маслото. Явно не е маловажно. ЕГТ често надминава 1000 градуса, а Тотал ревниво крият информацията колко е HTHS при висока температура. Как да им се доверя? Мен малко ме интересува какво става с маслото на студен двигател. Досега на никой не му е блокирал мотора при палене на студено:).

доста наивен отговор. общото е че и двете масла са хидрокрек. и тотал е много по голяма фирма от мотул и също доста отдавна произвеждат масла и доколкото си мисля, не съм проверил но най вероятно и да произвеждат базови масла. за мене мотул не се различава от нищо от останалите западно европейски производители на масла освен с това, че са доста прехвалени и имат по добре реклама може би, или някъкво измислено реноме, откъдето и идват необосновано високите им цени на масла. качеството не отговаря на цената им поне за мен. също в нета има доста клипчета на сравнение на масла на ниски температури. вярно руски са, общо взето аматьорски но пак се вижда че от към течност, мотул са най зле в сравнение с останалите и най вече кастрол. за тебе може да не е важно течноста на едно масло при -15 или -20, но когато беше такава зима тук миналата година и когато трябва да чакаш към 10 секунди аджеба за едно масло да се "раздвижи" и през това време двигателя бие на сухо, за мен има :zustimm: специално за теб днес ще се обадя до франция да се опитам да разбера това прословуто HTHS число, което си мисля че каквато и стойност да има, ще е достатъчно и нито един двигател на който се препоръчва това масло, няма да се разбие от него. между другото аз ще сипвам това малсо на моя - AJQ - 180 коня двигател догодина и съм сигурен че нищо няма да му стане при каквито и да е натоварвания. ако си навит може да се хванем бас? направим каквато искаш проверка, след колкото км кажеш, при каквото и да е натоварване? между другото маслото е купувано от германия, така че качеството е гарантирано :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

a, между другото според този линк, тотал има HTHS число 3.6 https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AnCRLKjwWcpPdEJyVEtlc041TjVVUjJ1U01FMUx1VVE&hl=en_US#gid=0

това е от мнението на золи: http://www.bobistheoilguy.com/forums/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=2364300&page=2

а мотул 3.72 http://www.bobistheoilguy.com/forums/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=2364300&page=2

голяма разлика а, струва си двойната цена викаш? :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

голяма разлика а, струва си двойната цена викаш? :zustimm:

Щом това те впечатлява, сигурно ще останеш врещен, когато разбереш, че давам по 35лв за литър масло 15В50.... и нямам проблеми зимата :hilezh:

Според мен дори не знаеш за какво пишеш. Може да си виждал много масла, но е явно, че не си виждал мотора от темата.

ПП Пак ще наблегна, че темата не е за масла. Кажи честно, без да ползваш гугъл може ли да кажеш колко струва един чип, едно мапване на дино, една нова турбина или рециклирането на заводската. Съмнявам се. Ако знаеше нямаше изобщо да коментираш цената на маслото. Ей така за спорта ще кажеш ли колко ще спестим за 100 000км от смяна с евтино масло?

ПП2 Продължвам да питам - някой знае ли до колко се нагрява турбината и какво става с маслото, което минава през нея?....Интересно ми е една светеща турбина до колко се е загряла...

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом това те впечатлява, сигурно ще останеш врещен, когато разбереш, че давам по 35лв за литър масло 15В50.... и нямам проблеми зимата :hilezh:

Според мен дори не знаеш за какво пишеш. Може да си виждал много масла, но е явно, че не си виждал мотора от темата.

ПП Пак ще наблегна, че темата не е за масла. Кажи честно, без да ползваш гугъл може ли да кажеш колко струва един чип, едно мапване на дино, една нова турбина или рециклирането на заводската. Съмнявам се. Ако знаеше нямаше изобщо да коментираш цената на маслото. Ей така за спорта ще кажеш ли колко ще спестим за 100 000км от смяна с евтино масло?

