dimytar11 Публикувано 11 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2012 Да си кажа честно- пълен невежа съм. Моля по- запознатите да ме светнат за евентуалните причини за проблема. Благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Varbanov Публикувано 11 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2012 Смени си уплътнението на масления охладител. Не е скъпо. По спомени около 7 лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pickov Публикувано 11 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2012 колегата е прав ако имаш възможност го смени веднага ,че теча може да стане доста голям изведнъж не питаи от къде знам.Както каза колегата не е много скъпо а и лесно се сменя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavrik Публикувано 11 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2012 И аз имах същия проблем, даже останах без масло за малко. При студ теча се усилва. Смених го и сега всичко е ок. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pufa Публикувано 11 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2012 И моята течеше, но нямаха налични уплътнения и го отворихме и го намазахме със силикон. За сега 1 година няма проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 11 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2012 . При студ теча се усилва. Смених го и сега всичко е ок.Ххехе, не само се усилва, че и се цепи проклетото съединение и всичкото масло изцвърчава навън. Гледах го този филм една година на - 20 градуса. Паднал акумулатор, дадоха ми ток и познай като запалих, този с кабелите при мотора какво глътна за благодарност. :steinigung:/> Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimytar11 Публикувано 12 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 12 Декември 2012 Смени си уплътнението на масления охладител. Не е скъпо. По спомени около 7 лв.Благодаря. Поздрави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimytar11 Публикувано 13 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 13 Декември 2012 Както вече споменах- некомпетентен съм. Наистина ли е толкова просто да си го сменя сам. Звънях в един сервиз и ми казаха цена за смяна- 35лв., което ми се вижда доста за такава дреболия (поне по мненията на колегите от форума). Ако може да ми обясните маалко по- детайлно как ще стане номера, бих се пробвал сам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 13 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2012 Както вече споменах- некомпетентен съм. ...Дай им тия 35лв и не се занимавай с глупости. Или намери друга оферта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 13 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2012 Нали все пак трябва да се източи маслото за да смениш уплътнението ... не става да седнеш пред блока с легена, трябва крик / канал, може и да се наложи да долееш след това Ако не обичаш да се цапаш, не е работа за теб Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimytar11 Публикувано 13 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 13 Декември 2012 Добре, благодаря. Така и ще направя! Поздрави и весели празници. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimytar11 Публикувано 14 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 14 Декември 2012 Един проблем по- малко. Благодаря отново. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts