joro7606 Публикувано 19 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2013 Здр. колеги.След смяна на уплатнения на гнп майсрорите не са си свьршили работата до край.Колата в ниските обороти предарпваше,закачих я на vag и стойностите на подаване на гориво бяха 1,3мл.След като бутнах плочката ги направих на 4.4мл.сега колата се оправи,но искам да знам от завода с колко излиза ако някой знае да пише.Благодаря предварително: колата е ауди а4 1997г.1.9тди 110 кончета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
parconi Публикувано 19 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2013 3.....3,5мл. до 4мл. ама най добре е да си я пробваш на вървеж,сега не е ли малко спъната,ако е сваляна помпата е хубаво да си видиш и центровката,защото ако не е в норми пак си е проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro7606 Публикувано 19 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 19 Януари 2013 Да в ниските е малко спъната сега ми предстои пътуване като се върна я правя на 3,5.За центровката трябва и малко предварение,но неискам да ходя по(маистори)повечето са некадърници.Четох че се завърта оста на помпата докато се докара но незнам как става затова я оставам така.тя долу горе е в нормите не е на средната линия а малко под нея. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
parconi Публикувано 19 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2013 ако ти се занимава -Стъпка по стъпка как се провежда процедурата :• Уверете се, че използвате VAG-COM 303.1 или по-нова версия на програмата.• Запалете двигателя• Стартирайте VAG-COM• Кликнете на [select]• Натиснете [01-Engine]• Изберете [Meas. Blocks – 08]• Отидете на група 000• Кликнете [switch to Basic Settings]• Изберете [TDI Timing]• Изберете кода на вашия двигател от падащото меню Има много писано по темата,разрови се ,пипкава работа е.Но първо си оправи центровката,след това пипай милиграмите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FRCD Публикувано 25 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2013 Здравейте,колеги.Първо да се извиня на Joro 7606 че пиша в неговата тема,но мисля че проблемите ни са идентични.Така става въпрос за Ауди 1.9ТДИ АФН 110к.с.---преди известно време ми потече горивонагнетателната помпа ,след смяната на уплътненията колата беше доста"спъната" в ниските обороти.Понеже живея в малък град нямам голям избор на майстори с VCDS ,което наложи да си купя такъв кабел.След направената проверка установих,че тайминга на ГНП е на30-35 а милиграмите на канал 01 са6.2-6.4мг.при 88градуса на двигателя.След няколко дена четене из форума на компетентни мнения от dani_94,Zinoto/благодаря им искрено/настроих тайминга на 59-64 и милиграмите на 2.2-2.4мг. при загрял двигател,BTDC на канал 04 е при искани 1.3 от ЕКУ на 1.8 актуални,като авансотора е 2.8%процента корекция.Резултата от настройките се прояви в това ,че колата стана пъргава в ниските и високите обороти,по-лесно пали и изчезна противния лютив пушек,поради което съм много доволен.Въпроса ми към компетентните колеги от форума е--какви са фабричните настройки на тайминг и милиграми.Благодаря на отзовалите се. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 26 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2013 Не ти трябват фабричните. Така е по-добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FRCD Публикувано 26 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2013 (Редактирано) Благодаря ти за отговора колега.Наистина така е много по-добре. Редактирано 3 Март 2013 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro7606 Публикувано 27 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2013 Колега FRCD аз моята е направих 2.8/3.0 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 27 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2013 Извинявам се първо, че ще ползвам темата на колегата, но искам да задам въпрос относно моите стойности. Колата ми е А4 с АФН мотор, като показанията на тайминга, при загрял мотор са 58, на 4-и канал при искани 1,3 BDTC (извинявам се, но не знам какво точно означаваше това) ми дава 1,5 BDTC реални, като авансатора дава средно 4,0% корекция. Милиграмите ми са 3,6. Добри ли са тези стойности според Вас и как те се отразяват на поведението на двигателя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro7606 Публикувано 3 Март 2013 Автор Доклад Share Публикувано 3 Март 2013 колега sweetlio на 3/6 ште е по мудна в ниските. при мен с4/4 на магисралата повече от 160км.не вдигна и на баирите се мъчеше колицата сега на 2.8 е доста пъргава и до 200км/ч без проблем, но там умира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 3 Март 2013 Доклад Share Публикувано 3 Март 2013 Ами не знам. ГНП-то му правиха профилактика и настройка преди 5 хил. км. в Ауди сервиза в Благоевград. Разлика от преди ремонта и след това, не съм усетил. Стила ми на шофиране е спокоен, не я ръчкам и не вдигам високи скорости, рядко до 160. Може и да е мудна, не съм карал и друг AFN, за да мога да направя разликата, но ми беше чудно как са ми направени стойностите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 4 Март 2013 Доклад Share Публикувано 4 Март 2013 И така са добре. Те от завода ги правят с по-високи мг. Даже и над 4.Може да си го смениш софтуерно, ако има накъде. Но не ги прави под 2,5.Предварението ти е добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 4 Март 2013 Доклад Share Публикувано 4 Март 2013 Благодаря за отговора, сега се чувствам спокоен въпреки, че преди половин час, прибирайки се от работа, нещо показанията на бордовия комп се побъркаха, поне се надявам да е така, защото ми показваше моментен разход от 45 литра, при нормално каране на 3-а скорост с 1800об. И при положение, че имам гориво за 250 км, ми даваше, че мога да измина 140 км. Работата на двигателя е без промяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ro-ko Публикувано 6 Март 2013 Доклад Share Публикувано 6 Март 2013 Хората от Южна България ходят при Виктор в София,първо се обаждаш,разбирате се и после идваш,не случаино оправя обърканите казуси в ПОРШЕ - БГкаквото пипне гаранцията е до живот 0898470629 - Виктор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 7 Март 2013 Доклад Share Публикувано 7 Март 2013 Чак пък до живот.Да ида да ми пипне колата да си я карам вечно! То бива бива реклама, ам чак смешно става. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts