DieselA4 Публикувано 23 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2013 (Редактирано) Приятели пенеже още аудито не съм го подкарал и го държа пред блока .... онзи ден докато го палех километража му за горивото слезе под оставащи 50 км и светна лампата за горивотоднес реших да направя едно завойче но.... 1ва до 1100 дб певече неще2ра до 1100 пак и неще3-та и пак нататак не съм ги пробвалВъзможно ли е това да е някаква защита от недостика на гориво и да не му дава докато не вкарам дезелче ауди а4 авант 2002 2,5 ТДИвчера пред блока ми светна маслионка сензир пампата а днес не .... дали има нещо общопомогнете моля Редактирано 23 Януари 2013 от grizzly Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
enchoss Публикувано 23 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2013 (Редактирано) Ами първо сипи гориво и веднага ще разбереш стигало ли е.После дръпни щеката виж дали сензора лъже за маслото. Ако нещата останат така закачаш кабелаците и се почва ....А с тия проби да мачкаш с малко гориво рискуваш живота на една камара помпи, а едната от тях ти прави и вакума... Редактирано 23 Януари 2013 от enchoss Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DieselA4 Публикувано 23 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 23 Януари 2013 Масло има тораджия съм знам къде е щекатапари за гориво няма за друго трябватинтересува ме някой знае ли нещо по въпроса Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
enchoss Публикувано 23 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2013 Директна връзка малко гориво - влизане в авариен режим не знам да има поне на 1.9 (от как я имам колата гледам в червено да не карам, веднъж се наложи и грижи не е имало). Но смятам, че всеки тук би ти отговорил по еднотипен начин - първо да сипеш нафта, проблема остане ли закачаш за кабелите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 23 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2013 (Редактирано) Тия двигатели се славят с това колко калпави са, така, че може да е сериозен проблемът, не само до гориво. ГНП-то също е едно от най-проблемните, и може би то прави мизерии, но закачи го на ВАГКОМ и ще си покаже. Редактирано 23 Януари 2013 от grizzly Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DieselA4 Публикувано 23 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 23 Януари 2013 Може нещо компа да се ебаваОт месец го имам и свети постоянно накладки а видимо имат... през този месец Ми е светнал за 24ч датчик масло макар и да има... днес това че нямаше ряз авно е било някъм авариен режим.... сего отивам паля изфорсирва се направих завой няма ги призначите от днес на обяд...Като има пари ще го закача на комп тия дни ако съм прав има натрупани грешки и прави някви аномалиии ....какво е това ВАГКОМ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 23 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2013 Ами това е диагностична програма за автомобилите Ауди, VW, Шкода, Сеат. На нея си показва, казва, мери и дава всичката информация относно работата и проблемите на автомобилите. Ако я водиш на компютърна диагностика (ВАГКОМ), гледай да е при някой, който е много на вътре в нещата, за да ти помогне най-добре. Иначе относно аномалии по таблото, работа на колата, напоследък забелязах две такива теми, като и при двамата колеги се оказа клемореда на контактния ключ. Не казвам, че при теб е това, но да си имаш едно на ум. При такъв проблем, няма грешки при диагностика. Надявам се да е нещо просто и евтино, че иначе ще има даване на пари и много размотаване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 23 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2013 Мисля,че този мотор имаше защита от свършване на гориво,но е далеч от 50км.По скоро като напише 0км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 23 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2013 педала най вероятно не реагира ,потенциометъра Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DieselA4 Публикувано 23 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 23 Януари 2013 Можели разеснение какво е това потенциометър и клеморедизвинете ме на невежеството но сигурно тези 2 неща ги знам под другу наеменование Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 23 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2013 Педала на газта не е с жило, а по кабели. Т.н. потенциометър в случая е датчика, който следи колко си натиснал педала. Представлява два реостата в един корпус, с по три кабела всеки.Клемореда се намира в задната част на контактния ключ - всъщност това е електрическата част на ключа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 23 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2013 Ами клемореда се намира под волана, след патрона на контактния ключ. Т.е. като въртиш ключа в патрона, той върти клемореда и дава контакт, един вид електроника на контактния ключ. Май ти го обясних, че и аз не се разбрах ама по-добре не мога. Та случва се тая електроника да се скапе, те са метални пластини, подобно е може би, на врътките на готварската печка. Скапе ли се, се бъзикат и тоците. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DieselA4 Публикувано 23 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 23 Януари 2013 знаете ли в Волцваген сливен какни пари земат за диагностика или друти места в слевен където имат този софтуер за където иде реч по горе Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 23 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2013 Вероятно около 20 лв., не повече, което за мен пак е твърде много, ама около тази цифра варира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asenovb Публикувано 23 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2013 Колега, първо честито за придобивката, дано не Ви създава повече главоболия, след като се справите със сегашните!Не знам дали сте чели, но в много теми, особено за този модел и по-специално двигател, е писано да не се купуват с последните пари и от евтините обяви, а да си има човек едно на ум за първоначални проблеми. Гориво не може да му сипете дори, но поне може да намерите някой друг колега от Сливен и да Ви направи услуга с Ваг-Ком и да прочете и изчисти грешките.Поздрави и безаварийни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DieselA4 Публикувано 23 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 23 Януари 2013 Колега мерси и не е ваша работа и съм го написъл по горе автомобила не се кара поради няколко причини все още и невиждам защо да зареждам гориво на 2-рия си автомобил който не се кара поради някой неуредици а и някой неутложни разходи който ме сполетяхяАвтомобила не е взет от обявя а от човек.... има си вътре и вън забележките и понеже е залежал 4-5 месеца след като стария му собственик си взе кю7 го взех на добра цена но това също немисля че ви интересува и моля не правете изказвания от постове който не сте разбралиПреди да го взема прочетох за този мотор в форума все пак информациятя е скъпоценна....... Валове,Кубилици,Повдигвачи,ГНП и други помпи .... скъпа подръжща....... нещо пропускам ли? .... при тозе автомобили е на късмет пък и каквото стане.... харесва ми возиятя и мотора как върви... ако се стигне до там ще правиме няма как но при добра подръжка това се прави на 2500 000 - 300 000 км .... ако правилно съч прочел.... а и да се стине и до там че да не по джоба ми ...... бързи може да го продам много под обявите в нета и да съм на печалба.... но както казах тези неща никой не го вълнуват и не мисля че е колегилно да коментираме джобовете си колега.... това все едно е мерене на .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Morkov Публикувано 23 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2013 Човече, ти си неграмотен!!! Аз, друго не мога да коментирам.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kiril Karimov Публикувано 23 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2013 Е няма толкова правописни грешки ,не е истина ,той не е неграмотен а супернеграмотен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 23 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2013 (Редактирано) Аз, друго не мога да коментирам................... не е неграмотен а супернеграмотен И какво спечелихте с констатациите? Ще го върнете ли автора в 1-ви клас да си доучи, едва ли.Примирете се с явлението, хората не са виновни, такова ни е образованието последните 15-20 години.(във връзка с неграмотността, морков защо пишеш запетайка след "аз"?) Редактирано 23 Януари 2013 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
enchoss Публикувано 24 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2013 Щом колата в момента не се кара постоянно и на лице е проблем - единствения вариант е диагностика като начало, преглед на вакуми, път на въздуха, ЕГР - почистване, изходящи пътища + катализатор. Леко дразни факта, че искаш мнение (нормално е на всеки да е различно при така описан проблема мисля ти казах - може да е всичко, а може и да е нищо), а след като получиш такова (без значение колко реално ти звучи) почваш да остроумничиш, да се оправдаваш и подобни.Тия коли и особено 2.5 (наричан с един многозначен прякор) без диагностика и най-вече лог в движение не става! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Morkov Публикувано 24 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2013 NIKO, да, и аз се замислих, като го видях И все пак, лично не печеля нищо, но някой може да се зачуди кое и как се пише Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DieselA4 Публикувано 25 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 25 Януари 2013 За хископосана фонетика не сте ли чувалиНико мерсине остроумнича просто ти правя забележка затова че съдиш без да знаеш нещата... съди си но не го коментирай може да не си правКАТО ИМАМ РЕЗУЛТАТИ ЩЕ ДРАСКАМ ТУК ДА ВИ КАЖА КАК ВЪРВЯТ НЕЩАТАПоздрави и мерси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts