Jump to content

подходящо ли е моторно масло Motul


jmucito

Recommended Posts

Влади, много добре ме разбра, само аз не разбрах защо правиш мечешки услуги на хората - те питат за подходящи части и консумативи, не за евтинджос.

Значението на "мечешка услуга" не е да е моето джобче да е пълно за сметка на някой друг, представяйки мъгляви доводи с апломб и високомерие на величие. Както всичко в този живот, и грижата за колата е въпрос на добре обмислен компромис.

  • Like 3
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда, ако идеш 3 пъти на сервиз и те одрусат за труд 3 пъти, цената на Феби ще се изравни с тази на ТРВ като части, но ще си платил за три смени на окачване. Чие джобче сега ще е по-пълно - твоето като сервиз или моето, като фирма за авточасти. На това му викам мечешка услуга. Манете ги скъпите части, няма смисъл, сложете си евтинко, а да плащаш на сервиза като луд е голяма услуга.

Стига с тия номера! :rotcol:

Високомерието ми е чуждо - никога не съм имал такава черта, колкото и да ми я приписват хора, дето не има утърва да им вадя мръсните ризи. Разбира се истината не е приятна, еле пък казана в очите.

Едно примерче да не съм голословен:

Сменяш големия носач на А4 - долен заден - 2 бр - ляв и десен.

FEBI 11351 - 120 лв Х 2 бр (ляв и десен) = 240 лв

LEM 13677 02 - 207 лв Х 2 бр = 414 лв

Човекът иска изрично Лемфъордер, ама ти нали си почитател му набиваш Феби. Що бе джанъм? Сега ще изкараш по-малко пари от частите, ама като се предаде Феби-то ще дойде пак при теб за втори опит и пак си праскаш труд и всичко е ток. "Спестяваш" на човека скъпите носачи въпреки изричното му желание, но пък си печелиш добре от труда. Губиш му времето обаче да идва пак и нервите и тн.

Такива майстори като вас са дошли до гуша на хората. Да им обясняват как евтиното и скъпота са еднакви буклуци. Аз не знам един случай в последните 2 години при мен да са идвали хора с рекламация на сменени при нас части по окачване включително на кашкавалките - А4, А6 , Пассат. Идват обаче за обслужване и водят нови клиенти. Защото трудът е скъп, но направен с качествени части се отблагодарява - нещо което всички твърдите, че не е възможно, но е факт и затова си губя времето да пиша.

Аман от заблуди!

Ауди 100/А6 С4 е най-здравата кола докато не попадне в пишман собственик и при пишман майстори. Такива като мен дето набиват хиляди левове в обслужване и карат дълго и безпроблемно после са малцина.

Ауди А6 С5 е проблем за всички - за собствениците, които искат с малко пари да закрепят положението и после колата била кекава, за сервизите, които с евтини части "помагат" на собствениците да затъват в тресавището Окачване/Двигател/Автомат.

Живи и здрави, колко ли още ще вярват хората на такива майстори ми е интересно.

Редактирано от gsb
  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е Мотул, залагам на това: http://prospeed.bg/bg/product/3767/0

По-скъпо е от изброените, но си е специално за TDI. Аз карам с такова вече 3 години. Доливам около 500 грама на 12К км.

Не знам човек,аз съм много разочарован точно от този Мотул.

По начало карам с Кастрол Магнатек Дизел 5/40.

При последната смяна реших да сложа от този Мотул за да го видя как е, и да си изясня сам за себе си с какво масло да карам.Е такова тракане на повдигачи няма,честно.Вече нямам търпение да го махна и да си сложа пак кастрола.

И двете са купувани от ACE, тъй че съмнения че съм попаднал на куцо нямам.

Иначе разхода е абсолютно така както казваш 500мл за 10250км. съм долял (това до днес).

С кастрола горе долу пак така,мааалко по малко около 300 - 350мл. на 10к, но е относително.

Тъй че аз съм стигнал до личния си извод и той е Кастрол Магнатек Дизел 5/40

С 1.9ТДИ съм и аз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам човек,аз съм много разочарован точно от този Мотул.

Явно разликата е, че аз го купувам от http://www.tstgroup.eu/za-nas които са представител на вносителя на Motul. Ако направиш запитване към Мотул съм сигурен, че не са чували за ACE... Така че, съветвам те да пробваш истинско масло.

Не ми се отваря тема, как видях да се продават нови празни Мотул туби с капачки на Димитровградския пазар. Замисли се, дали наливаш изобщо Мотул, какво да говорим и за специфично такова. Още една тема мога да отворя как ми се разтракаха повдигачите на 8К км. след наливане на масло от Виден продавач от форума.

В момента колата е минала 10К км. и си работи прекрасно с маслото от TST Group. И на мен не ми се дават повече пари, но явно има за какво.

Редактирано от Пламен П
  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и да имаш право.

Не ми се влиза в излишни спорове за недоказани теории.Аз пък вяра на официални вносители нямам, от личен опит.

В интерес на истината и в услуга на форума с теб можем да направим нещо полезно ако ти се занимава.По подобие на една тема за кастрол, да сипем в бурканче малко от Мотула и да качим снимките тук да видим има ли разлика на първо четене.В темата за кастрола разликата беше фрапантна в цвета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спорът е безмислен. Всеки продавач на масла може да изнамери документи, че го е купил от еди-къде си и маслото му е оригинално. Но не може да обясни нито 2 пъти по-ниската цена, нито разтропаните повдигачи, нито раздрънканите мотори. Маслото е оригинал само от официален вносител. А те са известни. Масла с подозрително ниска цена трябва да се избягват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслата трябва да се избират освен по вискозитет и стандарти и по вида на базовите масла, които ги изграждат.

Обаче не си мислете, че хубавото масло ще ви оправи счупения мотор, няма такъв филм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми се струва че прекалено много внимание отделяте на маслото което ще сипете на 10-15годишен курник на който през последните 100 000км жабара само е доливал

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но не може да обясни нито 2 пъти по-ниската цена....

Аз като обикновен юзър гледам с просто око и меря.Ти като търговец можеш да ми обясниш.

Защо цената на Кастрола по магазините в Мюнхен е по ниска от официалния вносител в България и то дет викаш почти два пъти? Там е ментак ли? Или тука надценките на търговците са определими само с една дума - гавричка? И всичко под тяхната цена според тях е ментак и трябва да се избягва, естествено.

ЦЪК

ЦЪК

В магазина до блока ми същото се харчи за 135лв., взето от вносителя.

Обясни ми като на неразбиращ човек.

Редактирано от Konstantin993
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ти можеш ли да обясниш защо всички официално вносители дават една и съща цена? Има си ценова политика за региона. Ако искаш. Ако не искаш, купуваш неизвестно къде бутилираното неизвестно какво масло и после се оплакваш от повдигачи и каквото има още. Остава ти утехата, че си набил по-малко пари в масло, но ще ги избиеш като смениш половината мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги и аз съм с мотул 4100 10w40 на 3хил.км е от колегата ACE и не съм доволен не държи налягане като загрее и ми потропва двигателя преди това бях с Valvolin и нямах такива проблеми и взе да ме съмнява дали не е фалшиво въпреки,че доста от колегите от форума са доволни.И аз си търся масло но ме е страх да не попадна на неистинско някой ако може да препоръча някакво от каде да си купя от пловдив съм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

[quote name='gsb' timestamp='1349355248' post='1920478'

]Има си ценова политика за региона.

Кво и се викаше на тая политика, картел.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това пак се превърна в поредната тема, в която съфорумците спорят, кое е по-добро, и в крайна сметка, следващият новодошъл форумец, ще отвори нова тема, да пита какво масло е най-добро и пак така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз не мога да си обясня, като има толкова начини да си купиш от чужбина масло примерно, ибей, онлайин магазини и т.н. при които се изисква само да имаш регистрирана карта и дори на по евтини цени от продавачите по форуми и магазини т.н. с какъв акъл продължавате да си купувате масло от тук? :gruebel:

Спорът е безмислен. Всеки продавач на масла може да изнамери документи, че го е купил от еди-къде си и маслото му е оригинално. Но не може да обясни нито 2 пъти по-ниската цена, нито разтропаните повдигачи, нито раздрънканите мотори. Маслото е оригинал само от официален вносител. А те са известни. Масла с подозрително ниска цена трябва да се избягват.

и официалните вносители правят далавери, точно защото са такива :)

Редактирано от jim1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кво и се викаше на тая политика, картел.....

Не брат, викат му регионална ценова политика. Примерно всички продукти на ZF TRADING - SACHS, BOGE, LEMFOERDER, ZF са на едни и същи цени на дребно при всички официални вносители - В и Д, Ауто +, Ауто Хелп/Аутобул, Ауто 1, Даскалов кар, Аутодинамик, Д и Н, Автохит Русе и тн. Всяко тримесечие се спуска от Германия ценова листа с крайни цени на дребно и не питат искаш или не. После всеки продава според отстъпките които ползва. Но те си проверяват цените по електронните магазини на фирмите, до които задължително изискват да имат достъп.

Тия смехории, че у нас някой има думата да прави ценообразуване не е лошо да ги забравите. Просто отдавна не е така. Там където има такава възможност пазарната икономика работи с пълна сила, защото вече за всяка марка има по 2-3 вносители и те се дебнат непрекъснато и няма как да се държат високи цени. Хубавото е, че за разлика от петролните фирми, собствениците на големите вериги не си пият кафето заедно и има конкуренция. Пазарът е малък и всеки драпа със зъби и нокти за своя дял - цените падат. :)

аз не мога да си обясня, като има толкова начини да си купиш от чужбина масло примерно, ибей, онлайин магазини и т.н. при които се изисква само да имаш регистрирана карта и дори на по евтини цени от продавачите по форуми и магазини т.н. с какъв акъл продължавате да си купувате масло от тук? :gruebel:

и официалните вносители правят далавери, точно защото са такива :)

Грешиш и по двата параграфа.

По първия - нямаш идея кой ти продава по онлайн магазина и нямаш никаква гаранция за произход и качество на маслото. И аз мога да се регистрирам в Ибей и да ти продавам масло внесено по канал от Германия на половин цена и няма да знаеш нито кой е отсреща, нито какво има в тубата, купена на Димитровградския пазар и напълнена някъде с нещо като масло.

По втория - нямаш идея какво ще се случи на официален представител ако го добарат в далавера. Тук става въпрос за търговски марки, престиж и милиони оборот - няма кой да рискува такива неща. Контролът отвън не е никак слаб.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ти можеш ли да обясниш защо всички официално вносители дават една и съща цена? ...

Това се казва Картел и забранен в ЕС.

Целта му е да лъжат и крадат от обикновения потребител с надценки 50,100 е нагоре %.

Не брат, викат му регионална ценова политика. Примерно всички продукти на ZF TRADING - SACHS, BOGE, LEMFOERDER, ZF са на едни и същи цени на дребно при всички официални вносители - В и Д, Ауто +, Ауто Хелп/Аутобул, Ауто 1, Даскалов кар, Аутодинамик, Д и Н, Автохит Русе и тн. Всяко тримесечие се спуска от Германия ценова листа с крайни цени на дребно и не питат искаш или не.

Тоя ценова регионална политика я забрави - щото сме в свободен пазар на Европейския съюз.

На тоя принцип да ти определят двойна цена от производителите на масло за България е пълна глупост.

Ми тогава всеки ще си купува и внася на евтиното - цената на половина.

И кво става тогава - регионалния бизнес на тия производители на смазочни продукти в нашия регион с определена вече двойна цена - ми загива.

Просто тия всичките/В и Д, Ауто +, Ауто Хелп/Аутобул, Ауто 1, Даскалов кар, Аутодинамик, Д и Н, Автохит Русе и тн./ яко цоцат.

Редактирано от alexvan
  • Like 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жорка,

аз просто споделям че не е нормално Кастрола в Мюнхен да е на цена от около 80-90лв., а тук да е близо 140лв. или около тази цена.Далеч съм от мисълта че контрола по немските магазини е по слаб от тукашния и онзи е менте и за това е на тази цена.

И не съм съгласен че когато някой го предлага на цената на която е в белите държави да се заклеймява че е менте.

Първата ми смяна на масло беше с Кастрол от Австрия донесен ми от роднина който се занимава с внос на автомобили.Цената му беше по спомен 93лв. имах си и касова бележка.Тук за същото масло от магазин ми искаха 140лв.

Следващите ми две смени бяха с кастрол от АСЕ и те уверявам че по тубата,цвета,мириса и работата на мотора разлика нямаше никаква.

Аз на своя глава реших при последната смяна да пробвам с Мотул и споделям тук че при първия старт на мотора повдигачите тракат силно.Това с кастрола го нямаше.И съм сигурен че е от марката а не от произхода.Все пак не съм го купил от битака.А и до колкото зная ВАГ заводски излизат с Кастрол,или се бъркам?

Разбери ме правилно.Не правя реклама на АСЕ просто разговора го замеси и него,за което му се извинявам.Всеки е свободен да пазарува от където си поиска.

Но докато официалния вносител ме товари яко щото тук това е нормално, аз ще продължа да купувам от дребни вносители директно от германия.Да 100% има и ментаци, няма как да няма, но от там където взимам аз за мен съм се убедил че са истински.

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не брат, викат му регионална ценова политика. Примерно всички продукти на ZF TRADING - SACHS, BOGE, LEMFOERDER, ZF са на едни и същи цени на дребно при всички официални вносители - В и Д, Ауто +, Ауто Хелп/Аутобул, Ауто 1, Даскалов кар, Аутодинамик, Д и Н, Автохит Русе и тн. Всяко тримесечие се спуска от Германия ценова листа с крайни цени на дребно и не питат искаш или не. После всеки продава според отстъпките които ползва. Но те си проверяват цените по електронните магазини на фирмите, до които задължително изискват да имат достъп.

Тия смехории, че у нас някой има думата да прави ценообразуване не е лошо да ги забравите. Просто отдавна не е така. Там където има такава възможност пазарната икономика работи с пълна сила, защото вече за всяка марка има по 2-3 вносители и те се дебнат непрекъснато и няма как да се държат високи цени. Хубавото е, че за разлика от петролните фирми, собствениците на големите вериги не си пият кафето заедно и има конкуренция. Пазарът е малък и всеки драпа със зъби и нокти за своя дял - цените падат. :)

Грешиш и по двата параграфа.

По първия - нямаш идея кой ти продава по онлайн магазина и нямаш никаква гаранция за произход и качество на маслото. И аз мога да се регистрирам в Ибей и да ти продавам масло внесено по канал от Германия на половин цена и няма да знаеш нито кой е отсреща, нито какво има в тубата, купена на Димитровградския пазар и напълнена някъде с нещо като масло.

По втория - нямаш идея какво ще се случи на официален представител ако го добарат в далавера. Тук става въпрос за търговски марки, престиж и милиони оборот - няма кой да рискува такива неща. Контролът отвън не е никак слаб.

пич, по единия параграф съм абсолютно прав - този за официалния представител. по другия не съм сигурен но съм по сигурен от колкото от бг. не става въпрос за сульо и пульо който продава по ибей, макар че може и да е такъв за себе си, няма значение. става въпрос за продавачи които имат стотици, дори хиляди продажби на масла. които са регистрирани фирми с данъчни номера, адреси и телефони в германия. и от тях шанса да си купиш по фалшиво масло в сравнение с бг е много по малък. друг е въпросът че не е изключено и официални представители от там да са си купували масла за да им направят проби, защо не? и ако е имало проблеми? а за официалните представители на масла в българия, се познавам с един от вносителите на ени. той ми каза че няма няма гаранция дори от този който ти продава на щанда, какво масло ще ти продаде. точно защото му имаш вяра, ако схващаш? ;)

Редактирано от jim1
  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно разликата е, че аз го купувам от http://www.tstgroup.eu/za-nas които са представител на вносителя на Motul.

Аз съм купувал Мотул спесифик 502.00 от Проспийд - същото лайно - не е добро за турбо бензини.

Работещи там споделиха същите впечатления.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз мога да разбера, че повечето от вас нямат директна информация, а са чули нещо оттук оттам. Аз имам инфо от първа ръка как стават нещата (демек от моята си ръка де :D ).

Дали е картел или не - глупости. Не е картел. Тука става въпрос за кошница от марки на един производител и той може да си определя цените както си иска. Би било картел, ако производителите на конкуретни марки се наговорят. Примерно Лемфьордер, ТРВ, Мейле да се продават на еднакви цени, а това няма как да стане. Никой не може да ти наложи на какви цени да продаваш в даден регион.

Друго - никой не може да ме убеди, че АСЕ, Миро и който и да е друг в БГ има такива условия за пазаруване от Кастрол, както Ауто Хелп, които са член на Груп Ауто - група с милиарди оборот в цял свят.

Така че, купувайте каквото си искате откъдето си искате. После който изревал - изревал. Аз си знам откъде да пазрувам и за 20 лв няма да си съсипя колата.

Редактирано от gsb
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дай мнение за Белгийското масло Unil, имаш ли преки впечатления?

Вижда се, че имаш опит и познания в областта на маслата.

Не е от евтините иначе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...