Jump to content

Ауди А6 С4 2.5 ТДИ ААТ


miro91

Recommended Posts

Здравейте колеги, пускам тази тема заради следния проблем. Когато колата е студена пали трудно. Акумулатора е на 3-4 месеца, с което съмненията към него отпадат. Не са и свещите- поради същата причина. Ако някой има други предположения за проблема да казва. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 67
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Здравейте колеги, пускам тази тема заради следния проблем. Когато колата е студена пали трудно. Акумулатора е на 3-4 месеца, с което съмненията към него отпадат. Не са и свещите- поради същата причина. Ако някой има други предположения за проблема да казва. smile.gif

Кабелите на свещите провери ли, и като запали как си с термостата виж, как ти са филтрите особено горивния,и накрая нафтовата помпа като краен вариант zustimm.gif

Имах 2 такива уникални коли с уникален мотор 2,5 5цилидъра

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кабелите не съм гледал дали идва ток до тях. Филтъра по принцип е за смяна. ГНП-то изпуска по малко нафта, но като загрее колата спира. Така е колата от около година и никога не е имала проблем с паленето. Просто вчера минахме към 400км. спряхме я пред дома и на сутринта не понечи да запали. Запали след подаване на ток от друга кола, тъй като акумулатора поприключи от толкова въртене.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи най-вероятно се връща нафтата в резервоара.

Като беше топло правеше ли така? Ако го е правила и в топлото е само връщане на нафтата.

А тая глупст с термостата да не се вържеш!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери си отново стартовия ток на акумулатора, за да си сигурен в него напълно макар, че е нов.

Защото е пълно с ментета, които не карат и два месеца :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и въздух да взима и затова да не пали. Нали казва, че помпата тече. Аз съм имал подобен проблем и взимаше въздух от маркучета между дюзите. Палеше след много въртене и помпене с педала на газта да качи нафта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото разбрах доста е въртял и едва ли е акумулатора.

Освен да видш другия път как ще е, за да направиш някакво наблюдение дали е от липса на нафта или е друг проблема.

Ако е само при първо палене е доста вероятно да е от връщане на нафтата. А преди 2-3 дни правеше ли го? Не беше особено по-топло тогава. Ако не го е правила, значи сега нещо е станало.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...много въртене и помпене с педала на газта да качи нафта.

Тия коли не са с жило на газта....помпането не помага.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз знам, че са с електронна газ. Може и да си прав, само че при мен при натиснат до долу педал и припомпване 1-2 пъти 1з-та палеше при условие, че ми бяха мокри маркучите за обратната нафта, което след това видях. Иначе от въртене щях да сменям сигурно акумулатор ;) щото само тюфкаше и вадеше черно отзад като стар локомотив и не искаше да запали. Като пиша нещо е защото ми се е случило, не защото се е правило на жигулите едно време, а и като пробва 1-2 пъти и не стане, няма да прее.е нещо колегата. Той си решава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и да връща нафтата нищо чудно.

Какви подгряващи свещи сложи колега, че и от тях има доста кекави марки. Провери дали работят, за да се отхвърлят като вариант.

Сега като си спомня моята палеше миналата зима на три подгряващи свещта, без да се замисля и в най-големите студове :gruebel:

Редактирано от GENIUS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нашата палеше и с 2 свещи, затова ги сменихме. Окей ще проверя стартовия ток и свещите. :) Благодаря на отзовалите се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При над нулата и без свещи трябва да запали с по-малко въртене от описаното.

Така и не каза предните дни как е било. Трудно ще ти помогне някой като не даваш информация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така колата до този момент не е правила този номер. Никога не е имала проблеми със запалването. Не знам дали има връзка, дали е под наклон с муцуната нагоре или надолу. Но след като запали я завъртях с предницата надолу и на сутринта запали без никакъв проблем. Просто много ме озадачават тия аномалии. И другото което ми направи впечатление до 2000 оборота набира добре обаче от 2000 до 2300- никаква я няма. Това го усетих след проблема с паленето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом има значение паркирането вероятно се връща нафтата.

Най-вероятно като се застуди и да е започнало да взима въздух и то от помпата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иди на добър майстор да ти погледне помпата. Щом наклона има значение със сигурност ти връща нафта и дърпа въздух ако не от помпата от близките места. Ако маркуча към помпата ти е прозрачен (защото при мен беше такъв) може да видиш дали има балончета въздух. Можеш да си сложиш и един клапан (но не повече) на маркучето, ако нямаш такъв за да не връща. Имах подобен проблем една зима и след смяна на гарнитурите и уплътненията на помпата и купуване на нов акумулатор всичко се оправи. Добрия реглаж на помпата също е от голямо значение. Акумулатора на тези двигатели според инструкциите доколкото си спомням трябва да е поне 85-90 ампера. Аз си купих тогава 100 ампера, стартовия му ток също е от значение. Незнам при моделите на А6, но при мен на 100 има и подгряващо на горивния филтър. Забелязал съм, че с него също има подобрение при паленето.

Може да ти кажа един вариант временно докато оправиш проблема, но не е много за предпочитане. В двигателния отсег, някъде отпред в дясно на блока има датчик който контролира подгряването. На достъпно място е. Откачаш му куплонга преди палене. Даваш на контакт, подгряваш 10-тина секунди. Лампата за подгрева няма да угасне. Завърташ и палиш. След това го закачаш веднага обратно. Ще видиш разликата и в паленето и в оборотите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как си сложил акумулатор 100 ампера,казват,че повече от 278 мм ширина не се събира gruebel.gif

Mоят е в двигателния отсег, под чистачките. Не е под седалката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той явно няма климатик. Сигурно е от Холандия - колата де.

Датчикът е за температурата на антифриза и е за цялата работа на мотора, не само за свещите.

Иначе е прав колегата, че може би ще палиш по-лесно. При мен няма особена разлика от това. Но ако се връща нафтата това няма да помогне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги и при мен пак така не ще да пали сега под 0 градуса върти, но като че ли не подкачва нафта само на дърпане пали от къде може да е моят проблем всичко беше наред докато беше над 0-та температурата.Подгрявам 2-3 пъти преди да завъртя и пак неиска.Къде най-вероятно е да дърпа въздух да проверя.

Имаи нещо друго по баир нагоре като, че няма мощност и не дърпа много яко незнам дали трябва да върви много този мотор ,но мисля че има нещо какво мога да направя и от какво може да е проблема има ли общо с трудното палене моля за съвет колеги. 2.5 ТДИ ААТ ауди 100 е колата.

Редактирано от venkobreiko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако след престой при топло време пали, а при студено не, едва ли връщз нафтата.

По-скоро е центровка или изгоряли свещи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако след престой при топло време пали, а при студено не, едва ли връщз нафтата.

По-скоро е центровка или изгоряли свещи.

Центровка е правена и милиграмите са нагласени с лаптоп.Забелязвам ,че когато е топла си пали от раз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...