Jump to content

Recommended Posts

Каква ти е идеята?

Не само резбата е важна... за един маслен филтър най-важното е дебита, не само да се завие на мястото си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

понеже имам наличен за това питам дали ще ми свърши работа

от ауди 80 1990г. на ауди а4 1997 (B5)

Редактирано от Rudd
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кажи ми какъв двигател е B3-ката, за да ти кажа дали е съвместим изобщо с някой мотор на B5, макар че е малка вероятността, тъй като по-голямата част от съвместимите с АУДИ 80 са Б4-ки

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.detali.ru/webcat5.aspx?code=HP-101090756&MID=OMY

http://www.detali.ru/priceinfo.aspx?CAT=SC&code=HP-101090756&TI=IUMXWY

056 115 561 G *** H14/2W *** W719/5

Редактирано от jiko58
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И по-горе ти писах, последната х-ка, която се гледа и е важна за един филтър е резбата и външния му вид.

Важното за един филлтър е дебита му, който зависи от вътрешните елементи, които нито ти, нито аз мога да знам че са същите. Но по-скоро не са еднакви за два различни модели коли. В противен случай всички филтри щяха да са еднакви..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, да не се повтарям, прегледай мненията ми тук. Нищо, че е форума на Лада, информацията е обобщаваща за маслените филтри:

http://forum.ladaclub-bg.com/viewtopic.php?f=146&t=2539

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.avto.bim.bg/tursene/Маслени%20филтри_t84/Филтри_pt12/AUDI_b2/A4%20от%201994%20до%202000_m24/ колега погледни този саит филтър 526/1 го дават поне за 20 модела коли.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на МАН за б3 е 719/5 а на б5 е 719/30

този втрия е с удължен пробег и различен клапан вътре доколкото си спомням.

не че няма да върви и снего, ама са различни.

отвън са 1:1

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И по-горе ти писах, последната х-ка, която се гледа и е важна за един филтър е резбата и външния му вид.

Важното за един филлтър е дебита му, който зависи от вътрешните елементи, които нито ти, нито аз мога да знам че са същите. Но по-скоро не са еднакви за два различни модели коли. В противен случай всички филтри щяха да са еднакви..

Прав си колега за някои неща

В случая ф-р на MANN 719/5 за B3 и ф-р 719/30 B5 са с еднакъв дебит от 2.5 бара,еднакъв вътрешен диаметър и еднаква мярка на резбата, което означава, че колегата може да си кара без проблем и да си свирка :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Виждам че темата не е от скоро, но да попитам все пак: откога дебита се мери в барове (или други мерки за налягане)?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...