jjj Публикувано 23 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2006 (Редактирано) колеги, я кажете, имате ли информация за следния проблем:вчера в един сервиз ми сложиха газова уредба - не е инжекцион, обикновено, с автомат. превключвател., марка ловатонастройха я първоначално и тръгвам аз да карам - засилвам по магистралата варна-бургас, качвам баира със 140, към 4300оборота, по едно време излизам на равното, освободих от скорост, пуснах газта, оборотите ритмично падат, накрая, както съм със 130 някъде, колата изгасна.... при което моя милост откачи от ужас... запалих си я и продължих. днес отивам в сервиза и ми казват следното обяснение:"поради високата скорост, през въздушния филтър влизал голям обем въздух, газовото обаче, подавало газ като за обороти на празен ход и сместа ставала много бедна на газ и затова колата угасвала"звучи логично да е така. предложиха ми да ми отведат въздушната струя от отвора към въздушния филтър, за да нямам тоя проблем...въпросите ми са:1. достоверно ли е това обяснение, което ми дадоха2. това решение, което ми предложиха (да отведът въздушния поток) удачно ли е - няма ли да предизвика някакви проблеми. особено ме притеснява, ако реша да я карам само на бензин...3. това някакъв абсолютно обичаен и предвидим проблем ли е в практиката или е някоя новост, която ми се случва за сефте на мен4. има ли някакво друго обяснение на тези проблеми и съответно - друго решение...колата е Б4/авант/1.6/1993г. Редактирано 23 Юни 2006 от jjj Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Roni Публикувано 23 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2006 отпред на корудата на въздушния ф-р има едни клапанчета- виж ги тях поиграй си за да не смуче отпред колата. иначе това е причината, но може да се елиминиро проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jjj Публикувано 23 Юни 2006 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юни 2006 (Редактирано) отпред на корудата на въздушния ф-р има едни клапанчета- виж ги тях поиграй си за да не смуче отпред колата. иначе това е причината, но може да се елиминиро проблема.←мда, видях ги - ако напълно ги запуша, ще бъде ли проблем това??? особено ако останат зпушени и си я карам на бензин, а не на газ???? Редактирано 23 Юни 2006 от jjj Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
6534 Публикувано 23 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2006 колеги, я кажете, имате ли информация за следния проблем:вчера в един сервиз ми сложиха газова уредба - не е инжекцион, обикновено, с автомат. превключвател., марка ловатонастройха я първоначално и тръгвам аз да карам - засилвам по магистралата варна-бургас, качвам баира със 140, към 4300оборота, по едно време излизам на равното, освободих от скорост, пуснах газта, оборотите ритмично падат, накрая, както съм със 130 някъде, колата изгасна.... при което моя милост откачи от ужас... запалих си я и продължих. днес отивам в сервиза и ми казват следното обяснение:"поради високата скорост, през въздушния филтър влизал голям обем въздух, газовото обаче, подавало газ като за обороти на празен ход и сместа ставала много бедна на газ и затова колата угасвала"звучи логично да е така. предложиха ми да ми отведат въздушната струя от отвора към въздушния филтър, за да нямам тоя проблем...въпросите ми са:1. достоверно ли е това обяснение, което ми дадоха2. това решение, което ми предложиха (да отведът въздушния поток) удачно ли е - няма ли да предизвика някакви проблеми. особено ме притеснява, ако реша да я карам само на бензин...3. това някакъв абсолютно обичаен и предвидим проблем ли е в практиката или е някоя новост, която ми се случва за сефте на мен4. има ли някакво друго обяснение на тези проблеми и съответно - друго решение...колата е Б4/авант/1.6/1993г.←Не пипай клапанчетата и нищо друго.Аз имах същия проблем,хората от сервиза са прави.Решил съм проблема така-взех едно 32мм,вътрешно, PVC коляно ,то е на 90 градуса,знаеш,изпилих внимателно на "ракетата"единия му край до размера на входа на въздушния филтър,май 34мм беше,ще си го измериш.Мушнах го там,завъртях го към калника и за всеки случай сложих и малко силикон,и край! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo_Toshev Публикувано 23 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2006 Да прави са в сервиза и не са те излъгали Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jjj Публикувано 23 Юни 2006 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юни 2006 Не пипай клапанчетата и нищо друго.Аз имах същия проблем,хората от сервиза са прави.Решил съм проблема така-взех едно 32мм,вътрешно, PVC коляно ,то е на 90 градуса,знаеш,изпилих внимателно на "ракетата"единия му край до размера на входа на въздушния филтър,май 34мм беше,ще си го измериш.Мушнах го там,завъртях го към калника и за всеки случай сложих и малко силикон,и край!←имаш предвид, че си приспособил едно най-обикновено ВиК PVC коляно 90 градуса и си го нахлузил на входа на филтъра??? праввилно ли съм разбрал? ще те затрудни ли ако постнеш някоя снимка на детаила, както е монтиран..??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
6534 Публикувано 23 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2006 имаш предвид, че си приспособил едно най-обикновено ВиК PVC коляно 90 градуса и си го нахлузил на входа на филтъра??? праввилно ли съм разбрал? ще те затрудни ли ако постнеш някоя снимка на детаила, както е монтиран..???←Не може да се снима там,тъмно и тясно е,но решението е толкова просто-изпиляваш и мушваш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
6534 Публикувано 23 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2006 имаш предвид, че си приспособил едно най-обикновено ВиК PVC коляно 90 градуса и си го нахлузил на входа на филтъра??? праввилно ли съм разбрал? ще те затрудни ли ако постнеш някоя снимка на детаила, както е монтиран..???← Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jjj Публикувано 23 Юни 2006 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юни 2006 (Редактирано) ←ей, голям пич!!! страшен си напрао!!!благодарим искрено Редактирано 23 Юни 2006 от jjj Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Satriani Публикувано 23 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2006 Сложете си газова - доволни ще останете... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tianata Публикувано 24 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2006 Сложете си газова - доволни ще останете...←Зависи каква газова Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
klam Публикувано 24 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2006 И аз съм много доволен от АГУ-то, при това обикновено, но слагано в Италия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Satriani Публикувано 24 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2006 Зависи каква газова ←Сигурно си прав братле.... Не споря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DAN67 Публикувано 24 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2006 Просто извади маркуча за въздуха, от гнездото отзад на фара и го закрепи вътре в коша. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
99ufo99 Публикувано 24 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2006 Просто извади маркуча за въздуха, от гнездото отзад на фара и го закрепи вътре в коша. ←Много си прав колега !!! тази мярка е напълно достатъчна и ефикасна !Предното ми Ауди беше със АГУ .. и намен ми направи същия номер след като я монтираха. Обадих се на майстора и човека каза : " Извади от зад фара тръбата която отива във въздушния филтър .. и я насочи така че да не влиза въздушна струя по инреция. .. " .. и всичко си дойде на мястото.Няма нужда да правиш никакви приспособления... измъкваш от десно зад фара.. и си готов. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
6534 Публикувано 24 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2006 Просто извади маркуча за въздуха, от гнездото отзад на фара и го закрепи вътре в коша. ←Няма маркуч,това е 1.6Е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jjj Публикувано 26 Юни 2006 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юни 2006 Сложете си газова - доволни ще останете...←сатриани, преди да сложа газовото, точно за теб си мислех и по-специално за този надпис "Audi 100 C4 2.6 V6 ABC - нямам газова и няма да имам ":-)))))))))за съжаление нямам особено голям избор:-))) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Horch Публикувано 26 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2006 На старото ми ауди и аз имах такъв проблем и се реши по същия начин. И един съвет от мен : АЗ НИКОГА НЕ КАРАМ ПО ИНЕРЦИЯ СЪС 140, ДА НЕ ГОВОРИМ ЗА ГАЗ. НЕ СИ РИСКУВАЙ ЖИВОТА И ЗДРАВЕТО ЗА ДА СПЕСТИШ 2 ЛЕВА! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jjj Публикувано 27 Юни 2006 Автор Доклад Share Публикувано 27 Юни 2006 аз да не забравя да благодаря на всички за съдействието.проблемът е отстранен.ползвал съм решението на 6534.работи безотказно!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts