amadeo Публикувано 11 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2012 (Редактирано) днес останових че ми текат тапите на блока под генерацията,разглобих всичко с голям зор ги махнах защото бяха станали на вестници тънки така изгнили,та въпроса ми е как най лесно се набиват тапите Редактирано 11 Ноември 2012 от amadeo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
swetlin4o Публикувано 11 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2012 (Редактирано) днес останових че ми текат тапите на блока под генерацията,разглобих всичко с голям зор ги махнахзашото бяха станали на вестници тънки,та въпроса ми е как най лесно се набиват тапитеАбе колега при мен пак много бързо ми се губи водата , а като гледам нямам течове не е и в маслото ,може ли да се изпарява толкова много??? Редактирано 11 Ноември 2012 от swetlin4o Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
amadeo Публикувано 11 Ноември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2012 (Редактирано) и при мен се губише и не знаех от къде,ама днес го хванах от къде е,от тапите на блока едвам го хванах,под смукателния и испускателния колектор,малко е шибано ама се свалят Редактирано 11 Ноември 2012 от amadeo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
swetlin4o Публикувано 11 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2012 Може би и при мен тва ше е проблема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Achoo Публикувано 11 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2012 дайте снимки ако може и ние да видим да знаем и от къде да почнем работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
amadeo Публикувано 12 Ноември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2012 почвам да сглабям и ще няправя някоя снимка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 12 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2012 днес останових че ми текат тапите на блока под генерацията,разглобих всичко с голям зор ги махнах защото бяха станали на вестници тънки така изгнили,та въпроса ми е как най лесно се набиват тапитеПреди 2 мес. сменях изгнила тапа ,само че отпред на главата . Новата я набих с подходящ по диаметър камък от гедорето .Важното екамъка да влиза в тапата ,а не да се удря по външната периферия на тапата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 12 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2012 Най-добре с дървен цилиндър с диаметър като вътрешния на тапата.На струг да се изработи става перфектно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
amadeo Публикувано 12 Ноември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2012 (Редактирано) Набих ги с камък от гедория но не както колегата е казал а трябва да е по външната периперия иначе се мачка защото тези са доста по големи,малко е зор че няма място за замах с чука но му хванах цаката,ето и сниките,падна доооста разглабянеп.с.тва става когато се губи антифриза и не се виждат течове,на снимките се вижда как си е текло,и не се вижда особено ако сте с кора под мотора Редактирано 12 Ноември 2012 от amadeo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 12 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2012 Малко страничен въпрос, ама каква е причината да ги има тези тапи ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 12 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2012 Ако караш с вода и зимата замръзне - да не се спука блока - тапите изкачат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Achoo Публикувано 12 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2012 Колега amadeo благодаря за снимките супер са станали .Поне имам си вече на представа къде са и как се поправя проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
николай 77 Публикувано 12 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2012 (Редактирано) Малко страничен въпрос, ама каква е причината да ги има тези тапи ?Тапите ще избият, ако блока почне да замръзва от ниската температура зимата. И ще го предпазят от повреди. Това е при условие че си карал с вода, или си случил на менте антифриз. Има една на главата(по малка), както и две на колектора.П.П Сега видях че вече са ти отговорили! Редактирано 12 Ноември 2012 от николай 77 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kutrov Публикувано 12 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2012 Утре сутринта и аз изчезвам в сервиз за смяна на тапите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
amadeo Публикувано 13 Ноември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2012 (Редактирано) сменяй ги направо и 3те да няма ядове,по 3 лв са бройката,а за абк са размер 36,6 не само за абк,има 2 размера 24и нещо си и 36,6,казвам го защото ходих и уж мериха тапата с шублер и измериха 36мм.а тя е ф36,6 да имате на представа а не да се връщате да ги сменяте като мен Редактирано 13 Ноември 2012 от amadeo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 15 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2012 Не чакайте тапите да ви спасят зимата,не им е това предназначението.Това са технологични отвори при отливката на блока ,също има и места където се обработва с машина ,тези отвори се запечатват с метални "тапи". Съгласен съм с факта че работят и като "бушони" зимата,но съм виждал достатъчно разцепени блокове с избили тапи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milanski Публикувано 15 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2012 Напълно съм съгласен с теб колега , аз и зимата и лятото си карам с антифриз и все още не са ми изгнили тапите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kutrov Публикувано 15 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2012 Е при мен се оказа прокъсан маркуч някъде из под летящата чиния Тапите са ми като нови все още и в близките 5 години не се вижда да текне от там В крайна сметка сменихме маркуча,промихме цялата система,наляхме нов антифриз и сме готови за нови течове Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
amadeo Публикувано 16 Ноември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2012 Е при мен се оказа прокъсан маркуч някъде из под летящата чиния Тапите са ми като нови все още и в близките 5 години не се вижда да текне от там В крайна сметка сменихме маркуча,промихме цялата система,наляхме нов антифриз и сме готови за нови течове ха ха тва е добре казано Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване