Jump to content

прегряване на автомобил ауди80


sasho shoshev

Recommended Posts

здравеите преди време аудито дигна 100 градуса на водата и от там по4наха проблемите по4на да надува

смених голямия радиатор след това се спука и радиатора на парното

смених го управих клапити и сега духа ту стодено ту топло как да разбера дакисам издухал

гарнитурата на главата и заради това ли парното ми играе номера

Редактирано от sasho shoshev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От 100 градуса да я прегрееш :gruebel: , тя втората степен на перката се включва при 100-105 май. Прегряване е от 120 градуса на горе, то при 100 антифриза още не е почнал да ври :hilezh: .

Може преди това колата да е достигал пак 100++ градуса и сега просто като си и направил 100 вече да е духнала гарнитура, ама от едно загряване до 100 градуса не вярвам да стане.

Преди правила ли е този номер с загряването?

Какво радиаторче на парното сложи, ако е менте честито ще се налага отново смяна с оригинално такова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има "газ-анализатор" за издухани гарнитури. Общо взето,представлява една помпа в която слагат една течност и ако се оцвети в зелено значи си издухал гарнитурата. Понеже прави реакция със изгорелите газове от цилиндъра. Надявам се да съм се изразил правилно.

Вече зависи от къде си ,потърси кой има такава джаджа :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам мои човек има сервз иго прбвахме оцжети се ама много слабо.А парното можели да ми играе номера от гарнитурата на главата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На първо време изкарай въздуха ,допълни с-та като отвориш пробката на изхода на радиаторчето ,смени капачката на разширителния съд .С-та работи под налягане затова капачката трябва да е плътно затворена.И пиши какво е станало.

Редактирано от jiko58
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип може да от гарнитура на главата да нямаш парно, но да се надяваме че няма да е гарнитурата виновна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лятото имах подобен проблем и се оказа водна помпа :gruebel:/>

Не течеше,а бяха превъртели перките вътре,понеже умниците ги направели пластмасови. И майстора ми показа водна помпа от голф,на която перките просто липсваха. И аз първоначално мислех че съм издухал гарнитура,но като я погледна брат ми забеляза че като я форсираш и извадиш мъркучето на разшерителното казанче,водата циркулира много слабо. И точно това излезе. Отделно промихме системата и нещата сега са шест. Помисли и за този вариант преди да отваряте двигателя.

Отделно,ако има газово може да ти прави въздушна възглавница. Старият ми пасат правеше така и трябваше много добре да се обезвъздуши за да не хвърля водата и да топли както трябва.

Редактирано от Мирослав филчев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кпачката на казанчето е здрава,перка вклучва за първи пат се случва относно капачката като провирявам антевриза трудно я развивам

КЛЕГА гарнитура ще излезе

Редактирано от sasho shoshev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом ту имаш ,ту нямаш парно си за гарнитура .

Може би все още нещата са в начален стадий ,ако

сутрин палиш и мотора заработва на 4 цилиндъра ,а

не на 3 примерно .

Другото - пак сутрин преди старт развий и 4-те

свещи и свети в цилиндрите с фенерче като бавно

въртиш по часовата стрелка коляновия вал за болта.

Ако отгоре на някое от буталата видиш влага или капки

антифриз - 100% гарнитура.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

200, ама с още 200 dry.gif нали и аз минавах през тоя филм злопулучно.

Не е ясно обаче за какъв мотор hilezh.gif

Аз оставам с впечатление,че е Б3-ка с някой калпав мотор като моя ;)

А за 200+200лв основен ремонт ще направи hilezh.gif

200лв. смяна на гарнитура,челосване на глава,надуване,смяна на гумички и препасване на клапани !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет, Колеги!

И аз съм сменял гарнитура на моето ауди 80 1.8S. Имаше подобни проблеми, почна с издуване на маркучи, последва пукане, после и радиаторчето протече и т.н. подмених всички съединения. Като смених гарнитурата нещата се наредиха.

Взеха ми за всичко 200 лв. преди 5 години. Сега карам В4 2.0 Моно и на нея е за смяна, утре влиза в бокса - сега ми тарсят 300 лв. Мой приятели, които продават части казаха, че за по-големите мотори постояно се търсят гарнитури.

Успех с подмяната.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...