kotev_bg Публикувано 14 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2012 Колеги здравейте сложих ГИ Фобос всичко перфектно разход,вървежобаче започна много често да забива като я настъпя при изпреварваане около 3/4 хиляди оборорта.Или при по ряско подаване на гас за набиране на скорост забие все едно и спре гаста прехвърля я на бензин и веднага пак на гас и няма проблем до следващото по ряско настъпване на педалаи пак забие .Помагайте искажете мнение от какво може да е проблема е само на Гас . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vlado_193 Публикувано 14 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2012 1. Провери си филтрите по системата на газовото.2. Може да са ти сложили лятна газ и сега в студовете да се изпарява трудно.3. Може да е необходимо корекция на налягането на изпарителя или някой вакуум който е вързан и за МАП-а на ГИ-то да е спукан и от там по диференциал да ти превключва. Но това е само ако забиването е свързано винаги с превключване на бензин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimury Публикувано 14 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2012 И при мен беше така и не можаха да го оправят, ами го направиха да се прехвърля автоматично на бензин и после да се връща на газ без да се усеща осезаемо разликата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kotev_bg Публикувано 14 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 14 Декември 2012 много е странно колеги знани може би проблема не е в ГИ а колата я отхвърля в големите оборотиедин приятел сложи същата ГИ на обикновен мотор и няма ядове знаех си че няма да станат нещата с тая гас ........ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 14 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2012 Аз съм с ФОБОС на 1,8Ти нямам никакви драми Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
landir Публикувано 14 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2012 Грешка при избора на система или майстор???Колегата Еурогас ще докаже къде е грешката!Обърнете се към него! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladyp Публикувано 14 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2012 колега с какви свещи си и кога последно си ги сменявал? Доколкото знам от тях може да се получават такива забивания. Аз съм със същия Ги на 1.8т и имам същите забивания, но когато си поиска ги прави... Свещите са ми някви евтини и отдавам на тях проблема... Къде монтира ги-то? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kotev_bg Публикувано 15 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 15 Декември 2012 честно да ви кажа свещите са ми на 100 год не съм ги сменял никога но ги гледах преди време и ми казаха че няма нужда да се сменят и ги оставих но тя ако е от тях проблема ще го има и на бензин а проблема е само на гас инацхе работи много хубаво на гас но само това дето като я настъпя и хоп забие и направо гасне ако нея прехвърля на бензинще сменяме редуктора да видиме дали ще се оправи проблема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eurogas Публикувано 15 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2012 Всяка система Фобос при ниско налягане преминава веднага на бензин, както и при всяка друга аномалия, след като не преминава на бензин, това показва че някой е забранил софтуерно това преминаване, а дали трябва да се сменя изпарител може да се разбере само след диагностика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 15 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2012 честно да ви кажа свещите са ми на 100 год не съм ги сменял никога но ги гледах преди време и ми казаха че няма нужда да се сменят и ги оставих но тя ако е от тях проблема ще го има и на бензин а проблема е само на гас инацхе работи много хубаво на гас но само това дето като я настъпя и хоп забие и направо гасне ако нея прехвърля на бензинще сменяме редуктора да видиме дали ще се оправи проблемаКолега аз не съм голям специалист, но според мен ако си с изпарител Томасето Аляска или Артик и захранваща тръба на газта 6мм, определено трудно ще ти храни мотора. Хайде изпарителя може да се пренебрегне, но тръбата е добре да е с по-голямо сечение.Или другият вариант е ако не ти се разбутва системата, при големи натоварвания да ти направят настройките за няколко милисекунди да помагат и бензиновите инжектори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kotev_bg Публикувано 15 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 15 Декември 2012 Мерси колега това което казваш има логика някой нещо е пропуснал при монтажа но този дето ми я сложи ме увери че ще я оправи но аз за всеки случей събирам инфо от вас колеги ако някой е патил да сподели сега в студа проблема вече е още по голям почти не се кара на гас малко как и подам повече гас и забие и следователно гасне другото което би трябвало да прехвърли сама на бензин нали нализащо не ми прехвърля а гасне значи и това е проблем нали хмм Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eurogas Публикувано 20 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2012 (Редактирано) Всяка система Фобос при ниско налягане преминава веднага на бензин, както и при всяка друга аномалия, след като не преминава на бензин, това показва че някой е забранил софтуерно това преминаване, а дали трябва да се сменя изпарител може да се разбере само след диагностика. :zustimm:/>/>Нали, нали, нали ти го казах вече защо не преминава, какво още не е ясно, за съжаление си избрал неправилния сервиз, хубаво беше да попиташ преди монтажа къде да я монтираш. Редактирано 20 Декември 2012 от eurogas Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kotev_bg Публикувано 20 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 20 Декември 2012 Мерси колега да и аз така мисля че трябва сама да превключи на бензин Дори когато ми свърши газта пак сама не прехвърля на бензин хах Тоя майстор се изложи Утре ще я ремонтира пък какво ще стане ще пиша след това Благодаря ви за съдействието Весели Празници Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kotev_bg Публикувано 22 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 22 Декември 2012 Здравейте колеги днес след промяна на някакви настройки на газта сега колата не забива ще видя само колко ще изкара . Има ли вероятност от слабо налягане на газта в бутилка да го има този проблем щото нали на газостанциите е различно наляганета дето нагнетява и някава такава теза се каза ? Някакви предложения къде да се зарежда газ ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
c2h5oh Публикувано 22 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2012 несъм много компетентен по въпросабях се разтърсил и аз за ГИ точно за Фобус гледах че е препоръчително по мощен/голям изпарител и захранващи(мисля)тръби на 8ммза коли около 150-150+ коне Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eurogas Публикувано 22 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2012 несъм много компетентен по въпросабях се разтърсил и аз за ГИ точно за Фобус гледах че е препоръчително по мощен/голям изпарител и захранващи(мисля)тръби на 8ммза коли около 150-150+ конеНаправо си е задължително изпарителя да е мощен, за такива коли аз ползвам Меджик 250 коня, тръбата ако е медна трябва да е 8мм., ако е термопластична може да е 6мм, нейния светъл отвор е почти равен на 8мм медна тръба, останалото е майсторлък. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
landir Публикувано 23 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2012 Колега до 170кс никога не съм слагал повече от 6мм тръба!На какво се дължи това??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 23 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2012 Колега до 170кс никога не съм слагал повече от 6мм тръба!На какво се дължи това???А как ги докарваш ? смисъл как успява при големи натоварвания двигателя да бъде нормално захранен с гориво?Питането ми е съвсем информативно, далеч от някакви спорове, заяждания и т.н . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
landir Публикувано 23 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2012 Това питам и аз защо при вас не се получава??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eurogas Публикувано 24 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2012 Всичко ни се полуяава отлично колега, това е въпрос на професионализък, добрия майстор никога не работи с максималните възможности на изпарителя и тръбата, особено в БГ, застраховката е задължителна, предпочитам да имам запас когато турбината минава през своя пик.Освен това 1.8 турбо се чипва много лесно и според мен много успешно, често конете скачат сериозно нагоре след смяна на чип, ако ГИ е монтиран с малък запас от гориво се прави само една корекция в настройките, ако не си предвидил този запас трябва да се сменя всичко и излиза скъпо, освен това всички знаем че в студеното време налягането спада поради некачествената газ, ако имаме запас от гориво мощността е гарантирана дори в най-студените дни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martopetev Публикувано 26 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2012 Колега провери си компа дали не е забранено преминаването на бензин. Принципно нормалното е да преминава на бензин и да се връща на газ. Може да е въпрос на някаква диагностика Успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
landir Публикувано 26 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2012 Колегата Жоро от Еурогас няма да го коментирам защото ми е под нивото.Приятелю може да работиш доло горе добре но за професионализъм се иска ум и време!Не се опитвай да ме опровергаваш трудно ще ти е!Лека вечер и весели празници! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eurogas Публикувано 27 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2012 (Редактирано) Жив и здрав, трудно ми е да разбера в какви отношения съм с вашата компания, с бат Таньо се уважаваме много и имаме дженталменско споразумение да не се настъпваме по форумите !!! :zustimm:/>/> Редактирано 27 Декември 2012 от eurogas Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi6644 Публикувано 30 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2012 Опа етоо ме и мене в тази тема:hilezh:/> Не лъжете човека с този Меджик.....Аз съм с такъв и 8мм. тръба с разпробита сонда и с вързани двете камери от двете страни на рейката 1.5омоа и НИЩО-О-О-О:steinigung:/> Факт е, че видях Мерцедес 8-цилиндъра да се движи с такъв, но нашите тръцове след така наречения чип нищо нестава. Говоря за пик на турбото 1.45 и холд 1бар и някакви космически бензинови времена.По-добре сложи два по-слаби редуктора отколкото един свръх модерен.След празниците имам уговорка с моите майстори да смачкам някаква нова разработка на Меджик за 350-450кс.Ще ви пиша за поредния провал:wall:/> Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eurogas Публикувано 31 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2012 (Редактирано) Ти каква кола караш бре, да не счупиш дино стенда. Не става защото са ти калпави майсторите, гаранция че не е по вина на Меджика. :zustimm:/>/>/>/> Редактирано 31 Декември 2012 от eurogas Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване