Jump to content

Пробем ГИ Фобос на А3 1.8 Т '97


Recommended Posts

Колеги здравейте

сложих ГИ Фобос всичко перфектно разход,вървеж

обаче започна много често да забива като я настъпя при изпреварваане около 3/4 хиляди оборорта.

Или при по ряско подаване на гас за набиране на скорост забие все едно и спре гаста

прехвърля я на бензин и веднага пак на гас и няма проблем до следващото по ряско настъпване на педала

и пак забие .

Помагайте искажете мнение от какво може да е проблема е само на Гас .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Провери си филтрите по системата на газовото.

2. Може да са ти сложили лятна газ и сега в студовете да се изпарява трудно.

3. Може да е необходимо корекция на налягането на изпарителя или някой вакуум който е вързан и за МАП-а на ГИ-то да е спукан и от там по диференциал да ти превключва. Но това е само ако забиването е свързано винаги с превключване на бензин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен беше така и не можаха да го оправят, ами го направиха да се прехвърля автоматично на бензин и после да се връща на газ без да се усеща осезаемо разликата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много е странно колеги знани може би проблема не е в ГИ а колата я отхвърля в големите обороти

един приятел сложи същата ГИ на обикновен мотор и няма ядове

знаех си че няма да станат нещата с тая гас ........

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега с какви свещи си и кога последно си ги сменявал? Доколкото знам от тях може да се получават такива забивания. Аз съм със същия Ги на 1.8т и имам същите забивания, но когато си поиска ги прави... Свещите са ми някви евтини и отдавам на тях проблема... Къде монтира ги-то?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

честно да ви кажа свещите са ми на 100 год не съм ги сменял никога

но ги гледах преди време и ми казаха че няма нужда да се сменят и ги оставих

но тя ако е от тях проблема ще го има и на бензин

а проблема е само на гас

инацхе работи много хубаво на гас но само това дето като я настъпя и хоп забие и направо гасне ако

нея прехвърля на бензин

ще сменяме редуктора да видиме дали ще се оправи проблема

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всяка система Фобос при ниско налягане преминава веднага на бензин, както и при всяка друга аномалия, след като не преминава на бензин, това показва че някой е забранил софтуерно това преминаване, а дали трябва да се сменя изпарител може да се разбере само след диагностика. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

честно да ви кажа свещите са ми на 100 год не съм ги сменял никога

но ги гледах преди време и ми казаха че няма нужда да се сменят и ги оставих

но тя ако е от тях проблема ще го има и на бензин

а проблема е само на гас

инацхе работи много хубаво на гас но само това дето като я настъпя и хоп забие и направо гасне ако

нея прехвърля на бензин

ще сменяме редуктора да видиме дали ще се оправи проблема

Колега аз не съм голям специалист, но според мен ако си с изпарител Томасето Аляска или Артик и захранваща тръба на газта 6мм, определено трудно ще ти храни мотора. Хайде изпарителя може да се пренебрегне, но тръбата е добре да е с по-голямо сечение.

Или другият вариант е ако не ти се разбутва системата, при големи натоварвания да ти направят настройките за няколко милисекунди да помагат и бензиновите инжектори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колега това което казваш има логика

някой нещо е пропуснал при монтажа но този дето ми я сложи ме увери че ще я оправи

но аз за всеки случей събирам инфо от вас колеги

ако някой е патил да сподели

сега в студа проблема вече е още по голям почти не се кара на гас

малко как и подам повече гас и забие и следователно гасне

другото което би трябвало да прехвърли сама на бензин нали нали

защо не ми прехвърля а гасне

значи и това е проблем нали хмм

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всяка система Фобос при ниско налягане преминава веднага на бензин, както и при всяка друга аномалия, след като не преминава на бензин, това показва че някой е забранил софтуерно това преминаване, а дали трябва да се сменя изпарител може да се разбере само след диагностика. :zustimm:/>/>

Нали, нали, нали ти го казах вече защо не преминава, какво още не е ясно, за съжаление си избрал неправилния сервиз, хубаво беше да попиташ преди монтажа къде да я монтираш. :zustimm:

Редактирано от eurogas
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колега да и аз така мисля че трябва сама да превключи на бензин

Дори когато ми свърши газта пак сама не прехвърля на бензин хах

Тоя майстор се изложи

Утре ще я ремонтира пък какво ще стане ще пиша след това

Благодаря ви за съдействието

Весели Празници

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги

днес след промяна на някакви настройки на газта сега колата не забива

ще видя само колко ще изкара .

Има ли вероятност от слабо налягане на газта в бутилка да го има този проблем

щото нали на газостанциите е различно наляганета дето нагнетява и някава такава теза се каза ?

Някакви предложения къде да се зарежда газ ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

несъм много компетентен по въпроса

бях се разтърсил и аз за ГИ

точно за Фобус гледах че е препоръчително

по мощен/голям изпарител

и захранващи(мисля)тръби на 8мм

за коли около 150-150+ коне

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

несъм много компетентен по въпроса

бях се разтърсил и аз за ГИ

точно за Фобус гледах че е препоръчително

по мощен/голям изпарител

и захранващи(мисля)тръби на 8мм

за коли около 150-150+ коне

Направо си е задължително изпарителя да е мощен, за такива коли аз ползвам Меджик 250 коня, тръбата ако е медна трябва да е 8мм., ако е термопластична може да е 6мм, нейния светъл отвор е почти равен на 8мм медна тръба, останалото е майсторлък. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега до 170кс никога не съм слагал повече от 6мм тръба!На какво се дължи това???

А как ги докарваш ? смисъл как успява при големи натоварвания двигателя да бъде нормално захранен с гориво?

Питането ми е съвсем информативно, далеч от някакви спорове, заяждания и т.н .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко ни се полуяава отлично колега, това е въпрос на професионализък, добрия майстор никога не работи с максималните възможности на изпарителя и тръбата, особено в БГ, застраховката е задължителна, предпочитам да имам запас когато турбината минава през своя пик.

Освен това 1.8 турбо се чипва много лесно и според мен много успешно, често конете скачат сериозно нагоре след смяна на чип, ако ГИ е монтиран с малък запас от гориво се прави само една корекция в настройките, ако не си предвидил този запас трябва да се сменя всичко и излиза скъпо, освен това всички знаем че в студеното време налягането спада поради некачествената газ, ако имаме запас от гориво мощността е гарантирана дори в най-студените дни. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега провери си компа дали не е забранено преминаването на бензин. Принципно нормалното е да преминава на бензин и да се връща на газ. Може да е въпрос на някаква диагностика :) Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата Жоро от Еурогас няма да го коментирам защото ми е под нивото.Приятелю може да работиш доло горе добре но за професионализъм се иска ум и време!Не се опитвай да ме опровергаваш трудно ще ти е!Лека вечер и весели празници!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жив и здрав, трудно ми е да разбера в какви отношения съм с вашата компания, с бат Таньо се уважаваме много и имаме дженталменско споразумение да не се настъпваме по форумите !!! :zustimm:/>/>

Редактирано от eurogas
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опа етоо ме и мене в тази тема:hilezh:/>

Не лъжете човека с този Меджик.....

Аз съм с такъв и 8мм. тръба с разпробита сонда и с вързани двете камери от двете страни на рейката 1.5омоа и НИЩО-О-О-О:steinigung:/>

Факт е, че видях Мерцедес 8-цилиндъра да се движи с такъв, но нашите тръцове след така наречения чип нищо нестава. Говоря за пик на турбото 1.45 и холд 1бар и някакви космически бензинови времена.

По-добре сложи два по-слаби редуктора отколкото един свръх модерен.

След празниците имам уговорка с моите майстори да смачкам някаква нова разработка на Меджик за 350-450кс.

Ще ви пиша за поредния провал:wall:/>

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти каква кола караш бре, да не счупиш дино стенда.

Не става защото са ти калпави майсторите, гаранция че не е по вина на Меджика. :zustimm:/>/>/>/>

Редактирано от eurogas
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...