Jump to content

Recommended Posts

Колеги, казвате в повечето си мнения, че А6/2.5 дизела до 2004 е душегуб, но моля Ви кажете впечатления за мотора от 163 коня, пак 2.5 дизел, след 2002.Не знам, защо съм се огледал в тези дизели изобщо (защото май не съм имал никога).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен колегата кратко и ясно е посочил какво го интересува в темата. Вярно, малко заглавието е :steinigung: , ноооо поне питането е ясно.

Редактирано от 4kraga
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май всичко при тези автомобили зависи от предишните и бъдещи обслужвания. В случая е от последната генерация 2.5 V6 мотори, а те, поне според форумните капацитети, са подобрена версия на предишните, макар че това им мнение може би се дължи на вече не толкова широката употреба на тези мотори сред същите капацитети, предвид "имиджа" който предишните версии на мотора имат.

Ако проследиш многобройните дискусии по темата, ще забележиш, че най-често косвените впечатления се трансформират в следните постулати:

1. Ако е евтина колата, значи скоро ще се правят ГНП, дебитомер, валове, дюзи и/или типтроник.

2. 2.5 V6 по принцип е боклук, но сме чували за хора, които карат 163 к.с. версията и които досега не са изпищяли във форума за душегубските способности на двигателя, което от своя страна налага извода че новата версия е изчистена от фабрични дефекти.

3. (Валидно за всички версии) Това е мотор с много скъпо обслужване спрямо ABK-то (АBK е двулитров мотор от зората на демокрацията.)

4. Който си купува 2.5 V6 по принцип е прецакан по рождение. (освен ако не е 163 к.с., в който случай става обект на нескрита завист.)

5. 2.5 V6 е много капризен. (Най-честите му капризи са: смяна на масло преди 25000 км., редовна подмяна на горивни, въздушни, маслени филтри, филтър за картерни газове, водни помпи, термостати и т.н.)

6. (Любимото ми!!!) Понеже е с 2 глави, всички разходи по мотора са х2.

7. "Истинските", "гледани" коли винаги са много скъпи и редки, защото никой не би продал такава кола на пазарната й стойност.

8. (И най-великото от всички) Невъзможно е да се намери такъв дизел на под 2-3 милиона километра. (и веднага ти дават пример как единствената причина някой да си купи иначе скъпия за поддръжка дизел е икономията, за да може да кара по средно 500 000 км на година, както личи от сметките на капацитетите) - пояснявам: Според някои хора е ясно, че А6 с 2.5 V6 дизел на под милион км не може да се търси при шанс за намиране повече от едно на милион. (и веднага заявяват, че предпочитат 4.2 мотора, щото е "по-истински", супер здрав - все пак не се чупят много такива във форума, а и е каран по-малко от дизела, най вероятно щото много харчи...)

Редактирано от monz
  • Like 9
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...