pavkata_88 Публикувано 15 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2012 Здравейте колеги минавам направо на въпроса имам Ауди А4 2002година с двигател 2.5 тди 180 коня quattro колата почна да пали много трудно в студените дни въртя по 2-3 пъти по 4-5 сек...Лампата за подряването на свещите изгасва след 10-на секунди сутрин...След като запали с 300 зора вади такава пушилка все едно я карам с въглища няколко минути докато поработи пуши по малко и след това се оправя...Когато запали колата след това пали от раз и лампата за подгряването не свети повече от секунда...до момента в които не изстине колата и наново всичко...Въпроса ми е как да проверя свещите без да ги вадя има ли някакъв вариянт... И възможно ли е от температурен датчик да го прави това щото май е за смяна стрелката в купето както си седи на 90 пада до 70 после пак се вдига ...Питам за температурния датчик щото един майстор ми подхвърли само че може и това да е една от причините... Благодаря предварително!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 15 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2012 Свещите могат да се проверят с ампермер колко ток черпят.Всяка свещ "тегли"по 20А. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Volodka Публикувано 15 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2012 Очевидно ти включва подгрева, щом лампата за подгряване стои 10-на секунди. Провери как са ти свещите и също така провери как са ти бушоните за свещите. Те са два 60А(за всеки три свещи по един) и се намират в кутията на компютъра. При мен точно единият бушон беше проблема. Смени си температурният датчик, че той ти бърка ЕКУ-то. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pavkata_88 Публикувано 16 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 16 Декември 2012 Очевидно ти включва подгрева, щом лампата за подгряване стои 10-на секунди. Провери как са ти свещите и също така провери как са ти бушоните за свещите. Те са два 60А(за всеки три свещи по един) и се намират в кутията на компютъра. При мен точно единият бушон беше проблема. Смени си температурният датчик, че той ти бърка ЕКУ-то.Ще го сменя понеделник и ще видя как ще запали като исзстине ако не се оправи ще ходя някъде да ми проверят подгр. свещи че нямам такъв уред... ако някой има и може да ги провери ще съм му много благодарен от София съм ще си платя ако трябва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
muftal4o Публикувано 16 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2012 може да го направиш и с пробна лампа-примерно от мигач,откачаш кабела на подгрева на вс свещ и поставяш лампата м/у свеща и кабела,ако светне имаш свещ,ако не ,значи е за смяна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tira Публикувано 16 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2012 Най-добре става с крушка от фар. Взимаш крушката единия край подпираш на + на акумулатора а другия на свеща. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 16 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2012 Само не пропускайте момента че една свещ може да има верига,да си вдига тока,но пак да не върши работа.Най-добрия начин е с вадене. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 16 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2012 Хиляда метода му написахте.Най-точния е верен е с омметър.Разкачаш кабела и мериш съпротивлението. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgi_k Публикувано 16 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2012 Всеки мултицет има омметър и аз ги меря с него,но има вариант свеща да почервенява отзад напред,въпреки че ми се е случвало само веднъж при старата ми B3. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pavkata_88 Публикувано 16 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 16 Декември 2012 да знам че дори и да светка лампата има шанс да не подгрява правилно а когато го направя това с пробната лампа давам ли на контакт ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Volodka Публикувано 16 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2012 Колега, смяната на датчика няма да ти помогне при студеното палене. Вярно, че ЕКУ-то взима инфо от него, когато палиш, но то взима информация и от външната температура и....температура на маслото може би. Не знам с точност, няколко неща са и не претендирам за достоверност. След като сутрин дълго време ти стои включена индикацията за подгряване, очевидно компютъра разбира, че е студено и подгрява. Имаш проблем със свещите или бушоните. Най-лесно е да провериш бушоните. Почни от там. Относно свещите най-сигурно, но и най-рисковано е да ги извадиш всичките и на акумулатор да ги видиш, кои и как точно греят. Иначе си смени темп. датчик. Той ти лъже Еку-то и дори някъде около 2000 оборота би трябвало леко да ти забива като караш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alexander Iliev Публикувано 17 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2012 може да е глупав въпроса, но на ваг-ком не излизат ли неработещите свещи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zoro Публикувано 17 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2012 Не , пробвал съм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pavkata_88 Публикувано 17 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 17 Декември 2012 Колега, смяната на датчика няма да ти помогне при студеното палене. Вярно, че ЕКУ-то взима инфо от него, когато палиш, но то взима информация и от външната температура и....температура на маслото може би. Не знам с точност, няколко неща са и не претендирам за достоверност. След като сутрин дълго време ти стои включена индикацията за подгряване, очевидно компютъра разбира, че е студено и подгрява. Имаш проблем със свещите или бушоните. Най-лесно е да провериш бушоните. Почни от там. Относно свещите най-сигурно, но и най-рисковано е да ги извадиш всичките и на акумулатор да ги видиш, кои и как точно греят. Иначе си смени темп. датчик. Той ти лъже Еку-то и дори някъде около 2000 оборота би трябвало леко да ти забива като караш. Да това със забиването го прави наистина някой път забива все едно е без турбо и изведнаж хуква все едно някой ме е ударил отзад Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване