Jump to content

АУДИ RS6 4.2 BiTurbo


LockSyst

Recommended Posts

Не съм сигурен дали тук е мястото, понеже няма отделна секция за по-високите класове Ауди (С,РС) което трябва да се замислят модовете, но се тая. Та... въпроса ми е, някой знае ли фабрично с какви турбини излиза тая кола, че се ровя всичко което имам, но никъде не пише ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 98
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Баси педалите лева и десна :hilezh: Добре де, С6 4.2 340 коня има, РС6-цата ми дават 450 с две турбини, да вадят само 110 коня още. Освен да надуват на много малко налягане, за да живеят повече кво мислиш ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че общото между двата двигателя е само обемът. Мисля, че ако си представиш как седят и къде двете турбини, няма да те учуди, че са лява и дясна. Ако си карал S6 4.2 ръчка и RS6 автоматик, въпреки "малкото" коне (според теб) като разлика в полза на ерес-а и осакатяването му с мудният типтроник, във вървежа колите са на светлинни години една от друга. Лудница е колата, не бих се замислял и за момент дали да я притежавам, ако можех да си позволя да кисне по сервизите. Тази кола и този двигател са една малка лудост за ремонтиране и обслужване. Двигателят е с ремък и ако не се лъжа сервизните му интервали бяха на 40-50к км, не на 100. Отпред всичко пада за смяна на ремък, за сваляне на турбини пада магарето, афтърмаркет части почти няма и всичките са на брутални цени, поне тези които съм проверявал. При тази кола не е въпросът дали можеш да си я купиш, а дали имаш дълбоките джобове да я караш и поддръжаш. Вече са на годинки тези коли и на километри.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам много добре къде седят, просто ме очуди че са с различни арт. номера :hilezh:/> S6 само автомат съм карал и сме тествали RS-а върви доста повече, а колегата със S6-цата казва, че на него му требват само две турбини и долу тия двата кулера и става RS :hilezh:/> Та затва питам, искал да излита имало кой да преправи.

Но ако двигателите не са еднакви, той като сложи такива турбини ще ми къса гъза по тая логика...

Човек не е толко скъпа за поддръжка, тая кола като заначало е супер здрава, гори бензин по-малко от S6 което дава 18-20, това е 15-6, сам каза че е стара кола, не е като по-новата с керамични спирачки по 10 000 лв...

Редактирано от LockSyst
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като знаеш къде седят, как си мислиш, че ще са с еднакви номера, като еднакви турбини няма начин да застанат? Ако за теб не е скъпа за поддръжка, това може само да те радва, а аз да ти завиждам благородно. Мен лично ме плашат такива коли при които няма нищо което да те спаси при евентуален сериозен проблем, с блока примерно. Не можеш да набиеш ризи, ако стане нещо, не можеш да набиеш по-голям размер бутала, в България ми е известно само за един двигател в морга, други не успях да намеря за 3 години. Имам наблюдения над две такива в сервиз, едната за обслужване, другата за ремонти. Колите са брутални, но просто не са ми по джоба. Както и да е, аз лично се спрях на малкото зло 2.7Т, пак е филм, но части вече се намират под път и над път.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 months later...

Нещо много започнах да размишлявам по тази тема. Нещо ще ми стане и ще взема да направя такова самоубийство. Как ще се оправям после, идея си нямам. В момента набирам смелост и се калявам с поддръжка на Allroad Quattro, душегуб.

Опитвам да правя сметки за разхода, но знам че не бива. Но може би щом смятам разхода, тази кола не е за мен. Което може и да е за хубаво, защото не бих си позволил лукса да съсипвам такова бижу. Трябва да мисля трезво, светът не е само кола.

Извинете ме за поста, но ми се е насъбрало - последните десетина дни гледам РС6 Ц5 така, все едно ще купувам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човек не е толко скъпа за поддръжка, тая кола като заначало е супер здрава, гори бензин по-малко от S6 което дава 18-20, това е 15-6, сам каза че е стара кола, не е като по-новата с керамични спирачки по 10 000 лв...

15-6 не 10-12 гори на място :biggthumpup:  Пич на тая кола като врътнш ключа излиза 10-левка от аспуха нещо въобще не знаеш за какво  става въпрос.. Инъче и аз като колегата бих се помъчил с некво такова ауди ма нещо разума надделява

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези коли вече са на годинки и на мен много ми харесват, но шанс да се вземе кола и нещо да изкочи по нея е огромен. При този модел специално евтини части няма, коли на части по моргите има, но не и в България. Само като се огледа човека за елементарни неща като брони, фарове(фаровете са за V8) и такива, просто може да се изплаши. Ако трябва да се прави нещо по мотора се хващаш за главата, майстора при който я оставиш и той се хваща за главата, но пък те навежда и любезно ти намеква, че трябва да се хванеш за палците. Имах щастието да видя 3 разглобени такива, за ремонти. Няма начин, дори и да имах парите, да си купя такава кола, освен ако някой не ми гарантира с живота си, че няма да се наложи да правя ремонти по нея. Но това са мое мнение и моя гледна точка, аз съм си скъсан.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Са видях че са станали по 7-8 еврака за тия пари много кола...но тва не променя факта че трябва да си 5 цифрен доход на месец за да си го отглеждаш тва в къщи :spot:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам много добре къде седят, просто ме очуди че са с различни арт. номера :hilezh:/> S6 само автомат съм карал и сме тествали RS-а върви доста повече, а колегата със S6-цата казва, че на него му требват само две турбини и долу тия двата кулера и става RS :hilezh:/> Та затва питам, искал да излита имало кой да преправи.

Но ако двигателите не са еднакви, той като сложи такива турбини ще ми къса гъза по тая логика...

 

Един приятел си ги мислеше същите работи,но гредите са много.Първия сериозен проблем е кутията,не може да удържи на 450-500к.с.Намерих му кутия от RS6 обаче се оказа ,че и блока не е същия.Взехме и мотор от RS6,и така отук отам може и да станат нещата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо много започнах да размишлявам по тази тема. Нещо ще ми стане и ще взема да направя такова самоубийство. Как ще се оправям после, идея си нямам. В момента набирам смелост и се калявам с поддръжка на Allroad Quattro, душегуб.

Опитвам да правя сметки за разхода, но знам че не бива. Но може би щом смятам разхода, тази кола не е за мен. Което може и да е за хубаво, защото не бих си позволил лукса да съсипвам такова бижу. Трябва да мисля трезво, светът не е само кола.

Извинете ме за поста, но ми се е насъбрало - последните десетина дни гледам РС6 Ц5 така, все едно ще купувам.

 

Нещо такова но на мен РС4 Б5 ми е влезнала много сериозно като муха.

 

Една черничка тъкмо боядисана с черни джанти Б5-ца до нас прави нещата още по трудни сутрин като тръгна сутрина за работа и карам през половината град зад нея..... ежедневно...... то тва не е живот :dogeyes:

 

Между другото каква е причината тия коли да не поевтиняват , за б5 говоря , ц5-ците паднаха доста.

Даже имам чувството че последните 2 години поскъпват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдаа, RS4 B5 е много кола. Има нечовешка стойка и е с адския мотор. Някой наясно ли е как стоят нещата откъм поддръжка на едно такова и колко е по-скъпо спрямо S4 B5?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото каква е причината тия коли да не поевтиняват , за б5 говоря , ц5-ците паднаха доста.

Даже имам чувството че последните 2 години поскъпват.

Защото не са скъпи за поддръжка, за разлика от RS6-ците. Харчат доста по-малко, при еднакви натоварвания, спрямо RS6. Ръчна скоростна кутия.

 

За МадФан, единствената разлика в поддръжката ще ти идва от 18-ките, ако не се лъжа накладките при RS4 са една идея по-скъпи, заради глупавият преден апарат. Всичко друго като части и консумативи им е едно и също на RS4 B5 и S4 B5. RS4-ката е малко по-тежка от S4.

 

RS4 B5 е едно от най-красивите аудита за мен. Само с ръчна кутия идва и само авант. Брутална визия. Мотора и кутията са перфектни за мен лично.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+10000

аз покарах известно време 2.7т на алроуд ясен ми е там разхода , на рс4 колко много повече е ? някой идея?

Редактирано от zlobil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен разходът на RS4 при нормално каране ще е по-нисък отколкото при allroad заради ръчните скорости и по-ниското тегло.

Боби, мерси за инфото. Апропо, твоят проект за мен лично е най-интересния във форума и редовно следя развитието му. Голямото ми притеснение за тези коли е, че притежателите им не ги жалят откъм каране.

Редактирано от MadFan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+10000

аз покарах известно време 2.7т на алроуд ясен ми е там разхода , на рс4 колко много повече е ? някой идея?

Ако не се лъжа им даваха около литър разлика на S4 и RS4. Не знам как ще е спрямо allroаd-а, но съм съгласен с MadFan, че е възможно да е по-нисък. На моята кола и дават по книжка 15.9, разходът при мен варира 14.5-15.5, като не я жаля.

 

П.П. MadFan, мерси. Доста време се чудих дали да има тема въобще, но накрая я пуснах. Темата щеше да бъде доста по-интересна, ако не ме бяха бутнали финансови проблеми, но пък така остава материал за още една степен на развитие за след година.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Батенца, тук май останахме лудите идеалисти - хората искат ново и евтинко, а ние искаме класики, които ще ни съсипят здравето и бюджета. Естествено всички лоши моменти се забравят в мига, в който сутрин врътнеш ключа...

Любов, к'во да се прави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а и аз бих покарал някоя б7/8 рс4 ма леко ми миришат краката..... пък и чесно казано споделям мнението на гостдог-а , б5 е най хубавата рс-ка..... има много хулиганска стойка с тия издувки

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...