Jump to content

Кабели за свещи на ACE


javor5

Recommended Posts

Колеги, смених си вчера кабелите на свещите. Единствените които можах да намеря на приемлива цена бяха Champion - 97лв. комплекта, но ... В никой каталог не можах да открия кабели за моя двигател (щото не оставям само продавачите да гледат ами и аз се ровя). Това включва каталози на Tesla, Bosch, и накави испански Мареа (или нещо подобно). Взех ШАМПИОНСКИ кабели за ГОЛФ GTI/ПАСАТ 2.0 16в. Мисля че ще са същите (или поне много приличат).

Но, Но оставна кабела на 4-ти цилиндър (последния към стъклото, най-късия кабел). И се оказа, че на моя кабел има накаво пръстенче в което е наденат кабела и то не мозе да ислезе (тъй като лулите на кабела са доста по-дебели). намерих го в онлине каталога на бош по номера (много полезна работа) http://www.bosch-automotive.com/ecat-online/

оказа се Pulse Sensor, flywheel. Знае ли някой как се процедира с това нещо? Според мен не е в комлетка с кабели, нито последния кабел е в комплет с него (както предположи продавача). на това ме навежда факта, че старите кабели (или поне 3 от тях + въпросния) са Beru, а тая джаджа е на Bosch. Мисля, че могат да се включат и колеги със 100-таци с АЦЕ мотор. Така или иначе другите вариянти (по каталог) бяха Beru - 280 лв и от Аутотрейд - около 500лв. (производство VW !!??).

Казвайте какво да правя, че сега карам с един стар кабел - това добре, ама като започне и той да хвърля искри - какво ще правя :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да допълня, че май този сензор мери оборотите на разпределителния вал. Всичко е 6 ама как да го махна ор стария кабел и да то нанижа на новия!? :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отиди в представителството на АУДИ да ти направят кабел ще ти излезе стотина лева + тези 98 колкото Беру и в някой сервиз ще ти закачат датчика на кабела.

Пулс сензора на разпределителния вал е тип датчик на Хол потърси малко имаше много обширна тема за това и доста добра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Здр,

май сам си пиша и тоговарям :blink:

Все пак се разглобява кабела на 4 цилиндър :wall: , само малко сръчност, време и едни клещи. Маха се луличката към делкото. Днес ще го сглобя на обратно - новия кабел + датчика.

Редактирано от javor5
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един съвет. За да удължиш живота на кабелите:

- Сложи върху тях полиетиленово маркуче (най-обикновените, прозрачните). Разцепваш маркучето по дължина, слагаш около кабела и следа това пристягаш на няколко места със свински опашки. Така ще предотвратиш протриването на кабела в местата, където опира в разни джаджи.

- Поне всяка пролет (може и есен) ги измивай добре със сапун и след това намазвай с препарат за подхранване на гума (или спрей)....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,

Аз като купих моята всичко беше на ред ,но след месец каране започна да прекъсва и да работи като на три цилиндъра. Оказаха се кабели на свещите,тогава по всички магазини които обиколих и по техните каталози излезе че само BERU правят свещи за този мотор ACE. Цената никак не им беше малка ,като ги взех и отидох в сервиз за смяна се оказа че кабела за четвърти цилиндър е без този датчик,който отчитал горна мъртва точка на буталото в цилиндъра - така ми казаха в сервиза. Искаха да сложат новия кабел без датчик но реших да си остана със стария кабел.Щом са сложили този датчик значи има нужда от него.Сега още си карам така с него.

Ходих на диагностика при Мишо и споделих с него въпроса за този кабел той каза че е възможно да се свали този датчик от стария кабел и да се монтира на новия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ползвам темата да ви питам - на какви цени идват Беру кабелите и Бош съответно, и откъде може да се вземат (на мен ми трябва 1 кабел за 3ти цилиндър, лулата му се е скапала)?

П.С. Оп, извинявайте - прегледах и двете теми и намерих отговор...

Редактирано от Zeifod
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ползвам темата да ви питам - на какви цени идват Беру кабелите и Бош съответно, и откъде може да се вземат (на мен ми трябва 1 кабел за 3ти цилиндър, лулата му се е скапала)?

П.С. Оп, извинявайте - прегледах и двете теми и намерих отговор...

На Bosch мога да ти кажа къде има във Варна ;-). И на всичкото отгоре продават по единично кабелите. Но дали са оригинални - така и не знам. Всички други кабели ги продават в комплект.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно, значи Champion и Beru са кабелите - някой има ли идея къде ги има в София, искам да отида да проверя на място какво е положението.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно, значи Champion и Beru са кабелите - някой има ли идея къде ги има в София, искам да отида да проверя на място какво е положението.

В магазините на "Авто +" ,например на бул."Черни връх" срещу завод "Витоша" .Възможно е да ти предложат отстъпка от ДДС.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
Колеги, смених си вчера кабелите на свещите. Единствените които можах да намеря на приемлива цена бяха Champion - 97лв. комплекта, но ... В никой каталог не можах да открия кабели за моя двигател (щото не оставям само продавачите да гледат ами и аз се ровя). Това включва каталози на Tesla, Bosch, и накави испански Мареа (или нещо подобно). Взех ШАМПИОНСКИ кабели за ГОЛФ GTI/ПАСАТ 2.0 16в. Мисля че ще са същите (или поне много приличат).

Но, Но оставна кабела на 4-ти цилиндър (последния към стъклото, най-късия кабел). И се оказа, че на моя кабел има накаво пръстенче в което е наденат кабела и то не мозе да ислезе (тъй като лулите на кабела са доста по-дебели). намерих го в онлине каталога на бош по номера (много полезна работа) http://www.bosch-automotive.com/ecat-online/

оказа се Pulse Sensor, flywheel. Знае ли някой как се процедира с това нещо? Според мен не е в комлетка с кабели, нито последния кабел е в комплет с него (както предположи продавача). на това ме навежда факта, че старите кабели (или поне 3 от тях + въпросния)  са Beru, а тая джаджа е на Bosch. Мисля, че могат да се включат и колеги със 100-таци с АЦЕ мотор. Така или иначе другите вариянти (по каталог) бяха Beru - 280 лв и от Аутотрейд - около 500лв. (производство VW !!??).

Казвайте какво да правя, че сега карам с един стар кабел - това добре, ама като започне и той да хвърля искри - какво ще правя  :hilezh:

Колега кабелите от голфа ги махай веднага ще си прецакаш колата по къси са с 0.5 см, и не уплътняват свеща и ще грее ще се счупи а единствения начин за махане след това е разглобяване на главата, не случайно твойте кабели са само NGK и беру и струват 300 лв. горе долу, тия изпълнения с правните кабели и кабели от голф съм ги минал преди 2 години и ефекта е пагубен за тоя хубав мотор, ако не можеш да си позволиш оригинални кабели си купи по-евтино ауди. :huh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...