Rudd Публикувано 14 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2013 колеги имам един въпрос ,възможнолие маслен филтър от ауди 80 да стане за ауди а4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 14 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2013 Сигурно,ако са им еднакви резбите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hristtov Публикувано 14 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2013 Каква ти е идеята?Не само резбата е важна... за един маслен филтър най-важното е дебита, не само да се завие на мястото си. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de.auto Публикувано 14 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2013 Може колега.Кажи какво точно те интересува и ще ти кажа. Не всички са съвместими Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rudd Публикувано 14 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 14 Януари 2013 (Редактирано) понеже имам наличен за това питам дали ще ми свърши работаот ауди 80 1990г. на ауди а4 1997 (B5) Редактирано 14 Януари 2013 от Rudd Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de.auto Публикувано 14 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2013 Кажи ми какъв двигател е B3-ката, за да ти кажа дали е съвместим изобщо с някой мотор на B5, макар че е малка вероятността, тъй като по-голямата част от съвместимите с АУДИ 80 са Б4-ки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jiko58 Публикувано 15 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2013 (Редактирано) http://www.detali.ru/webcat5.aspx?code=HP-101090756&MID=OMYhttp://www.detali.ru/priceinfo.aspx?CAT=SC&code=HP-101090756&TI=IUMXWY056 115 561 G *** H14/2W *** W719/5 Редактирано 15 Януари 2013 от jiko58 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rudd Публикувано 15 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 15 Януари 2013 ауди 80 1.8 карбуратор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rudd Публикувано 15 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 15 Януари 2013 колеги днес смених филтъра ,абсолютно еднакви са Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milanski Публикувано 16 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2013 Ами тогава карай и си свиркай , че си спестил 10-тина лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jiko58 Публикувано 16 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2013 колеги днес смених филтъра ,абсолютно еднакви саНа външен вид . Какъв е кода на двг на А4. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rudd Публикувано 16 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 16 Януари 2013 1.8 ADR 1997 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hristtov Публикувано 16 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2013 Другия път и сложи от Жигули, сигурно ще още по-евтино Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rudd Публикувано 16 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 16 Януари 2013 колеги не ,че е по -ефтино просто са едно към едно еднакви само разликата е в цената. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hristtov Публикувано 16 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2013 И по-горе ти писах, последната х-ка, която се гледа и е важна за един филтър е резбата и външния му вид. Важното за един филлтър е дебита му, който зависи от вътрешните елементи, които нито ти, нито аз мога да знам че са същите. Но по-скоро не са еднакви за два различни модели коли. В противен случай всички филтри щяха да са еднакви.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kiril_bulgaria Публикувано 17 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2013 Колега, да не се повтарям, прегледай мненията ми тук. Нищо, че е форума на Лада, информацията е обобщаваща за маслените филтри:http://forum.ladaclub-bg.com/viewtopic.php?f=146&t=2539 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rudd Публикувано 17 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 17 Януари 2013 http://www.avto.bim.bg/tursene/Маслени%20филтри_t84/Филтри_pt12/AUDI_b2/A4%20от%201994%20до%202000_m24/ колега погледни този саит филтър 526/1 го дават поне за 20 модела коли. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stingray Публикувано 21 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2013 на МАН за б3 е 719/5 а на б5 е 719/30този втрия е с удължен пробег и различен клапан вътре доколкото си спомням.не че няма да върви и снего, ама са различни.отвън са 1:1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de.auto Публикувано 22 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2013 И по-горе ти писах, последната х-ка, която се гледа и е важна за един филтър е резбата и външния му вид. Важното за един филлтър е дебита му, който зависи от вътрешните елементи, които нито ти, нито аз мога да знам че са същите. Но по-скоро не са еднакви за два различни модели коли. В противен случай всички филтри щяха да са еднакви..Прав си колега за някои нещаВ случая ф-р на MANN 719/5 за B3 и ф-р 719/30 B5 са с еднакъв дебит от 2.5 бара,еднакъв вътрешен диаметър и еднаква мярка на резбата, което означава, че колегата може да си кара без проблем и да си свирка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
musset Публикувано 18 Март 2013 Доклад Share Публикувано 18 Март 2013 (Редактирано) Виждам че темата не е от скоро, но да попитам все пак: откога дебита се мери в барове (или други мерки за налягане)? Редактирано 18 Март 2013 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване