mityo Публикувано 2 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2014 Добре де, къде е логиката на що годе еднакви кила, еднакво задвижване, кола със 60-80 коня повече да не върви повече? Щото аз съм карал с чипнато 4.2 и състезание няма, докато с8 стои наравно до 240-250..... Да не е била некой кенеф и да си вадиш грешни изводи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
STEFAN8898 Публикувано 2 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2014 Дизела е сигурно 300 Нютона отгоре, и то от 1500 - 2000 оборота. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 2 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2014 Тия S8 ще се окаже, че има не малко проблемни, а конкретно проблема с клапите е много масов, наскоро чух от приятел със сервиз за поредния пример... Няма логика и в другото масово твърдение, че 4,2 бензина и 5,2 си приличали не малко като вървеж Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacoran Публикувано 2 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2014 Добре де, къде е логиката на що годе еднакви кила, еднакво задвижване, кола със 60-80 коня повече да не върви повече? Щото аз съм карал с чипнато 4.2 и състезание няма, докато с8 стои наравно до 240-250..... Да не е била некой кенеф и да си вадиш грешни изводи?Изобщо не беше кенеф с8-цата беше на около 40-50х км. и е подържана без компромис познавам собственика, ако има значение а предполагам че има на 4,2-ката чипа е от келеша:-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 2 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2014 Дори и да си приличат като вървеж на базата на дръпка на някаква отсечка това според мен е маловажен показател. Има неща като еластичност, доускорение, тротъл респонс, в случя звук. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacoran Публикувано 2 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост! То е ясно колите са несравними попринцип, но нали тука повечето са състезатели и се повдигна темата и затова давам този пример:-) Редактирано 3 Юни 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mityo Публикувано 2 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2014 То хУуу от Тони чипа, тва е признак за качествена работа, но конете отгоре как се конпенсират? Чудно ми е просто.... А това за нютоните няма никакво значение при положение че бензина е в правилните обороти. Тука не се гонят хората на шеста от 50 и не теглят ремъркета, че да ги вълнува има ли сиктир нютона на 1000 оборота. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacoran Публикувано 3 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост! Даже първия път от летящ с8-цата прескочи на по висока предавка и 4,2-ката го отвя, после като съ държеше правилно не беше така, но това са фактите, да не говориме че m5 e39 бие с8 тачно заради загибите от автомата и куатрото:-) Редактирано 3 Юни 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 3 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2014 http://www.zeperfs.com/duel3284-1477.htm Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 3 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2014 Това е по-новия дизел, който с друго поколение автомат и забележи как точно когато бързината и броя предавки са критични дизела бие, а когато опира до доускорения и високи скорости еската е доволно напред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Публикувано 3 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2014 Не виждам нищо чудно осмица 4.2 дизел с ремап да разказва играта на бензиново 5.2 по всички параграфи. Атмосферен бензин много трудно ще надцака съвременен дизел с гигантски въртящ момент от каквато ще да е скорост на движение и последващо максимално доускорение. Особено пък с препрограмиране. Докато не видя с очите си как печката остава назад, няма да го повярвам.Не вярвайте много на числата от този сайт. В една моя кола дават доускоренията с цели две секунди повече отколкото аз ги засякох. Впоследствие и други се запалиха и доказаха моите замервания. Не вярвам да е единична грешка и то точно при мой автомобил... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MadFan Публикувано 3 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2014 Не знам каква е била тая ремапната 4.2 нафта, но с предишната кола (S6 2.2T с RS2 жокери) от летящ старт съм наказвал злобно A8 D3 4.2TDI. Чак ми стана тъпо, че съм избрал да се дърпам с толкова бавен противник. S8 5.2 със сигурност също ще я накаже с чип и без чип. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacoran Публикувано 3 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2014 Значи 4,2tdi с и без чип разликата е все едно караш друга кола. Не съм казал че дизела бие , а само че са на кантар до към 160-180 и след тва еската почва да дърпа стабилно, с8-цата е бърза лимузина но има доста коли които я бият жалко но факт. Виж новата с8 е друга бира с тия две турбини:-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mityo Публикувано 3 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2014 Тя новата е нищо общо с тва което твърдят като коне.....Анди, човеко, имаш ли идея за чий ги мерят хората тия коне? Няма вариант еднакви купета, с еднакво задвижване и толкова коне разлика да са близко... Дай да сме покарали и да имаме малко хабер кое как върви. Нютоните имат смисъл при доускорения на големи предавки. Ако си познаваш колата няма вариант с толкова коне в плюс да припадаш... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 3 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2014 няма вариант с толкова коне в плюс да припадаш...Пропускаш автоматика, който не е ясно как в препрограмиран от келеша (най вероятно). При всички положения С-ката е по кола от дизила. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 3 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2014 (Редактирано) Жалко, че няма 6.0 V12 дизел на А8 , за да се сравнят двете с S8! Редактирано 3 Юни 2014 от audiceco Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MadFan Публикувано 3 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2014 S8 я дават 16.6 с. 0-200, A8 4.2TDI - 22.7. Не знам какъв ще е тоя чип, дето ще компенсира такава разлика в моторите... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 3 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2014 (Редактирано) Компенсира компенсира повярвай ми И аз се съмнявам S8 да бъде отвяна, но не се знае какво са правили на печката.Във варианта със хибридните турбини, даун пайп и отворена генерация може да се надминат 900NM и 350KW Редактирано 3 Юни 2014 от baba Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 3 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2014 Атмосферните мотори с проблемни клапи в колекторите може да бъгат лесно едни 30% мощност надолу на обороти заради потоците, това не е ли сценарий, който обяснява всичко? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MadFan Публикувано 3 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2014 Е сега ако е с някакъв стейдж 5 тунек, сигурно може да вади нож на S8. Само с един чип надали обаче. Sent from my Nexus 5 using TapatalkДа, по същата причина, поради която почти няма B7 RS4, която да слага заводските си коне на дино. Sent from my Nexus 5 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacoran Публикувано 3 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2014 Пак казвам, щото някой хора или неискат да четът всички мнения или нарочно ги пропускат.С8 бие 4,2тди, но в примера който давам до 160-180 с мого малко след тва обема и бензиновите обороти си казват думата.За мене 5,2 двигателя е недоразумение което за щастие ауди разбират и сменят. Неможе С8 да харчи минимум 25/100 и да е с претенции за бърз автомобил и разни, дизели, м-ки и много други да те прават смешен просто е тъпо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 3 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2014 (Редактирано) Неможе С8 да харчи минимум 25/100 и да е с претенции за бърз автомобил и разни.Дай пример за по бърз заводски, 4 х 4, автомобил, с тегло 2200 кг, от тях години. Редактирано 3 Юни 2014 от martinich Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MadFan Публикувано 3 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2014 С новото S8 нещата са си на мястото.Sent from my Nexus 5 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 3 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2014 Аз много съм се чудил по каква логика и защо RS6 харчи много по-малко от S8. Като съм карал и съм се возил в S8 градско под 20 е невъзможно, даже е оптимистично, нека го кажеме 22.RS6цата, която ми е под ръка е MTM даже с 21ци( S8цата с 20ки) и градско си пада до 16, число започващо с 2 не е невъзможно да видиш, но не е обичаен разход.Да, едната е атмосферна и не съм сигурен, но и по-тежка и 450к.с.Другото е същия мотор, но с турбинки и 730к.с. и с по-голям диаметър и широчина на гумите, а всъщност е 5л. на долу поне.На дълго нещата се поизравняват, като обаче разликата е че S8цата около 300км./ч и нагоре няма нищо общо с RSката. Иначе разхода с 270-330км./ч. на RSката е 30-33л./100км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacoran Публикувано 3 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2014 С новото S8 нещата са си на мястото.Sent from my Nexus 5 using TapatalkТочно това се опитвам да обясна, неоправдани разходи за това което ти предлага старата S8. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts