Jump to content

Къде се намира комфорт модула?


Stavenger

Recommended Posts

  • 3 months later...

На Европейските модели всяка врата без багажника се управлява от два актуатора- unlock и safe. Целта на safe е когато колата се заключи от вътре поради натискане на бутона до шофьора или при скорост над 15 км/ч - ръчките от вътре да останат активни и при авария да можем да излезем. Като даде won't de-safe, вратата не може да се отключи отвътре, или автоматично с ваденето на ключа( ако опцията за заключване при 15км/ч е пусната), а отключването става само с бутоните на ключа, които управляват Unlock актуатора. Причините за такава грешка са кабел/свръзка, или актуатор.

Редактирано от kosio86
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Колеги сума ти време се ровя из темите и така и не разбрах специално на Б5 къде се намира комфорт модула ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че това е писано поне 100 пъти - в багажника отдясно

Редактирано от VBI
Цитиране на предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добър ден, колеги. Нека ползвам темата на автора,за което се извинявам имам Б5 фейс-лифт....при мен проблема е следния като се отвори предна дясна врата светва плафона и започва да мига като коледна елха...бихте ли ми казали къде да търся проблема...и др проблем е като отворя багажника не ми светват лампите в багажника, както FIS-а не показва за отворен багажник. Дайте мнение, къде да търся проблема? 

Предварително Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Може ли да ми кажете комфорт модол за ел.седлки само един ли трябва да е ?който се намира под седалката на шофьора?

Редактирано от mimoza__
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги , и моят модул нещо не е на ред  .

Нямам плафони . Но когато е дъждовно и карам, после включа на задна парктроника ми изписква странно и плафоните ми работят  :unsure: .

Незнам сега модул ли да търся или е нещо с кабелите .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно won't de-safe, решението се оказа елементарно. Две студени спойки на платката в бравата. Доста търсих информация за това, но не намерих никъде. Двете ми задни брави даваха тази грешка, но след профилактиката са наред! :) Ако някой се затруднява, да пита.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Относно won't de-safe, решението се оказа елементарно. Две студени спойки на платката в бравата. Доста търсих информация за това, но не намерих никъде. Двете ми задни брави даваха тази грешка, но след профилактиката са наред! :) Ако някой се затруднява, да пита.

Колега, лесно ли се стига до платката? Нещо специфично при демонтажа и монтажа?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разглобяваш кората на вратата,демонтираш бравата заедно с електрониката.Откачаш  ламаринената скоба на микроключето и го вадиш от леглото му. Отделяш елетрониката от механичната част на бравата-БЕЗ да отвиваш торкса при пружината(само единият голям торкс и един малък отстрани)! Разглобяваш внимателно пластмасовата кутия -десетина торкса и воала-платката е пред теб!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само буксата на бравата-има палче-натискащ и дърпаш буксата надолу.Специфично е откачването на кабела от моторчето за ел.стъклата към кората-има черно палче-контра. Издърпва се надолу и само откопчава буксата.Все забравям да правя снимки..

Редактирано от ianely
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...