Jump to content

Загуба на мощност след загряване на двигателя


Zeifod

Recommended Posts

Та така - прегледах адски много теми във форума, но повечето са за загуба на мощност при студен двигател. При мен е обратното - докато двигателя е студен колата върви на пушка, но позагрее ли, сякаш нещо я затапва. Искам да ви питам какво е възможно да причинява това поведение. Друго нещо което се появява е тракане на аванса (поне това мисля че е) след като загрее, преди това не се обажда, което ме кара да мисля че има проблем със центровката... В понеделник ще сменям всички консумативи по мотора - масло, свещи, филтри, в четвъртък сум на диагностика и ще видим какво е положението. Просто исках някой които има идея от какво може да е да сподели, защото чакането и размишляването толкова време просто убиват, знаете как е. Благодаря ви много! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда, точно така и ще процедирам, дано се окаже нещо малко. Колата я взех преди 1 седмица и сега съм е така :hilezh: (нормално е като първи автомобил, човек да пресилва малко нещата). Мерси за отговора все пак :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

също може да е от скапани кабели на свещите като са студени кабелите са твърди като загреят омекват и ако има прекъсване вътре някъде се проявява в по голояма степен закарай колата някаде на тъмно ама на яко тъмно запали я и разбутай кабелите ако има дискотека /яко светат в синьо кабелите/ ти е ясно какво е

аз имах такъв проблем само че при мене мощността играеше закрепи се върви нормално и после нещо и стане и неще що псувни е отнесла докато разбера какво и е

успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А как си с разхода при студен и при загрял мотор?

Ако не виждаш особена разлика, може да ти е преобогатена сместа и от това да пада мощността.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разхода е ок - кярах я извънградско и градско, около 400 км - държи около 10/100 което е екстра. Обаче излезе друг проблем който не бях забелязал до сега. По принцип колата леко попушваше, но счетох това за нормално - все пак колата е италианка, и се съмнявам че някога са и сменяни гумичките на клапаните. Вчера реших да подменя свещите - на 1ви и 2ри цилиндър бяха леко омаслени около резбата но без нагар по електрода, дотук ок. Но на 3ти цилиндър, кабела излезе до половината плувнал в масло!!! След като развих свеща и я извадих, от ключа изтече около 20-30гр масло!!!!... Ужас!!! :hilezh: Поне 4ти цилиндър беше ок. Някакви идеи какво се случва? Явно с гумички само няма да се размине. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво се случва е божа работа, според мен си за доктор, и то -- спешно.

Освен всичко друго, при това положение имаш доста разлики в компресията, и това може да се отрази твърде фатално на джоба.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За доктора е ясно - без него няма да се мине :). Въпреки това съм все още обнадежден - логично е ако маслото идва от долу (бутала), да изгаря в цилиндъра и да пуши като вартбург (няма те си на представа като завих свещите и като запалих двигателя след като изтече малко масло в цилиндъра за каква димна завеса става въпрос - много 2ву тактови щяха да гледат с нескрита завист в очите :hilezh: )... В моят случай маслото идва някъде от горе, което ме кара да мисля че може гарнитурите да са заминали, а другият пушек да е от гумичките... ще видим като го отворим (и се сещам за тоя дето ми продаде колата, и за разни счупени лицеви кости след думите "0 забележки по автомобила"... не че и аз не съм за бой де....). А за загубата на мощност -

има ли вариант помпата да не подава достатъчно налягане - днес обърнах внимание че отвън като се заслушам и се чува доста отчетливо как работи, знам че не е много добър признак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

щом маслото е отвън на свеща значи е някоя гарнитура - вероятно по капаците на клапаните,

трябва да премериш компресията на двигателя - възможно е ако е горяла масло да има нагар по клапаните и да не затварят добре - оттам и по-ниска компресия

а за помпата - така и така вече колата е твоя :hilezh: щом работи смени и горивния филтър, да не е задръстен - най-често като има запушване по горивната магистрала се тормози помпата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес оставих колата в бокса и повисях малко на главата на майстора, докато премери компресията - приблизително 13.5 - 14 и на 4рите цилиндъра (въпреки че двигателя беше още топъл и капна малко масло от леглата на свещите)... Камък ми падна от сърцето. Това го отметнахме, ще видим нататък....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някой знае ли,колко трябва да е компресията на този двигател-АСЕ?

Става дума от завода,колко дават,че трябва да бъде?

Защото,мойта като я взех ми се мотае нещо от сорта на 10-11 :hilezh:,в най-добрия случай 12 да беше,но не повече!!!

Редактирано от BADJO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

По каталог компресията за АСЕ е 10.8 - 11 - като се има предвид че двигателя беше топъл, и капна масло в цилиндрите от течащата гарнитура, ми се струва че е в норма... До колкото знам компресия се мери на студен двигател, и се капва масло за проверка на сегментите.

Редактирано от Zeifod
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 weeks later...

Здрасти Zeifod, и мойто А6 като загрее губеше мощност , всмисъл набира много бавно , намаше ряз, но вчера смених свещите/ майстора ми каза , че е абсолютно възможно да е някоя свещ/и след като покарах 1/2 час в града проблема не се появи, набираше си както трябва, но пак на място колебаеше оборотите / без да загасва/. Моля се проблема с набирането да е бил в свещите :dance: Утре ще ходя в провинцията и ще видя как е . Като се прибера ще споделям. Чао , успех на всички колеги

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радвам се че с това си се разминал! При мен обаче проблема все още седи - 2 пъти ходих "под моста", и там са обедени че проблема е в помпата и дюзите, така че след морето предстои смяна и на тези елементи. Свещите ги смених почти веднага след като взех колата, плюс всияки филтри масла и ремъци. Мочетата от сервиза са сигурни че проблема не е в дебитомер, ламбда, регулатор за празния ход, термадатчик и др. датчици, за щото колата пали много добре и поддържа обороти, разхода е 9-10 градско (при галене, и не повече от 100 на цариградско)... така че незнам. Като се върна ще сменям дистрибуторна кпачка, палец, кабели, дюзи и помпа и ще видим. Ама само като се замисля каква инвестиция... пардон - набутвация... е тва, лошо ми става. Но това е положението! :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти на колегите. Вчера се върнах от провинцията, и кво да ви кажа, Аудито си е АУДИ ,самолет, обаче на един баир бях на 3-та и се опита да заглъхне и като чели се дави но само за миг , напомпах газта и си продължи да набира нормално. Незнам кво е тва и най - упорито не съм ходил на диагностика още. Подозирам някоя дюза , незнам! А свърших и една полезна работа. Някъде от генерацията ми съскаше / и бая ме дразнеше/ и се оказа , че е от двуцефката , където се събират двете тръби , една заврка и са не се чува , че работи. Тва е засега чао и се кефете на колите си. Безаварийно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...