ПП2 Продължвам да питам - някой знае ли до колко се нагрява турбината и какво става с маслото, което минава през нея?....Интересно ми е една светеща турбина до колко се е загряла...

какво евтино масло ве приятел? не е луд този който яде баницата, луд е този който му я дава. купих си го за 25 евро, ето ти линка http://www.ebay.de/itm/160823874763?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

ще кажеш че маслото е фалшиво, сигурно защото е евтино? надали. по принцип хората в германия и западна европа гледат да не ти отрежат главата през кръста и си продават маслата с нормална надценка, не като в бг. иначе ти си купувай и ако искаш и литър от 100 лв. няма лошо, имаш пари даваш :) ти не разбираш обаче, че от масла с сходни показатели, на различни производители, сертифицирани от един и същ производител на коли, нищо няма да ти стане :zustimm: какви турбини, какви 5 лв. да темата не е за масла, но почнахме да ги коментираме. какво лошо има? както и да е...

а между другото мога да ти кажа колко ще спестиш примерно на 100 000 км. от масло. при смяна да кажем на 10 000 км. ти даваш по 35 лв./литър масло. предполагам купуваш 5 л. същевременно = 175 лв. аз като по прост си купувам, евтиното фалшиво масло на тотал от германия, което ми излиза 50 лв. за 5 литра. при 10 смени ми излиза 500 лв. на тебе - 1750 лв. евала ти правя :zustimm:

Редактирано от jim1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля, че е фалшиво, а само евтино. Дори не мисля, че е лошо, а че няма смисъл от експерименти.

Аз до преди година и нещо си внасях маслата от Англия:)

Маслата в случая ги коментираме единствено в светлината на турбиниран 1.8 мотор, за който има дилема дали да се надува повече от заводското налягане.

Понеже си дописал поста - тези коли с по 35лв за "гъсто масло" не изкарват по 100к км :hilezh:

Имах предвид какво ще спестиш като караш с нормален Тотал, вместо с нормален Мотул.

ПП Колко е толеранса за коляновия вал на 1.8Т, преди да се препоръча първи ремонт?

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не знам за толерански и т.н. не разбирам от тези работи, сори. еми ще спестиш доста както ти писах. това че е евтино не означава че е по лошо от мотула. и двете са еднакви. в повечето случай цените се определят на база реноме и реклама. другия случай е колко може да си позволи 1 производител да продава маслата си на по ниска цена. тотал е много по богата компания от мотул и могат да си позволят да продават продуктите си на по ниска цена. това е същото като с фв. направата на 1 вейрон струва средно около 4 млн. евро, продажната цена е около 1. значи фв могат да си позволят да губят по 3 млн. евро на кола. но има нещо друго че избиват с реноме, реклама и т.н. ако ме разбираш за какво ти говоря. има и пълни синтетики масла, като равенол - цяла серия. но се продават на по евтини цени от кастрол. защо? защото това е им рекламата и имиджа и известността :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както писах по-горе тотал е френският газпром. Основната им дейност е разработване на нефтени и газови находища, управление на концесии, продажба ГСМ на едро и дребно. Производството на масло е една нищожна част от бизнеса им и то най-вече заради придобиването на Елф (което преди си беше едно скапано масло и продължава да е такова).

Т.е. те могат да си позволят да продават нискокачествен продукт на произволна цена, без това да се отрази на основният им бизнес..... Както виждаш и аз мога да филосфствам и да пиша общи приказки, които да нямат никакво отношение към конкретния продукт:).

Относно цената - Напоследък купувам масла от Пловдив, като литър 8100 излиза 15лв. 1.8Т поема 3.5л, филтър Кнехт е 9лв.

Т.е. една смяна на масло излиза 60лв за 8-10к км (всъщност моята кола събира 6.5л, но сметките са за 1.8т).

1.8Т са доста здрави мотори - могат без никакво усилване да се надуят до около 350кс, но са мнооого капризни към масло.

Повтарям за н-ти път - не казвам, че кварц9000 е лошо масло, че колата ще блокира или нещо подобно. Най-малкото не съм го карал, не знам колко загрявам на колко км се разтракват повдигачи и т.н. На хартия не е лошо, но HTHS е по-нисък, от избраното от мен масло, ТБН е по-нисък, антиизносните добавки са по-малко.... и не на последно място - първо по аудитата се чупи всичко френско:).

Явно е, че не само за мисля така - 99% от модифицираните коли използват Мотул, Кастрол и Мобил1. Останалия 1% са рекламни лица:).

ПП Карал съм Шел Хеликс Ултра, но купено от Италия, на Голф ГТИ. Маслото не беше лошо - при 120 градуса не ставаше на вода и не променяше шума на мотора. Но въпреки, че колата беше атмосферна, а картера и е по-голям, маслото загрява повече отколкото при 1.8Т. После минах на Кастрол РС и щях да продължа да го ползвам, но го направиха лонг-лайф и минах на мотул.

В момента съм много афектиран на тема масло, защото купих миналата седмица 1.8т за жена ми, което немеца е разсипал с некачествено масло . Колата е перфектна на външен вид, нищо общо с горублянски коли, но заради масло сега се сдобива с голяма турбина и нов колянов вал. Ще си съхраня малко масло, ако след време мога да го тествам в лаборатория. Никъде няма и една прашинка нагар (т.е. няма никакви запушвания), маслото е бистро като вода и толкова гъсто:). В резултат - изтропал биелен лагер и прегрята втулка на турбината и износен аксиален лагер. И всичко това единствено заради некачествено масло, слагано в Германия от чистокръвен и прилежен немец.

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

смешното ми е в това че ти продължаваш да твърдиш че маслото е "нискокачествен продукт на произволна цена" което няма нищо общо с истината и е супер наивно мнение. между другото ти си мечтата на големия търговец бих казал. той такива като тебе санува и чака. без да искам да те обидя :) другото е че искаш да искараш че ако мотул произвеждат от повече време масла в сравнение с тотал, те са толкова по напред и че качеството им е толкова по добро :hilezh: за мене традицийте не са това което са или бяха. пука ми на сайдера че с 10 год. повече правили масла или от 100. важното е какво си направил днес, какъв продукт ми предлагаш и какво е качеството. хтхс е 0.13 повече. никаква разлика бих казал. вискозитетно число почти еднакво, като производители винаги пишат че то е варира. демек партидата днеска може да е +- 2 примерно, няма значение. и двете са хидрокрак, не пълни синтетики, което е най важното. тбн числото е важно когато искаш да караш повече от 10 000 км. демек то дали ще си го запази и маслото дали ще е годно. за смяна до 10 000 то почти не е важно, другото което е че тотал и след 10 000 км. тбн числото ще е в норми и маслото абсолютно ще е годно за употреба. ако искаш може да се хванем на бас за това, като се направят необходимите проби? как видя че антиизносните добавки са по-малко? :) и двете масла са сертифицирани от фв. това означава че те са направили необходимите проби, дали маслото ще е годно за употреба до 15 000 км. до каквито са му показателите при най-натоварените условия. и след като са му дали сертификат, значи издържа.

както и да е...това си е твое мнение. аз обаче няма да плащам баснословни горници на шарлатани производители или търговци, които заради едно неподкрепено реноме си позволяват да прецакват с цени. между другото, като си казал и кастрол и мобил 1, (мобил1 нямат 5-40 масло) имат от серията 3000, така че сравнението ти е неосновано. та кастрола дори е с по лоши показатели от тотала. за какво говорим? и не на последно място, аз никой никога не съм чул да е изревал от оригинален тотал при каквито и условия да е карал. а между другото мотул имат и проблем с кнеста по дъното на тубите си. в русия по едни снимки го гледах и тук в бг някой беше снимал, че пак имал кнес по дъното. хубаво ще е и да си оправят и това викам :zustimm::hilezh:

Редактирано от jim1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти продължаваш да говориш за стандартни коли и отказваш да разбереш, че тук се говори за леко модифициран турбо мотор.

ФВ когато са сертифицирали масла за 502 не са имали предвид, че ще се кара с турбина с налягане над 1.2 бара.

"нискокачествен продукт на произволна цена" се отнася за Елф, което съм пробвал няколко пъти.

Тотал не съм пробвал, но ти все още не може да ми кажеш една причина да го пробвам:).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти продължаваш да говориш за стандартни коли и отказваш да разбереш, че тук се говори за леко модифициран турбо мотор.

ФВ когато са сертифицирали масла за 502 не са имали предвид, че ще се кара с турбина с налягане над 1.2 бара.

"нискокачествен продукт на произволна цена" се отнася за Елф, което съм пробвал няколко пъти.

Тотал не съм пробвал, но ти все още не може да ми кажеш една причина да го пробвам:).

трябва ли да има причина? просто пробвай. а между другото явно не знаеш че сертификатите които се дават от фв са със 5 год. срок. демек след това маслото трябва да се сертифицира пак, като се направят с последните новости. за това когато гледаш бланката с данните на маслото и същатата със безопастността му, има дата кога е последното актуализиране. както и да е, темата вече ми стана скучна. ти си решаваш приятел, за какво и колко пари ще дадеш, жив и здрав :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а между другото явно не знаеш че сертификатите които се дават от фв са със 5 год. срок.

Защо реши така?

А ти може би не знаеш, че едни от най-добрите масла изобщо нямат ВАГ сертификат....нито са имали:).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

защото съм го виждал черно на бяло на снимки. дори смятам да се обадя и да го потвърдя от тях но съм на 99% сигурен че е така. сертификаите бяха за масло за бмв. а другото което е че има 2 стандарта за 502.00 масло. единият е от 1997 г. а другия от 2005г. и "сегашно" сертифицирано масло трябва да отговаря и на двата. да знам че има много масла които не са одобрени но са годни. тогава се пише отговарят на стандартите, демек "meet standards" a не "approved" както е на одобрените. това става въпрос за етикета. оправданието на тези производители е че стандартизацията струва много пари, което не е чак толкова, мисля че беше към 5000 евро но като се съберат, фб, мерцедес, ситроен и всеки по линията се събира сума. те казват ние предпочитаме да даваме парите си за нови разработки а не да плащаме на компанийте. но все пак аз предпочитам approved масла.

п.с. грешка. бях гледал снимките от получен стандарт на някакво масло и си спомням че беше с годност 5 год. и цената на услугата от фб беше 4500 евро. сега си спомних точно. но не си спомням името на маслото и си спомям също че беше за 2002 - 2007 :zustimm:

п.с. трето и последно. :hilezh: ето подобен сетификат но е още по зле. той се издава за 3 год. доста съм позабравил. спомням си че бях гледал на друго масло и сумата беше 4500 евро. но дори и да не е, има тел. отстрани, винаги може да се обади и да се пита. утре яе го направя :zustimm:

http://xado.ae/index.php?route=information/certificate

Редактирано от jim1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а другото което е че има 2 стандарта за 502.00 масло. единият е от 1997 г. а другия от 2005г. и "сегашно" сертифицирано масло трябва да отговаря и на двата.

е това не съм го знаел. :zustimm:

Ако разбереш, къде може да се изследва масло и на каква цена ще дължа едно черпене.

:bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво стана сега, в темата се пита за чип на 1.8Т, а колегата jim1 изписа 2 страници да ни убеждава, че трябва да караме с евтини масло, защото той не вярвал, че скъпите били по-хубави. Човек ако искаш карай и без масло, не можеш да ме убедиш, че Мотул е лошо масло, дори с тестове на кралицата на Англия. Тази зима която споменаващ с адският студ си направих експеримент. След 4 дена престой пред една хижа, при -18 като разрих колата и извадих щеката, за да погледна какво става в картера, капка масло капна от щеката, беше видимо по-гъсто от обикновено, но капка капна от щеката. Това за мен беше достатъчно. Мотул Ексес 5-40 на 7000км купен от колегата в Пловдив. Не искам никой да ми вярва, не ме грее, тази информация си е важна за мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво стана сега, в темата се пита за чип на 1.8Т, а колегата jim1 изписа 2 страници да ни убеждава, че трябва да караме с евтини масло, защото той не вярвал, че скъпите били по-хубави. Човек ако искаш карай и без масло, не можеш да ме убедиш, че Мотул е лошо масло, дори с тестове на кралицата на Англия. Тази зима която споменаващ с адският студ си направих експеримент. След 4 дена престой пред една хижа, при -18 като разрих колата и извадих щеката, за да погледна какво става в картера, капка масло капна от щеката, беше видимо по-гъсто от обикновено, но капка капна от щеката. Това за мен беше достатъчно. Мотул Ексес 5-40 на 7000км купен от колегата в Пловдив. Не искам никой да ми вярва, не ме грее, тази информация си е важна за мен.

човек, аз не се опитвам да те убеждавам че мотул е лошо масло. исках да кажа че 2 масла с сходни показатели, биха били идентични нали? логично е. ти не си разбрал изобщо какво искам да кажа. а цената на много продукти както казах се определя от реноме и реклама. няма значение как е създадено това реноме. в повечето случай от уста на уста. цената също варира. ако си купиш от официалния представител тука тотал, ще ти излезне 100 лв. може би и повече. сигурно ще се почувстваш по добре че си дал толкова пари за скъпо масло а? :hilezh: в германия е наполовина защото хората гледат да не ти отрежат главата + това конкуренцията е голяма и тя определя цената. тука 1 туба кастрол 5-30 едж от представителя ти излиза 150 лв. в дойч е 35 евро, сигурно е фалшиво може би? :gruebel: аз за мене, след като видях кнеста по тубите на мотул и от клипчетата при минусови температури, където се вижда че мотул е най зле от всички и в сравнение с кастрол, аз такова масло няма да си купя. е, ся ако ми го дадат евтино и съм сигурен че е оригинално идруго и не мога да взема, бих го купил. защото лошо масло няма. стига да е оригинално и сертифицирано. всичко друго е празни приказки.. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е това не съм го знаел. :zustimm:

Ако разбереш, къде може да се изследва масло и на каква цена ще дължа едно черпене.

:bia:

http://sas-origin.onstreammedia.com/origin/lubrizol/EOACEA2009/RPTOOL2010Dep/rp/PC/index.html

на този сайт гледаш всичките спецификаций и с години и т.н. също е гот че можеш да съпоставиш няколко различни масла и да гледаш какви показатели имат и вредни свойства и т.н.

а за пробите е елементарно. просто се обаждаш на нефтохим, приста, лукойл т.н. докато не разбереш къде можеш да дадеш такава проба и колко ще струва. за чужбина също. хващаш някоя рафинерия в германия например и ги питаш или дори и да се обадиш на ауди или фв. те ще те свържат със необходимия отдел и ще ти кажат общо взето. ако не ще се опитат да направят всичко възможно. хората са учтиви и при тян няма пет, шест.. :zustimm:

аз лично съм звънял на ексонската рафинерия до карлсруе, демек мобил. да ги питам къде се произвежда мобил1 5-30 в германия. казаха ми че в хамбург и ми дадоха и тел. и т.н. но повече не съм се обаждал, нямаше смисъл. също така казаха зависи от местоположението където си го купиш и доставчика на продукта. казаха ако еди си кой си доставчик доставя на определени бензиностанций или магазини и т.н. може да го купува от където си иска в ЕС. мойта туба 1 приятел е купи на промоция от магазин в германия и бар кода започваше с G, което означава Gravenchon - Франция. така че всичко е много относително. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тотал не съм пробвал, но ти все още не може да ми кажеш една причина да го пробвам:).

трябва ли да има причина? просто пробвай

Да, наистина не съм те разбрал. Възможно е, не ти прочетох половината постове, само като ти видя начина на писане, изразяване и правопис просто ги пропусках.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет на всички :)имам един въпрос.

Колата е B5 1.8TQ APU с чип 180к.с

Ако сменя турбината с по-голяма и интеркулера може ли да се постигнат 210-220 к.с без нищо друго да се пипа по двигателя ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя Тотал е такова лайно най ужасно, че не ща и да го чувам даже! Един път съм го наливал на моя кола и повече нивга няма да направя тая грешка, работеше като трактор! Нито с Мотул, нито с Кастрол съм имал такъв проблем, нито даже с един ахмашки Валволин дето дъртия го наля без да ме пита!

Да не говорим че като направя два тигела с 260 на гонкаджийската отсечка на магистралата тука и маслото става вода!Прави сметка ако е некой ташак като тоя Тотал!!! В скъпото масло има смисъл, особенно ако говорим за по сериозно натоварени мотори и турбини и колкото и глупости да изпише колегата, тая работа нема се промени, тествано от мои позати каращи Тайм Атак и т.н.

Редактирано от mityo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, наистина не съм те разбрал. Възможно е, не ти прочетох половината постове, само като ти видя начина на писане, изразяване и правопис просто ги пропусках.

много се кефа. аз не съм на твойто извисено ниво баце. трябва да не ме четеш и така трябва :zustimm:

Тоя Тотал е такова лайно най ужасно, че не ща и да го чувам даже! Един път съм го наливал на моя кола и повече нивга няма да направя тая грешка, работеше като трактор! Нито с Мотул, нито с Кастрол съм имал такъв проблем, нито даже с един ахмашки Валволин дето дъртия го наля без да ме пита!

Да не говорим че като направя два тигела с 260 на гонкаджийската отсечка на магистралата тука и маслото става вода!Прави сметка ако е некой ташак като тоя Тотал!!! В скъпото масло има смисъл, особенно ако говорим за по сериозно натоварени мотори и турбини и колкото и глупости да изпише колегата, тая работа нема се промени, тествано от мои позати каращи Тайм Атак и т.н.

мечтани клиенти сте. продължавай с твоите правости раиш ли, не глупости :hilezh::zustimm:

Редактирано от jim1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мечтани клиенти сте. продължавай с твоите правости раиш ли, не глупости :hilezh::zustimm:

Абсолютно. Ремонтът на двете турбини на колата ми е по-скъп отколкото да спестявам по 20-30лв на смяна на масло като купувам Тотал за 50лв, вместо Мотул за 80лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз какво питах то какво стана.

Мисля, че е интересно, а и полезно за теб:).

Привет на всички :)имам един въпрос.

Колата е B5 1.8TQ APU с чип 180к.с

Ако сменя турбината с по-голяма и интеркулера може ли да се постигнат 210-220 к.с без нищо друго да се пипа по двигателя ?

Мисля, че дюзите са малки (не знам точно колко са, защото бош ги дават 224цц при 3 бара, а инженерите от ваг при надлъжните мотори слагат 4 баров регулатор). Мисля, че това, което ще постигнеш без мапване е по-голям работен диапазон на турбината. АПУ трябва да е с по-голяма турбинна перка, следващата турбина е и с по-голяма компресорна.

Абсолютно. Ремонтът на двете турбини на колата ми е по-скъп отколкото да спестявам по 20-30лв на смяна на масло като купувам Тотал за 50лв, вместо Мотул за 80лв.

Не са ти верни сметките. Тотала е 50лв в Германия, а Мотула 75лв в Пловдив:). Май с трябва да си голям гъзар да караш с тотал :hilezh: ....

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...