Jump to content

май беля си докарах...:-(((


Recommended Posts

колеги, я кажете, имате ли информация за следния проблем:

вчера в един сервиз ми сложиха газова уредба - не е инжекцион, обикновено, с автомат. превключвател., марка ловато

настройха я първоначално и тръгвам аз да карам - засилвам по магистралата варна-бургас, качвам баира със 140, към 4300оборота, по едно време излизам на равното, освободих от скорост, пуснах газта, оборотите ритмично падат, накрая, както съм със 130 някъде, колата изгасна.... при което моя милост откачи от ужас

... запалих си я и продължих. днес отивам в сервиза и ми казват следното обяснение:

"поради високата скорост, през въздушния филтър влизал голям обем въздух, газовото обаче, подавало газ като за обороти на празен ход и сместа ставала много бедна на газ и затова колата угасвала"

звучи логично да е така. предложиха ми да ми отведат въздушната струя от отвора към въздушния филтър, за да нямам тоя проблем...

въпросите ми са:

1. достоверно ли е това обяснение, което ми дадоха

2. това решение, което ми предложиха (да отведът въздушния поток) удачно ли е - няма ли да предизвика някакви проблеми. особено ме притеснява, ако реша да я карам само на бензин...

3. това някакъв абсолютно обичаен и предвидим проблем ли е в практиката или е някоя новост, която ми се случва за сефте на мен

4. има ли някакво друго обяснение на тези проблеми и съответно - друго решение...

колата е Б4/авант/1.6/1993г.

Редактирано от jjj
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

отпред на корудата на въздушния ф-р има едни клапанчета- виж ги тях поиграй си за да не смуче отпред колата. иначе това е причината, но може да се елиминиро проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
отпред на корудата на въздушния ф-р има едни клапанчета- виж ги тях поиграй си за да не смуче отпред колата. иначе това е причината, но може да се елиминиро проблема.

мда, видях ги - ако напълно ги запуша, ще бъде ли проблем това??? особено ако останат зпушени и си я карам на бензин, а не на газ????

Редактирано от jjj
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги, я кажете, имате ли информация за следния проблем:

вчера в един сервиз ми сложиха газова уредба - не е инжекцион, обикновено, с автомат. превключвател., марка ловато

настройха я първоначално и тръгвам аз да карам  - засилвам по магистралата варна-бургас, качвам баира със 140, към 4300оборота, по едно време излизам на равното, освободих от скорост, пуснах газта, оборотите ритмично падат, накрая, както съм със 130 някъде, колата изгасна.... при което моя милост откачи от ужас

... запалих си я и продължих. днес отивам в сервиза и ми казват следното обяснение:

"поради високата скорост, през въздушния филтър влизал голям обем въздух, газовото обаче, подавало газ като за обороти на празен ход и сместа ставала много бедна на газ и затова колата угасвала"

звучи логично да е така. предложиха ми да ми отведат въздушната струя от отвора към въздушния филтър, за да нямам тоя проблем...

въпросите ми са:

1. достоверно ли е това обяснение, което ми дадоха

2. това решение, което ми предложиха (да отведът въздушния поток) удачно ли е - няма ли да предизвика някакви проблеми. особено ме притеснява, ако реша да я карам само на бензин...

3. това някакъв абсолютно обичаен и предвидим проблем ли е в практиката или е някоя новост, която ми се случва за сефте на мен

4. има ли някакво друго обяснение на тези проблеми и съответно - друго решение...

колата е Б4/авант/1.6/1993г.

Не пипай клапанчетата и нищо друго.Аз имах същия проблем,хората от сервиза са прави.Решил съм проблема така-взех едно 32мм,вътрешно, PVC коляно ,то е на 90 градуса,знаеш,изпилих внимателно на "ракетата"единия му край до размера на входа на въздушния филтър,май 34мм беше,ще си го измериш.Мушнах го там,завъртях го към калника и за всеки случай сложих и малко силикон,и край!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не пипай клапанчетата и нищо друго.Аз имах същия проблем,хората от сервиза са прави.Решил съм проблема така-взех едно 32мм,вътрешно, PVC коляно ,то е на 90 градуса,знаеш,изпилих внимателно на "ракетата"единия му край до размера на входа на въздушния филтър,май 34мм беше,ще си го измериш.Мушнах го там,завъртях го към калника и за всеки случай сложих и малко силикон,и край!

имаш предвид, че си приспособил едно най-обикновено ВиК PVC коляно 90 градуса и си го нахлузил на входа на филтъра??? праввилно ли съм разбрал?

ще те затрудни ли ако постнеш някоя снимка на детаила, както е монтиран..???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имаш предвид, че си приспособил едно най-обикновено ВиК PVC коляно 90 градуса и си го нахлузил на входа на филтъра??? праввилно ли съм разбрал?

ще те затрудни ли ако постнеш някоя снимка на детаила, както е монтиран..???

Не може да се снима там,тъмно и тясно е,но решението е толкова просто-изпиляваш и мушваш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имаш предвид, че си приспособил едно най-обикновено ВиК PVC коляно 90 градуса и си го нахлузил на входа на филтъра??? праввилно ли съм разбрал?

ще те затрудни ли ако постнеш някоя снимка на детаила, както е монтиран..???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто извади маркуча за въздуха, от гнездото отзад на фара и го закрепи вътре в коша. :hilezh:

Много си прав колега !!! тази мярка е напълно достатъчна и ефикасна !

Предното ми Ауди беше със АГУ .. и намен ми направи същия номер след като я монтираха. Обадих се на майстора и човека каза : " Извади от зад фара тръбата която отива във въздушния филтър .. и я насочи така че да не влиза въздушна струя по инреция. .. " .. и всичко си дойде на мястото.

Няма нужда да правиш никакви приспособления... измъкваш от десно зад фара.. и си готов.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто извади маркуча за въздуха, от гнездото отзад на фара и го закрепи вътре в коша. :hilezh:

Няма маркуч,това е 1.6Е

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложете си газова - доволни ще останете...

сатриани, преди да сложа газовото, точно за теб си мислех и по-специално за този надпис "Audi 100 C4 2.6 V6 ABC - нямам газова и няма да имам ":-)))))))))

за съжаление нямам особено голям избор:-)))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На старото ми ауди и аз имах такъв проблем и се реши по същия начин. И един съвет от мен : АЗ НИКОГА НЕ КАРАМ ПО ИНЕРЦИЯ СЪС 140, ДА НЕ ГОВОРИМ ЗА ГАЗ. НЕ СИ РИСКУВАЙ ЖИВОТА И ЗДРАВЕТО ЗА ДА СПЕСТИШ 2 ЛЕВА!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...