Jump to content

А4 ТДИ 110 к.с.


Recommended Posts

Здравейте ! Решил съм да се насоча към Ауди А4 1.9 ТДИ 110 к.с. До момента съм имал Крома Т.И.Е., Астра Ф 1.4 класик от чисто нова от булвария, Вектра б 1.8 16В и сега карам Вектра Б 1.7 тд цдх и въпреки, че съм сравнително доволен от опела съм решил да се насоча към А4 тди. Моля, споделете мнения знам, че колата е бърза и икономична но повече ме притеснява системата помпа - дюза. Дава ли дефекти и какви изненади може да се очакват от автомобила. Смятам, че за около 14 000 лв. може да се намери добър автомобил. Прав ли съм ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 50
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Предполагам че за Б5 става дума...та помпа-дюза е само мотора със 115 коня.Които го слагат само 1 година (00-01) Виж

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм ги гледал в каталог.ауто и досега не знаех, че мотора 110 к.с. не е помпа дюза. Какъв тогава е метода на пълнене ? И още нещо чувал съм, че А4 имат алуминиеви елементи в окачването вярно ли е това?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност цялото окачване е алуминиево, има цели 8 алуминиеви носача отпред, което го прави по-крехко за нашите условия, според мен, сравнено с Опела. Иначе стабилността му е на изключително ниво. 90 и 110кс не са помпа-дюза със сигурност. От първите по-бързи дизели са поради електронното управление на нафтовата помпа. Според някой 110кс версията била с променлива геометрия, но мисля, че е не е вярно. Основната разлика между двата варианта е в турбото. Иначе 115кс със сигурност е помпа-дюза, но за нея трудно ще се впишеш в 14 бона. За другите - тия парици са добри и сигурно ще намериш нещо доста запазено при повече късмет. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора вече прочетох във старите теми за окачването и ако е вярно , че единият носач е около 100 лв. това не ми се вижда никак скъпо за кола като А4. Вярно, че вектрата е със добро окачване отпред но за сметка на това задното е пълен боклук - 4 маслени втулки безброй гумени и дори да смениш всичко след около 20 000 км. пак започва да чука. Едва се чува но може да те вбеси. Дано на Ауди задното окачване да е по здраво, че да компенсира прадното. Относно мотора твърдо съм се спрял на ТДИ 110 к.с. и като почне съдебната ваканция тръгвам на лов за А4.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти кажа носачите не са баш по 100лв., още повече ако не искаш да слагаш марки от сорта на "NoName", "Metal" и тем подобни. :D:hilezh: Виж едни около 1000лв. ще те оправят за много дълго време напред относно проблеми с окачването.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм ги гледал в каталог.ауто и досега не знаех, че мотора 110 к.с. не е помпа дюза. Какъв тогава е метода на пълнене ?

Метода е инжекцион :-)

Според някой 110кс версията била с променлива геометрия, но мисля, че е не е вярно. Основната разлика между двата варианта е в турбото.

Точно турбото е с променлива геометрия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Директно впръскване, да. Колата е с ремък.

За 14 000 лв. трудно ще купиш кола след 97г. Говорим за добро състояние, т.е кола която да караш а не да ремонтираш всяка седмица.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не Вектрата е почти перфектно състояние за моите критерии за интериор, екстериор и двигател. Има достатъчно екстри плюс клима, абс и др. харчи 6 л. градско - София нафта извън градско 4 л. без клима 5 с клима. Малко е бавна на старта но при изпреварване е добе макс скорост съм вдигал 180 км.ч. със бензиновата 210км.ч., но от 1999 г. карам само опел и искам да сменя колата. Колебаех се между БМВ 320д 2000 г. или А4 тди, но Ауди ми харесва повече. Понеже минавам около 40 000 км. на година искам пак дизел а Ауди имат такъв какъвто искам мощен и икономичен ТДИ. Видях, че се събирате пред НИМ може да намина някой ден и да видя с очите си и да чуя с ушите си отзивите за Ауди. Кога се събирате и от колко часа ? Със здраве.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може и да дам над 14 000 лв. стига колата да ми хареса. Опела го взех за 9000 лв. преди година и половина и още 1300 лв. консумативи и застраховка но като ми го докараха капитолците наистина беше без забележки. Мои приятели се шегуваха, че зимата едва ли ще запаля, но без добавки в нафтата при -25 градуса палеше от раз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бях чувал за Вектра със задно :)

Ако си се чудил между А4 97ма 110 коня и 320 дизелово БМВ от реколта 2000та бих ти предложил да помислиш още малко по-сериозно над решението, защото двата двигателя нямат абсолютно нищо общо, ако не знаеш. БМВто е комон-рейл и това вече няма нищо общо с Ауди-то. Пумпе-дюзе двигаелите на Фолксваген, които се монтират и на Ауди са отговорът им на комон-рейл технологията от което следва, че са убийствени. Моята Бора е 2000та, 115 коня, година и беше една от 8 общо в Мобиле.де под 125'000км когато я търсех преди 11 месеца. Дизелово Ауди 97ма година за мен лично означават 200'000км++++. Това просто да го имаш предвид, не друго. Двигателят е адски здрав, много пъргав, но ако не е поддържан като хората ще трябва да инвестираш сериозно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ставаше дума мисля за задното окачване на Вектрата, а не че е със задно предаване. Такава Вектра със сигурност няма. Виж опити за 4x4 има при нея, но не особено сполучливи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.... къде-къде по-сплучлив от опита на БМВ за 4х4 по това време :) Така че никога не казвай че е зле, защото не знаеш още колко по-зле може да бъде ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда...

Ставаше дума мисля за задното окачване на Вектрата, а не че е със задно предаване.

Та това вече го разбрахме. :)

Друго?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дизелово Ауди 97ма година за мен лично означават 200'000км++++. Това просто да го имаш предвид, не друго.

Да го има предвид за какво? Кажи ни да се осветлим тия дето сме с 200+, щото аз не съм видял за какво да се тревожа, а явно има ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , скачай в бензинка да ти е мирна главата , че тез икономиии солени ще ти излязат.

1.8Т или 1.8, ако може и да е "квадро" :)

Редактирано от wizard2000bg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата казва, че кара по 40 К км на година -затова по-добре ще е дизела с 5-6 на 100 разход - освен това не съм съгласен, че за 14К не може да се намери доста добра машина 110к.с. 97, 98 год. Все пак по този въпрос има по-компетентни от мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да го има предвид за какво? Кажи ни да се осветлим тия дето сме с 200+, щото аз не съм видял за какво да се тревожа, а явно има ...

Жалко, че дори такива неща е нужно да ти обяснявам, вместо сам да се сещаш :)

След като няма за какво да се тревожи, също като теб, просто да се оглежда внимателно или да бяга на далеч, ако продавача му обяви нещо от сорта на "реални 128'000км, нов внос".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...