Тони Николов Публикувано 4 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2012 Здравейте, имам един въпрос относно мигачите на колата ми, който от онзи ден отказаха. Проблема е следният.... Аварийните си работят и там проблем няма, но когато цъкна ляв или десен мигач премигват един,два най-много три пъти и след това спират все едно не съм ги пускал...релето по същиягт начин - цъка малко и след това спира и то. Колата е А6 1,8Т - 2001 година. Да отбележа само, че проблема се появи от както един с теглич спря в левият ми калник, но едва ли има връзка това... Съмнява ме лосчето да не е в него проблема, ако някой има съмнение, че е от лосчето да ми обясни как да го разглобя и да мога да го сваля...Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 4 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2012 Самите крушки мигат ли докато "цъка" релето? Ако мигат то най-вероятно проблема е в самото реле на мигачите, а не в лостчето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тони Николов Публикувано 4 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2012 Самите крушки мигат ли докато "цъка" релето? Ако мигат то най-вероятно проблема е в самото реле на мигачите, а не в лостчето.Крушките мигат докато релето цъка - така няколко пъти и спират и нищо не цъка. На аварийни всичко е ок.... Релето не е ли едно и също и за аварийни и замигачи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 4 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2012 Същото е релето, но най-вероятно е то. На старото ми 100 правеше така и ми смениха релето и се оправи.Интересното е, че не беше при другите релета, а някъде под и зад волана в таблото, сигурно, за да се чува цъкането. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 4 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2012 Разликата е, че на аварийни мигат 4-ри крушки, т.е. товара към релето е по-голям и затова мигат - докога не се знае. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eatmyshorts Публикувано 4 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2012 И при мен го направи този проблем преди 2 години. Отворих го и му зачистих вътре където контактува пластините и от тогава нямам никакви проблеми. Става въпрос за копчето за аварийните светлини. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тони Николов Публикувано 5 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2012 Значи ще пада разглабяне А как да разглобя таблото и около копчето за аварийните. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eatmyshorts Публикувано 5 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2012 Само пластмасата около копчето, чашката и чекмеджето ( или копчето за ESP взависимост от модела) се маха. После бутона се дърпа за да излезе . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тони Николов Публикувано 6 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2012 Само пластмасата около копчето, чашката и чекмеджето ( или копчето за ESP взависимост от модела) се маха. После бутона се дърпа за да излезе .Благодаря колега, след малко ще отида да го разглобя.Знаеш ли кой номер е бушона за мигачите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тони Николов Публикувано 6 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2012 Бушона на мигачите го намерих кой е... Проблема не е от там. Възможно ли е да е от лосчето за пускане на мигачи. Когато го цъкна на някоя от посоките без да съм на контакт ми светва съответният габарит или пък когато съм на контакт и пусна някой мигач ми цъка релето веднъж, но без да ми премигва мигач.Махнах пластмасата около копчето за аварийни, ЕСП-ТО, парктроника и поставката за чашки, след което се мъчих да извадя копчето на аварийните, но без успех. Как се вади това копче - само то ли се изважда или трябва да извадя релсата с другите копчета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravkicha Публикувано 6 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2012 На картинката се вижда горе долу как се вадят бутоните. Бих добавил само че има по една пластинка от горе и отдолу. Трябва да се натиснат и едновременно с това да се бута ключа от вътре навън. Естествено първо се откача от куплунгът му. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djadai Публикувано 6 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2012 Трябва ти ново реле за мигачите.Сваляш леко и внимателно пласмасовия капак и също така леко издърпваш навън релето заедно с ключа за авариините.Виждаш кой е номера написан на него и "дим да те няма" по моргите/ново е 120 лв/. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
goldi Публикувано 6 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2012 Аз мисля и съм сигурен че има още един предпазител Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тони Николов Публикувано 7 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2012 Аз мисля и съм сигурен че има още един предпазителКъде да го търся този предпазител. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 7 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2012 Не е от предпазител, не си губи времето . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тони Николов Публикувано 24 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2012 Смених релето и всичко се оправи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravkicha Публикувано 24 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2012 Можеше на старото да му презапоиш поне спойките и да стане и то ама вече си купил друго и си се оправил. А другото което си поставил би ли споделил каква му е цената и дали е ново или втора употреба? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts