Jump to content

проблем с гнп


joro7606

Recommended Posts

Здр. колеги.След смяна на уплатнения на гнп майсрорите не са си свьршили работата до край.Колата в ниските обороти предарпваше,закачих я на vag и стойностите на подаване на гориво бяха 1,3мл.След като бутнах плочката ги направих на 4.4мл.сега колата се оправи,но искам да знам от завода с колко излиза ако някой знае да пише.Благодаря предварително: колата е ауди а4 1997г.1.9тди 110 кончета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3.....3,5мл. до 4мл. ама най добре е да си я пробваш на вървеж,сега не е ли малко спъната,ако е сваляна помпата е хубаво да си видиш и центровката,защото ако не е в норми пак си е проблем. :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да в ниските е малко спъната сега ми предстои пътуване като се върна я правя на 3,5.За центровката трябва и малко предварение,но неискам да ходя по(маистори)повечето са некадърници.Четох че се завърта оста на помпата докато се докара но незнам как става затова я оставам така.тя долу горе е в нормите не е на средната линия а малко под нея. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако ти се занимава -Стъпка по стъпка как се провежда процедурата :

• Уверете се, че използвате VAG-COM 303.1 или по-нова версия на програмата.

• Запалете двигателя

• Стартирайте VAG-COM

• Кликнете на [select]

• Натиснете [01-Engine]

• Изберете [Meas. Blocks – 08]

• Отидете на група 000

• Кликнете [switch to Basic Settings]

• Изберете [TDI Timing]

• Изберете кода на вашия двигател от падащото меню Има много писано по темата,разрови се ,пипкава работа е.Но първо си оправи центровката,след това пипай милиграмите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте,колеги.Първо да се извиня на Joro 7606 че пиша в неговата тема,но мисля че проблемите ни са идентични.Така става въпрос за Ауди 1.9ТДИ АФН 110к.с.---преди известно време ми потече горивонагнетателната помпа ,след смяната на уплътненията колата беше доста"спъната" в ниските обороти.Понеже живея в малък град нямам голям избор на майстори с VCDS ,което наложи да си купя такъв кабел.След направената проверка установих,че тайминга на ГНП е на30-35 а милиграмите на канал 01 са6.2-6.4мг.при 88градуса на двигателя.След няколко дена четене из форума на компетентни мнения от dani_94,Zinoto/благодаря им искрено/настроих тайминга на 59-64 и милиграмите на 2.2-2.4мг. при загрял двигател,BTDC на канал 04 е при искани 1.3 от ЕКУ на 1.8 актуални,като авансотора е 2.8%процента корекция.Резултата от настройките се прояви в това ,че колата стана пъргава в ниските и високите обороти,по-лесно пали и изчезна противния лютив пушек,поради което съм много доволен.Въпроса ми към компетентните колеги от форума е--какви са фабричните настройки на тайминг и милиграми.Благодаря на отзовалите се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се първо, че ще ползвам темата на колегата, но искам да задам въпрос относно моите стойности. Колата ми е А4 с АФН мотор, като показанията на тайминга, при загрял мотор са 58, на 4-и канал при искани 1,3 BDTC (извинявам се, но не знам какво точно означаваше това) ми дава 1,5 BDTC реални, като авансатора дава средно 4,0% корекция. Милиграмите ми са 3,6. Добри ли са тези стойности според Вас и как те се отразяват на поведението на двигателя?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега sweetlio на 3/6 ште е по мудна в ниските. при мен с4/4 на магисралата повече от 160км.не вдигна и на баирите се мъчеше колицата сега на 2.8 е доста пъргава и до 200км/ч без проблем, но там умира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не знам. ГНП-то му правиха профилактика и настройка преди 5 хил. км. в Ауди сервиза в Благоевград. Разлика от преди ремонта и след това, не съм усетил. Стила ми на шофиране е спокоен, не я ръчкам и не вдигам високи скорости, рядко до 160. Може и да е мудна, не съм карал и друг AFN, за да мога да направя разликата, но ми беше чудно как са ми направени стойностите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И така са добре. Те от завода ги правят с по-високи мг. Даже и над 4.

Може да си го смениш софтуерно, ако има накъде. Но не ги прави под 2,5.

Предварението ти е добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора, сега се чувствам спокоен :P въпреки, че преди половин час, прибирайки се от работа, нещо показанията на бордовия комп се побъркаха, поне се надявам да е така, защото ми показваше моментен разход от 45 литра, при нормално каране на 3-а скорост с 1800об. И при положение, че имам гориво за 250 км, ми даваше, че мога да измина 140 км. Работата на двигателя е без промяна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хората от Южна България ходят при Виктор в София,първо се обаждаш,разбирате се и после идваш,не случаино оправя обърканите казуси в ПОРШЕ - БГ

каквото пипне гаранцията е до живот

0898470629 - Виктор

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...