miro91 Публикувано 1 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2012 Здравейте колеги, пускам тази тема заради следния проблем. Когато колата е студена пали трудно. Акумулатора е на 3-4 месеца, с което съмненията към него отпадат. Не са и свещите- поради същата причина. Ако някой има други предположения за проблема да казва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hixman Публикувано 1 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2012 Здравейте колеги, пускам тази тема заради следния проблем. Когато колата е студена пали трудно. Акумулатора е на 3-4 месеца, с което съмненията към него отпадат. Не са и свещите- поради същата причина. Ако някой има други предположения за проблема да казва. Кабелите на свещите провери ли, и като запали как си с термостата виж, как ти са филтрите особено горивния,и накрая нафтовата помпа като краен вариант Имах 2 такива уникални коли с уникален мотор 2,5 5цилидъра Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miro91 Публикувано 1 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 1 Декември 2012 Кабелите не съм гледал дали идва ток до тях. Филтъра по принцип е за смяна. ГНП-то изпуска по малко нафта, но като загрее колата спира. Така е колата от около година и никога не е имала проблем с паленето. Просто вчера минахме към 400км. спряхме я пред дома и на сутринта не понечи да запали. Запали след подаване на ток от друга кола, тъй като акумулатора поприключи от толкова въртене. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 1 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2012 Значи най-вероятно се връща нафтата в резервоара.Като беше топло правеше ли така? Ако го е правила и в топлото е само връщане на нафтата.А тая глупст с термостата да не се вържеш! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miro91 Публикувано 1 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 1 Декември 2012 Досега не го е правила този номер нито зима, нито лято. А ако е от това решението какво е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GENIUS Публикувано 1 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2012 Провери си отново стартовия ток на акумулатора, за да си сигурен в него напълно макар, че е нов.Защото е пълно с ментета, които не карат и два месеца Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AsK Публикувано 1 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2012 Може и въздух да взима и затова да не пали. Нали казва, че помпата тече. Аз съм имал подобен проблем и взимаше въздух от маркучета между дюзите. Палеше след много въртене и помпене с педала на газта да качи нафта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 1 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2012 Доколкото разбрах доста е въртял и едва ли е акумулатора. Освен да видш другия път как ще е, за да направиш някакво наблюдение дали е от липса на нафта или е друг проблема.Ако е само при първо палене е доста вероятно да е от връщане на нафтата. А преди 2-3 дни правеше ли го? Не беше особено по-топло тогава. Ако не го е правила, значи сега нещо е станало. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Blagoy Petrov Публикувано 1 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2012 ...много въртене и помпене с педала на газта да качи нафта.Тия коли не са с жило на газта....помпането не помага. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AsK Публикувано 1 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2012 Аз знам, че са с електронна газ. Може и да си прав, само че при мен при натиснат до долу педал и припомпване 1-2 пъти 1з-та палеше при условие, че ми бяха мокри маркучите за обратната нафта, което след това видях. Иначе от въртене щях да сменям сигурно акумулатор щото само тюфкаше и вадеше черно отзад като стар локомотив и не искаше да запали. Като пиша нещо е защото ми се е случило, не защото се е правило на жигулите едно време, а и като пробва 1-2 пъти и не стане, няма да прее.е нещо колегата. Той си решава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GENIUS Публикувано 1 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2012 (Редактирано) Може и да връща нафтата нищо чудно.Какви подгряващи свещи сложи колега, че и от тях има доста кекави марки. Провери дали работят, за да се отхвърлят като вариант.Сега като си спомня моята палеше миналата зима на три подгряващи свещта, без да се замисля и в най-големите студове Редактирано 1 Декември 2012 от GENIUS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miro91 Публикувано 2 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 2 Декември 2012 Нашата палеше и с 2 свещи, затова ги сменихме. Окей ще проверя стартовия ток и свещите. Благодаря на отзовалите се. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 2 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2012 При над нулата и без свещи трябва да запали с по-малко въртене от описаното.Така и не каза предните дни как е било. Трудно ще ти помогне някой като не даваш информация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miro91 Публикувано 3 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 3 Декември 2012 Така колата до този момент не е правила този номер. Никога не е имала проблеми със запалването. Не знам дали има връзка, дали е под наклон с муцуната нагоре или надолу. Но след като запали я завъртях с предницата надолу и на сутринта запали без никакъв проблем. Просто много ме озадачават тия аномалии. И другото което ми направи впечатление до 2000 оборота набира добре обаче от 2000 до 2300- никаква я няма. Това го усетих след проблема с паленето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 3 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2012 Щом има значение паркирането вероятно се връща нафтата.Най-вероятно като се застуди и да е започнало да взима въздух и то от помпата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
orlin_emilianov Публикувано 5 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2012 Иди на добър майстор да ти погледне помпата. Щом наклона има значение със сигурност ти връща нафта и дърпа въздух ако не от помпата от близките места. Ако маркуча към помпата ти е прозрачен (защото при мен беше такъв) може да видиш дали има балончета въздух. Можеш да си сложиш и един клапан (но не повече) на маркучето, ако нямаш такъв за да не връща. Имах подобен проблем една зима и след смяна на гарнитурите и уплътненията на помпата и купуване на нов акумулатор всичко се оправи. Добрия реглаж на помпата също е от голямо значение. Акумулатора на тези двигатели според инструкциите доколкото си спомням трябва да е поне 85-90 ампера. Аз си купих тогава 100 ампера, стартовия му ток също е от значение. Незнам при моделите на А6, но при мен на 100 има и подгряващо на горивния филтър. Забелязал съм, че с него също има подобрение при паленето. Може да ти кажа един вариант временно докато оправиш проблема, но не е много за предпочитане. В двигателния отсег, някъде отпред в дясно на блока има датчик който контролира подгряването. На достъпно място е. Откачаш му куплонга преди палене. Даваш на контакт, подгряваш 10-тина секунди. Лампата за подгрева няма да угасне. Завърташ и палиш. След това го закачаш веднага обратно. Ще видиш разликата и в паленето и в оборотите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miro91 Публикувано 5 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 5 Декември 2012 Благодаря за насоката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 5 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2012 Как си сложил акумулатор 100 ампера,казват,че повече от 278 мм ширина не се събира Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
orlin_emilianov Публикувано 5 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2012 Как си сложил акумулатор 100 ампера,казват,че повече от 278 мм ширина не се събира Mоят е в двигателния отсег, под чистачките. Не е под седалката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 5 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2012 Той явно няма климатик. Сигурно е от Холандия - колата де.Датчикът е за температурата на антифриза и е за цялата работа на мотора, не само за свещите.Иначе е прав колегата, че може би ще палиш по-лесно. При мен няма особена разлика от това. Но ако се връща нафтата това няма да помогне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vesko trichkov Публикувано 6 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2012 колега провери си темперетурният датчик дали ти работо закачи колата на ваг и ако ти изпише грешка G 62 значи е той Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venkobreiko Публикувано 8 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2012 (Редактирано) Колеги и при мен пак така не ще да пали сега под 0 градуса върти, но като че ли не подкачва нафта само на дърпане пали от къде може да е моят проблем всичко беше наред докато беше над 0-та температурата.Подгрявам 2-3 пъти преди да завъртя и пак неиска.Къде най-вероятно е да дърпа въздух да проверя.Имаи нещо друго по баир нагоре като, че няма мощност и не дърпа много яко незнам дали трябва да върви много този мотор ,но мисля че има нещо какво мога да направя и от какво може да е проблема има ли общо с трудното палене моля за съвет колеги. 2.5 ТДИ ААТ ауди 100 е колата. Редактирано 8 Декември 2012 от venkobreiko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 8 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2012 Ако след престой при топло време пали, а при студено не, едва ли връщз нафтата. По-скоро е центровка или изгоряли свещи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venkobreiko Публикувано 8 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2012 Ако след престой при топло време пали, а при студено не, едва ли връщз нафтата. По-скоро е центровка или изгоряли свещи.Центровка е правена и милиграмите са нагласени с лаптоп.Забелязвам ,че когато е топла си пали от раз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miro91 Публикувано 9 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 9 Декември 2012 Къде се намира тоя клапан за връщане на нафтата. И относно колегата ААТ си дърпа стабилно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване