Jump to content

Имали защитата някаква - не вдига на 1100об.


Recommended Posts

Приятели пенеже още аудито не съм го подкарал и го държа пред блока .... онзи ден докато го палех километража му за горивото слезе под оставащи 50 км и светна лампата за горивото

днес реших да направя едно завойче но.... 1ва до 1100 дб певече неще

2ра до 1100 пак и неще

3-та и пак нататак не съм ги пробвал

Възможно ли е това да е някаква защита от недостика на гориво и да не му дава докато не вкарам дезелче

ауди а4 авант 2002 2,5 ТДИ

вчера пред блока ми светна маслионка сензир пампата а днес не .... дали има нещо общо

помогнете моля

Редактирано от grizzly
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами първо сипи гориво и веднага ще разбереш стигало ли е.После дръпни щеката виж дали сензора лъже за маслото. Ако нещата останат така закачаш кабелаците и се почва ....

А с тия проби да мачкаш с малко гориво рискуваш живота на една камара помпи, а едната от тях ти прави и вакума...

Редактирано от enchoss
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Масло има тораджия съм знам къде е щеката

пари за гориво няма за друго трябват

интересува ме някой знае ли нещо по въпроса

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Директна връзка малко гориво - влизане в авариен режим не знам да има поне на 1.9 (от как я имам колата гледам в червено да не карам, веднъж се наложи и грижи не е имало). Но смятам, че всеки тук би ти отговорил по еднотипен начин - първо да сипеш нафта, проблема остане ли закачаш за кабелите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия двигатели се славят с това колко калпави са, така, че може да е сериозен проблемът, не само до гориво. ГНП-то също е едно от най-проблемните, и може би то прави мизерии, но закачи го на ВАГКОМ и ще си покаже.

Редактирано от grizzly
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може нещо компа да се ебава

От месец го имам и свети постоянно накладки а видимо имат... през този месец Ми е светнал за 24ч датчик масло макар и да има... днес това че нямаше ряз авно е било някъм авариен режим.... сего отивам паля изфорсирва се направих завой няма ги призначите от днес на обяд...

Като има пари ще го закача на комп тия дни ако съм прав има натрупани грешки и прави някви аномалиии ....

какво е това ВАГКОМ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами това е диагностична програма за автомобилите Ауди, VW, Шкода, Сеат. На нея си показва, казва, мери и дава всичката информация относно работата и проблемите на автомобилите. Ако я водиш на компютърна диагностика (ВАГКОМ), гледай да е при някой, който е много на вътре в нещата, за да ти помогне най-добре. Иначе относно аномалии по таблото, работа на колата, напоследък забелязах две такива теми, като и при двамата колеги се оказа клемореда на контактния ключ. Не казвам, че при теб е това, но да си имаш едно на ум. При такъв проблем, няма грешки при диагностика. Надявам се да е нещо просто и евтино, че иначе ще има даване на пари и много размотаване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можели разеснение какво е това потенциометър и клеморед

извинете ме на невежеството но сигурно тези 2 неща ги знам под другу наеменование

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Педала на газта не е с жило, а по кабели. Т.н. потенциометър в случая е датчика, който следи колко си натиснал педала. Представлява два реостата в един корпус, с по три кабела всеки.

Клемореда се намира в задната част на контактния ключ - всъщност това е електрическата част на ключа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами клемореда се намира под волана, след патрона на контактния ключ. Т.е. като въртиш ключа в патрона, той върти клемореда и дава контакт, един вид електроника на контактния ключ. Май ти го обясних, че и аз не се разбрах :D ама по-добре не мога. Та случва се тая електроника да се скапе, те са метални пластини, подобно е може би, на врътките на готварската печка. Скапе ли се, се бъзикат и тоците.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

знаете ли в Волцваген сливен какни пари земат за диагностика или друти места в слевен където имат този софтуер за където иде реч по горе

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно около 20 лв., не повече, което за мен пак е твърде много, ама около тази цифра варира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, първо честито за придобивката, дано не Ви създава повече главоболия, след като се справите със сегашните!

Не знам дали сте чели, но в много теми, особено за този модел и по-специално двигател, е писано да не се купуват с последните пари и от евтините обяви, а да си има човек едно на ум за първоначални проблеми. Гориво не може да му сипете дори, но поне може да намерите някой друг колега от Сливен и да Ви направи услуга с Ваг-Ком и да прочете и изчисти грешките.

Поздрави и безаварийни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега мерси и не е ваша работа и съм го написъл по горе автомобила не се кара поради няколко причини все още и невиждам защо да зареждам гориво на 2-рия си автомобил който не се кара поради някой неуредици а и някой неутложни разходи който ме сполетяхя

Автомобила не е взет от обявя а от човек.... има си вътре и вън забележките и понеже е залежал 4-5 месеца след като стария му собственик си взе кю7 го взех на добра цена но това също немисля че ви интересува и моля не правете изказвания от постове който не сте разбрали

Преди да го взема прочетох за този мотор в форума все пак информациятя е скъпоценна....... Валове,Кубилици,Повдигвачи,ГНП и други помпи .... скъпа подръжща....... нещо пропускам ли? .... при тозе автомобили е на късмет пък и каквото стане.... харесва ми возиятя и мотора как върви... ако се стигне до там ще правиме няма как но при добра подръжка това се прави на 2500 000 - 300 000 км .... ако правилно съч прочел.... а и да се стине и до там че да не по джоба ми ...... бързи може да го продам много под обявите в нета и да съм на печалба.... но както казах тези неща никой не го вълнуват и не мисля че е колегилно да коментираме джобовете си колега.... това все едно е мерене на ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз, друго не мога да коментирам..

................. не е неграмотен а супернеграмотен stupid.gif

И какво спечелихте с констатациите? Ще го върнете ли автора в 1-ви клас да си доучи, едва ли.

Примирете се с явлението, хората не са виновни, такова ни е образованието последните 15-20 години.

(във връзка с неграмотността, морков защо пишеш запетайка след "аз"?hilezh.gif)

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом колата в момента не се кара постоянно и на лице е проблем - единствения вариант е диагностика като начало, преглед на вакуми, път на въздуха, ЕГР - почистване, изходящи пътища + катализатор. Леко дразни факта, че искаш мнение (нормално е на всеки да е различно при така описан проблема мисля ти казах - може да е всичко, а може и да е нищо), а след като получиш такова (без значение колко реално ти звучи) почваш да остроумничиш, да се оправдаваш и подобни.Тия коли и особено 2.5 (наричан с един многозначен прякор) без диагностика и най-вече лог в движение не става!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За хископосана фонетика не сте ли чували

Нико мерси

не остроумнича просто ти правя забележка затова че съдиш без да знаеш нещата... съди си но не го коментирай може да не си прав

КАТО ИМАМ РЕЗУЛТАТИ ЩЕ ДРАСКАМ ТУК ДА ВИ КАЖА КАК ВЪРВЯТ НЕЩАТА

Поздрави и мерси

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...