k0ko0 Публикувано 23 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2012 Здравейте колеги! След като си закупих ауди а6 ц4 2.0 аце мотор на газ усетих как колата от 1000-2000 оборота придърпва силно, даже и глъхне, след тези обороти няма проблем. И това става само като е в движение колата. Смених кабели с такива на беру и свещи на бриск силвър. Теста който направих веднага беше отличен без придърпване без глъхнене. Но след известно време може би 3-4 часа, когато запалих и тръгнах отново почна по същи начин. Всичко това става само като подавам рязко газ. Ако тръгвам плавно с постепенно натискане на педала няма придърпване. Това става на газ и на бензин. Някой знае ли какво друго да гледам и какъв може да е проблема? Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 23 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2012 Може би л-сонда - основно за бензин, но оказва влияние и на газта. Виж какво се случва ако откачиш ЧЕРНИЯ единичен кабел от л-сондата (на отделна обувка е). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
k0ko0 Публикувано 23 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2012 Този кабел горе на клапана ли се намира? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 23 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2012 Не, проследи кабелите от ламбда-сондата (монтирана е преди катализатора) и ще го видиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
k0ko0 Публикувано 25 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2012 Значи колега, грешката е моя, предърпва само на газ и ламбдата ми е забита в катализатора(ако това има значение), след което си намалих газта от регулиращия клапан, защото според мен колата на газ се дави, но въпреки това пак не изчезна това предърпване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 25 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2012 Ако проблема е само на газ, то най-вероятно е бедна сместа или има недостиг на гориво. По-добре е да увеличиш притока на газ през кранчето на газта докато не изчезне проблема. Как ти е монтирано АГУ-то - имаш ли плочка на дроселовите клапи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Keanu Публикувано 3 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2012 Колега, реши ли проблема, че при мен е същия случай? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 3 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2012 че попрочетете малко де....на газ клапата олеква и това води до шашкане на стъпковото,откачете си потенциометрите и ще се оправи този проблем... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Keanu Публикувано 3 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2012 Ако ми щракнеш и една снимка на потенциометъра и буксата за откачане ще черпя по бира Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 3 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2012 Ако мотора ти е АВК,значи си с електронна инжекция и това което си прочел не ти върши работа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Keanu Публикувано 3 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2012 Ако мотора ти е АВК,значи си с електронна инжекция и това което си прочел не ти върши работаС АБК съм. А има ли лек при мен? Ламбда сондата ми е откачен кабела Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 4 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2012 Просто отиди да ти регулират дебитомера и газовата и ще спре да придърпва АБК-то. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Keanu Публикувано 4 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2012 Просто отиди да ти регулират дебитомера и газовата и ще спре да придърпва АБК-то.Има ли вариянт да ми придърпва на газ от дебитомера? На бензин предполагам че е от него се мъчи и няма мощност, но на газ довчера си беше ок. Счупих "пишката" на едно вакуум клапанче до врътката за обезвъздушаване на маркуча за парното и сега дърпа въздух от там. Възможно ли е да е това? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 4 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2012 Може и от вакума да е - трудно е да се каже. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
k0ko0 Публикувано 4 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 4 Декември 2012 А при мен след като откача стъпковото моторче при студен и топъл двигател няма никаква промяна в двигателя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Keanu Публикувано 4 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2012 А при мен след като откача стъпковото моторче при студен и топъл двигател няма никаква промяна в двигателя.А относно придъпването? Оправи ли се? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
k0ko0 Публикувано 4 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 4 Декември 2012 (Редактирано) Честно казано ме съм пробвал това. Аз го откачих защото при палене най-вече при студен двигател на бензин няма постоянни обороти. Чак след изфорсиране почва да не гасне но няма обороти. Редактирано 4 Декември 2012 от k0ko0 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Keanu Публикувано 5 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2012 Имах предвид при набиране дали ти придърпва още? При мен на бензин до около 3000 об. се мъчи, после се изстрелва. При студен двигател при палене държи нормални обороти и след няколко сек. почва да се дави и тресе двигателя и пуши черно. Но в момента в който превключех на газ, всичко заспиваше. Ще я правя на бензин, но след празниците. А преди няколко дни, както си карах на 5 та с около сто започна да ми тресе двигателя, все едно работи на три цилиндъра и то на газ. Спрях да огледам, но беше тъмно и реших да се прибера, пък на светло да видя кво става. И така след 2-3 км се оправи при едно настъпване. След два дни карам колата сутринта и докато не беше загряла, всичко ок. Като загря, започна едно придърпване при ускоряване по светофарите. Започнах мнооого плавно да подавам газ и да ускорявам плавно и не придърпваше до около 2000 об. Затова те питам, май имаше същите симптоми и ти. Оправи ли проблема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
k0ko0 Публикувано 5 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 5 Декември 2012 Да, мойте симптоми са същите, но не съм я оправил. Ще сменям бензинов филтър и ще видя как ще е. Също така преди като бях смъкнал гофрирания маркуч забелязах, че клапата е леко отворена от една страна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 5 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2012 (Редактирано) Това с клапата е от много голямо значение.Тествал съм клапа гладка, като стъкло,работи си добре мотора,слагам много леко накривена-ужас.Другата причина може да имаш "пикаещи" дюзи,просто да са омекнали пружинките им и да пропускват повече гориво.Аз събрах един комплакт от дюзи,коиото отварят най-трудно-при по високо налягане и всичко заспа.Вадиш ги,пълниш една спринцовка със спирт и действаш на принципа на механичната инжекция,ако при много малък натиск хвърчи спирт през дюзите,значи са омекнали,за да са добри механичните дюзи,трябва да натискаш доста силно и да пръска нещо като мъгла-чак да свирят Редактирано 5 Декември 2012 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
k0ko0 Публикувано 5 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 5 Декември 2012 Колеги днес смених бензиновия филтър, пооправи се малко и като вървеж също, на газ и подадох малко и сега едва едва придърпва. Обаче за клапата, сега ще ви покажа една снимка и вие кажете какво виждате защото аз не разбирам Колеги няма ли някой от русе който ги разбира тея работи да хвърли един поглед върху колата ми и да каже кво може би и има.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 5 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2012 Май с това трябваше да започнеш,не съм майстор,но доста опит натрупах с моята кола и мога да хвърля един поглед и да споделя мнение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
k0ko0 Публикувано 5 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 5 Декември 2012 не трябва ли да е суха и да уплатнява изцяло? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 5 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2012 Виж третата снимка http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=47651 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
k0ko0 Публикувано 5 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 5 Декември 2012 Забравих да кажа, че досега съм карал без стъпков мотор и с две откачени букси около дебитомера, една лилава и една бяла и сякаш е по добре ...... Може ли това да е от "буренцето"? Бях чел, че като се махне вакуумчето от него и ако има бензин значи е заминало, а при мен бензин няма сухо си е там Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване