Jump to content

катализатор


MOUTFUL

Recommended Posts

мотора е 2.5tdi колата е 1994 маи отдавна нищо не катализирам а ефекта е обратен все едно с картоф в ауспуха.....ако някои има мнение ще му бада благодарен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е свършил - не се двоуми, а го махай само спъва колата и дига разхода!

Само че да не махаш гърнето на катализатора, при мен е от неръждавейка - вероятно и при теб също. Бях пуснал една тема когато си сложих гърнета от неръждавейка, та майстора там отваря катализатора, изтърбушва го и го затваря без да личи интервенцията. Сложил съм координатите в "препоръчани сервизи".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

между другото какви са симптомите на "заминал" катализатор??? :flehan:

колко е живота на един катализатор?

Редактирано от taf
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси за линка,но пак не разбрах по какво се разбира че катализатора е за смяна(не знам колко е работил при предишния собственик)?няма ли някакви симптоми?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

понеже няма отговор - ще отговоря малко непрофесионално - предполагам мотора няма да работи толкова плавно и можеби ще гасне на моменти... поне така си мисля, ако катализатора се запуши...

Иначе аз бих си сложил нов катализатор, т.е. бих се опитал да запазя до максимум въздуха за идните поколения, та каквото зависи от мен в таз насока да си го свърша :hilezh:))

Любител съм на заводската хубост на колата, пък като отвориш капака и видиш някакви заварявани тръби....не е гот ;))))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Ако е свършил - не се двоуми, а го махай само спъва колата и дига разхода!

Само че да не махаш гърнето на катализатора, при мен е от неръждавейка - вероятно и при теб също. Бях пуснал една тема когато си сложих гърнета от неръждавейка, та майстора там отваря катализатора, изтърбушва го и го затваря без да личи интервенцията. Сложил съм координатите в "препоръчани сервизи".

:hilezh: Не си играйте да го изтърбушвате и т.н. Направо го махнете,има места където ги изкупуват,а после си слагаш обикновено гърне и забравяш. Аз си сложих тръба вместо гърне и няколко пъти ми се откачаше,но накрая я заварих здраво. Но по-добре е с гърне.Ако го изтърбушиш може да се получи едно гадно бучене

Редактирано от ibonev85
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здраст Moutful, за дизела незнам , но при бензина ако ти е запушен катализатора , разправят че мирише на развалени яйца , а загубата на мощност е логично да присъства и в двата варианта/нафта,бензин/. Ако вече не си го махнал , трябва не само ти и аз ами всички да се замислиме ,че май скоро ще влизаме в Европа , а тогава / корупцията все някога ще изчезне/, катализаторите ще са задължителни със сигурност. Така, че съм чувал за някви заместители , които на всичкото отгоре действат наистина като катализатори ама колко време незнам. Ще разбера повече подробности , къде ,как колко и ще давам инфо. Ае успех на всички и безаварийно

Редактирано от vboikov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз наскоро си махнах катализатора при майстора препоръчан от Лорда - човека работи прекрасно и определено си разбира от работата. Има го в препоръчани сервизи..

А как разбрах че си е заминал - въобще не мирише, но колата ти просто не може да "диша" и не работи добре.. Почнах аз да се задълбавам - филтри, дебитомери, дюзи - всичко е ОК.

Накрая като бях при Мишо влязох под колата докато той даваше газ и кво се оказа - като изфорсираш 2 пъти и катализаторното тяло се награва зверски..

Ако още си с катализатор го махни и ще видиш разликата - колата работи по-равномерно...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...