Jump to content

Подгрев на антифриза при А4 Б6 1,9 ТДИ


Ivan Gatev

Recommended Posts

Здравейте колеги, искам да Ви попитам някой дали знае дали А4 Б6 1.9 AVF мотор дали има подгревни свещи на антифриза, ако има къде се намират.

Доста порових из форума и не открих нищо по тази тема. Видях че при по старите модели има такива свещи.

Проблема ми е че паднели температурата под нулата двигателя няма стопляне. В допълнение искам да кажа че термостата е сменен, също и датчика за температурата. Частите са оригинални /или поне така ми казаха от магазина/. В същото време един приятел със същата кола но с AWX мотор няма такъв проблем и загрява доста по бързо от моята. Вчера правихме тест с двете коли и тои беше на 90 а аз на около 60 градуса.

Попитах няколко човека които се занимават с ремонти едни викат има, други няма. По ETKA не открихме такова нещо. Та затова ви моля за помощ ако някой има представа.

Благодаря Ви предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и да има, може и да няма... зависи за коя страна е била предназначена. Но най-вече как е била поръчана.

Най-сигурната проверка е вдигаш капака, за по-лесно махаш и капака на двигателя(за по-добра видимост) и търсиш тройника със свещите. Няма как да не познаеш главите на подгревните свещи. Ако го откриеш ги провери, най - вероятно са изгорели щом бавно загрява.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм..и аз ще вдигам капака утре да търся! Същия мотор съм и не мога да се похваля, че ми загрява бързо.

Беше ми изгърмял термостата и едвам стигаще до 70 градуса, но като го смених преди 2 седмици, вече загрява на 90, но много бавно!

Ако съм разбрал правилно и тези подгревни трябва да са някъде по блока или бъркам?

Редактирано от krasi0264
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо няма да видите!!!

Просто при В6 и В7 отоплението/подгряването на антифриза е при радиатора за парното и е един голям реотан с три степени, съответно влизат 6 дебели кабела в него...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А така, то дотам за да се стигне доста трябва да се разглоби. Странно решение, предвит че няма вечни реотани, после как се сменя? Предлага ли се въобще, ако е така?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо няма да видите!!!

Просто при В6 и В7 отоплението/подгряването на антифриза е при радиатора за парното и е един голям реотан с три степени, съответно влизат 6 дебели кабела в него...

Грешка.

Това за което пишеш е допълнителен електрически нагревател на въздуха в купето

и работи само на максимална степен на вентилатора на парното, и помага за по-бързото стопляне на купето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и последно има ли нещо вярно че когато парното работи .... загрява по-бавно колата.... а може би и мойте свещи са смяна !!! Мотора ми е AJM !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги

И аз карам А4 Б6 1.9ТДИ и определено не достига бързо 90 град, с идването на есента почна да ми прави впечатление, първо и главно смених термостата и антифриза - разлика имаше загряваше с 2-3 идей по бързо, за свещи само ми казваха не съм проверявал, но определено стрелката стига 60 град. пада пак към 50, след това достига 70 град. пак леко пада и след това лепи 90 град. Единственото с което си обяснявам вс това е че в "малкия кръг има около 1.2- 1.8 л течност в големия 2.5 няма как да се загреее тази течносто ако нямам свещи за подгряването й.

Но ако искате бързо греене на водата при дизел си вземете БМВ по там става 3 пъти по бързо - личен опит а карам и двете марки коли ...

Ivan Gatev направи това което ти казват колегите, свали си отгоре маската на двигатела и разледаи какво има в областа на главата - там ще да е истината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета на мен ми загрява колата по-бързо като поседи 2мин и след това тръгна

Изключвам ЕКОН, докато вдигне над 60градуса. С изключен ЕКОН при движение и при -8 градуса почва да духа топло на 4-5минута.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз забелязах, че моята кошница загрява за около 3....4...мин при напълно изключен климатроник, после си го включвам ;). Иначе за по бързо затопляне на купето давам всичко на HI и без екон и натискам бутона за предното стъкло и на 1та минута почва да духа хладно, но колата не загрява така по-бързо. Мисля да монтирам една печка за в бъдеще да видя тогава какво ще стане :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изключвам ЕКОН, докато вдигне над 60градуса. С изключен ЕКОН при движение и при -8 градуса почва да духа топло на 4-5минута.

Каква е логиката да иключваш ЕКОН?

Нали ЕКОН е копчето с което пускаш и изключваш компресора на климатика.

Той при -8 и да го пуснеш няма да се включи, така че точно на кое помага? Има ли нещо друго, което контролира това копче през зимния период?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При теб не знам дали го има.

Аз бях чел навремето едно мнение от Wizi ако помня добре, че с ЕКОН загрява по-бързо, защото ЕКОН включва под дадена температура нещо дето загрява, а над 5 градуса включва компресора на климатика.

Много на спомени, но това е

ЕТО

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=115326

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прочетох темата.

При мен по принцип на 4-5мин духа топло, защото имам подгрев на антифриза.

Напрактика ако има такъв реотан, трябва още на първата минута да тръгне топло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги благодаря на всички за отговорите.

Искам да ви кажа че огледах доста обстойно колата, но не видях нищо което да прилича на подгревни свещи.

Затова пък някъде скоро бях попаднал на снимка на този реотан за който стана дума за подгрев на въздуха.

Даже сам почети сигурен че беше тук във форума, и колегата беше тръгнал да сменя радиаторче на парното и го беше открил.

Така че сега ми остава само да изстине малко времето, че днес беше 12 градуса и да пробвам имам ли такова чудо или нямам.

Благодаря ви още веднъж.

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грешка.

Това за което пишеш е допълнителен електрически нагревател на въздуха в купето

и работи само на максимална степен на вентилатора на парното, и помага за по-бързото стопляне на купето.

Не мога да се съглася! В6 и В7 TDI нямат подгревни свещи по охладителната система!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги благодаря на всички за отговорите.

Искам да ви кажа че огледах доста обстойно колата, но не видях нищо което да прилича на подгревни свещи.

Затова пък някъде скоро бях попаднал на снимка на този реотан за който стана дума за подгрев на въздуха.

Даже сам почети сигурен че беше тук във форума, и колегата беше тръгнал да сменя радиаторче на парното и го беше открил.

Така че сега ми остава само да изстине малко времето, че днес беше 12 градуса и да пробвам имам ли такова чудо или нямам.

Благодаря ви още веднъж.

Поздрави

Отоплителя е с номер 4B1819011, и изглежда ето така: Линк

Намира се точно до радиатора за парното:

249820200.png

Управлява се от компа на мотора, не от модула за климатроника, и тока му идва от две релета и два предпазителя, които се намират на гредата на таблото, между кормилния прът и таблото с предпазителите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да се съглася! В6 и В7 TDI нямат подгревни свещи по охладителната система!

"Грешка" се отнася за това подчертаното.:

Просто при В6 и В7 отоплението/подгряването на антифриза е при радиатора за парното и е един голям реотан с три степени, съответно влизат 6 дебели кабела в него...

Изобщо не става дума за подгревните свещи, като на по-старите модели ДВГ.

Не подгрява "антифриза", а загрява нагнетявания в купето въздух,

като правилно казваш, че се управлява от компа на двигателя.

Редактирано от KCV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Грешка" се отнася за това подчертаното.:

Изобщо не става дума за подгревните свещи, като на по-старите модели ДВГ.

Не подгрява "антифриза", а загрява нагнетявания в купето въздух,

като правилно казваш, че се управлява от компа на двигателя.

Съгласен, грешката е моя - неправилно съм се изразил.

В случая наистина няма отопление на мотора/антифриза, а директно на въздуха към купето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега да питам, това за всички б6 ли е?

И правилно ли мисля, че се активира под 5 градуса с изключване на ЕКОН и работи докато антифриза загрее на 60 градуса ?

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...