sasho shoshev Публикувано 13 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2013 (Редактирано) здравеите преди време аудито дигна 100 градуса на водата и от там по4наха проблемите по4на да надувасмених голямия радиатор след това се спука и радиатора на парното смених го управих клапити и сега духа ту стодено ту топло как да разбера дакисам издухал гарнитурата на главата и заради това ли парното ми играе номера Редактирано 13 Януари 2013 от sasho shoshev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nelegalniq Публикувано 13 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2013 От 100 градуса да я прегрееш , тя втората степен на перката се включва при 100-105 май. Прегряване е от 120 градуса на горе, то при 100 антифриза още не е почнал да ври . Може преди това колата да е достигал пак 100++ градуса и сега просто като си и направил 100 вече да е духнала гарнитура, ама от едно загряване до 100 градуса не вярвам да стане. Преди правила ли е този номер с загряването? Какво радиаторче на парното сложи, ако е менте честито ще се налага отново смяна с оригинално такова. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мирослав филчев Публикувано 13 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2013 Има "газ-анализатор" за издухани гарнитури. Общо взето,представлява една помпа в която слагат една течност и ако се оцвети в зелено значи си издухал гарнитурата. Понеже прави реакция със изгорелите газове от цилиндъра. Надявам се да съм се изразил правилно. Вече зависи от къде си ,потърси кой има такава джаджа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sasho shoshev Публикувано 13 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 13 Януари 2013 Аз имам мои човек има сервз иго прбвахме оцжети се ама много слабо.А парното можели да ми играе номера от гарнитурата на главата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jiko58 Публикувано 13 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2013 (Редактирано) На първо време изкарай въздуха ,допълни с-та като отвориш пробката на изхода на радиаторчето ,смени капачката на разширителния съд .С-та работи под налягане затова капачката трябва да е плътно затворена.И пиши какво е станало. Редактирано 13 Януари 2013 от jiko58 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nelegalniq Публикувано 13 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2013 По принцип може да от гарнитура на главата да нямаш парно, но да се надяваме че няма да е гарнитурата виновна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sasho shoshev Публикувано 13 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 13 Януари 2013 антефриза беше избягал от както е моя за праж пат се случва.Рдиатора на парното го взех от магазина чисто нов Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мирослав филчев Публикувано 13 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2013 (Редактирано) Лятото имах подобен проблем и се оказа водна помпа :gruebel:/> Не течеше,а бяха превъртели перките вътре,понеже умниците ги направели пластмасови. И майстора ми показа водна помпа от голф,на която перките просто липсваха. И аз първоначално мислех че съм издухал гарнитура,но като я погледна брат ми забеляза че като я форсираш и извадиш мъркучето на разшерителното казанче,водата циркулира много слабо. И точно това излезе. Отделно промихме системата и нещата сега са шест. Помисли и за този вариант преди да отваряте двигателя.Отделно,ако има газово може да ти прави въздушна възглавница. Старият ми пасат правеше така и трябваше много добре да се обезвъздуши за да не хвърля водата и да топли както трябва. Редактирано 13 Януари 2013 от Мирослав филчев Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sasho shoshev Публикувано 13 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 13 Януари 2013 (Редактирано) Кпачката на казанчето е здрава,перка вклучва за първи пат се случва относно капачката като провирявам антевриза трудно я развивамКЛЕГА гарнитура ще излезе Редактирано 13 Януари 2013 от sasho shoshev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sasho shoshev Публикувано 13 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 13 Януари 2013 Незнам катоя зпаля и прехжърля ня гяз от зд прави мъгла Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 13 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2013 Щом ту имаш ,ту нямаш парно си за гарнитура .Може би все още нещата са в начален стадий ,акосутрин палиш и мотора заработва на 4 цилиндъра ,ане на 3 примерно .Другото - пак сутрин преди старт развий и 4-тесвещи и свети в цилиндрите с фенерче като бавновъртиш по часовата стрелка коляновия вал за болта.Ако отгоре на някое от буталата видиш влага или капкиантифриз - 100% гарнитура. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kutrov Публикувано 13 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2013 Направо си си за гарнитура,така че нема кво да го мислиш,заделяй едни 200лв и бягай в сервиза Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 13 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2013 200, ама с още 200 нали и аз минавах през тоя филм злопулучно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kutrov Публикувано 13 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2013 200, ама с още 200 нали и аз минавах през тоя филм злопулучно.Не е ясно обаче за какъв мотор Аз оставам с впечатление,че е Б3-ка с някой калпав мотор като моя А за 200+200лв основен ремонт ще направи 200лв. смяна на гарнитура,челосване на глава,надуване,смяна на гумички и препасване на клапани ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sasho shoshev Публикувано 13 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 13 Януари 2013 става на въпрос за ауди80 1,8s Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kutrov Публикувано 13 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2013 става на въпрос за ауди80 1,8sЕм значи за 200-220лв и си готов с главата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sasho shoshev Публикувано 13 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 13 Януари 2013 чулте господ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kutrov Публикувано 13 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2013 чулте господЧул не чул,само един безсрамник би искал повече от тези пари за нещата,който ти изброих Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
peel Публикувано 14 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2013 Привет, Колеги!И аз съм сменял гарнитура на моето ауди 80 1.8S. Имаше подобни проблеми, почна с издуване на маркучи, последва пукане, после и радиаторчето протече и т.н. подмених всички съединения. Като смених гарнитурата нещата се наредиха. Взеха ми за всичко 200 лв. преди 5 години. Сега карам В4 2.0 Моно и на нея е за смяна, утре влиза в бокса - сега ми тарсят 300 лв. Мой приятели, които продават части казаха, че за по-големите мотори постояно се търсят гарнитури.Успех с подмяната. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване