Jump to content

АУДИ RS6 4.2 BiTurbo


LockSyst

Recommended Posts

  • Отговори 98
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Значи си сбъднал една мечта...

Аз между другото в събота се разходих до една автокъща, която "продава" RS6, но се оказа, че колата въобще не е в България.

Казаха, че нямало тук пазар за такъв тип коли и си я държали в Австрия, но можело да я докарат ако някой я купи.

Е как да има пазар, чудя се аз, като освен че "няма пазар", няма и кола. С две думи, нашите са едно пълно нищо.

Пък и не знам, кой ще купи такава кола, без да я огледа, провери и покара.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Страшно ме кефи тая кола и мен, бях се замислил по едно време ама ме наплашиха много сериозно :(  Тази хасковската не се ли продаваше на много добра цена, какво е положението с нея?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз между другото в събота се разходих до една автокъща, която "продава" RS6, но се оказа, че колата въобще не е в България.

 

Да не е една на Околовръстното, че и на мен ми разправяха едни такива?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ахъм, за същия екземпляр става дума. Колата в момента била в Австрия, в тамошната им автокъща. В немското мобиле даже е по-евтина - и това съм видял.

Май всички правим "мониторинг" на пазара, а момчета?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично редовно проверявам обявите за RS6 C5 и RS4 B5, за да изплакна малко очи. В нашето мобиле има една тъмно синя, пробвай я нея, поне да начешеш крастата.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много точно го каза: "Да изплакна малко очи!" Тази синята беше някаква пернишка май, ако не се лъжа. Може и да я видя, но така или иначе сега не съм готов да сменям колата. Макар че кой знае какви мисли ще ме връхлетят ако яхна 450-те коня.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То няма бързо и икономично ауди, РС4 Б5 сигурно е най-бюджетния вариант във всяко едно отношение. За съжлание обаче аз лично стигнах до извода, че за бърза сток кола и да не е пределно стара просто трябва да се бръкнеш много надълбоко. Тия РС-и са не що годе хубави цени обаче после какво следва като паркираш пред блока 10годишна кола от тоя калибър, която изпадам в паника като си помисля как ще е карана преди мен...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  Тази хасковската не се ли продаваше на много добра цена, какво е положението с нея?

 

Продава я доста време,въпреки,че беше доста запазена и потдържана.Наскоро я взе някой в София.Момчето сега налива пари в едно купе,което често взима 2-ро или 3-то място в драг шампионата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е колко да е разхода - няк'ва 20-ка ще е сигурно. Искам да кажа, че не може 100% от времето да я караш до дупка.

Плюс това разхода на гориво смятам за предвидима и очаквана величина. Няма как да изхарчи повече, отколкото има в резервоара.

Както се каза по-горе, по-важното е какво ще изскочи за ремонти, планови и непланирани. Турбини, колектори, кардани, кутии са все доста сериозни интервенции.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично редовно проверявам обявите за RS6 C5 и RS4 B5, за да изплакна малко очи. В нашето мобиле има една тъмно синя, пробвай я нея, поне да начешеш крастата.

 

Мислех че съм единственият толкова облъчен..... специално рс4-ките ги проверяваме почти всеки ден..... 

Все по сериозно ми минава през главата да бодна една Б5-ца..... но ще видим живот и здраве на пролет какво ще каже счетоводният баланс...... 

На алроуда 2.7 близо 3 години не ми пречеше толкова разхода , предполагам на б5-цата няма да е много повече.

Редактирано от zlobil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако вземеш RS4 B5 ще дойда лично да точа лиги докато я регистрираш. Да се наснимам до нея и в нея за фацебука и ще се прибера щастлив.



Турбини, колектори, кардани, кутии са все доста сериозни интервенции.

-турбини пълен ребилд с оригинални части излиза 1700лв без отстъпката за двете. Това включва студена перка, топла перка с оста и лагерната част за всяка от двете турбини, плюс балансиране и там другите простотии. С отстъпката колко е ще ти шепна на лс ако те интересува. Тази информация е проверена, преди 2 седмици правих ребилд на турбини от RS6 C5 за моята кола.

-скорости. Този автомат ако роди, не знам как ще го правиш, но едва ли ще е евтино. Предполагам, че една промивка на кекса като се вземе колата и смяна и промивка на маслото на скоростната кутия бих освежили нещата.

-окачване. Носачите доколкото видях по парт номера са различни от комплекта за А6. Амортисьорите ако е с DRC са 5 цифрена сума. Масово ги сменят с висок клас койлоувъри, вместо да ги ремонтират или заменят. За мен по-яка екстра от DRC за спортна кола няма.

-дискове и накладки. 8 бутално брембо отпред с по 4 накладки, не са евтини и 365мм "плаващи" дискове....Задни еднобутални с по две накладки и 335мм дискове.... Задните накладки май не бяха много скъпи, но предните ако не се лъжа феродо или ате вече не помня бяха към 350лв. Може и да бъркам за цените, дисковете са скъпи!!!.

 

П.П. на новата RS4/6/7 некерамичните апарати предни са 6 бутални...

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така де, аз само отгоре-отгоре казах, а ти сега понеже си на тази тема си по в час с цени и спецификата. Даже не знам, какво е DRC. Две мнения няма - кола глезана си е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Амортисьорите ако е с DRC са 5 цифрена сума. Масово ги сменят с висок клас койлоувъри, вместо да ги ремонтират или заменят. За мен по-яка екстра от DRC за спортна кола няма.

 

Nice, за моя кош преди няколко години като ми протече единия заден хидравличен амортисьор от Порше ми казаха 3000+ пара за комплект, без труд. Ей  :321: така за Порше България, в крайна сметка не можах да намеря по-евтини, а сега каква им е цената нямам идея. Истината е че DRC сигурно си е невероятна екстра ако е дълбок джоба да се поддържа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро ще мога да дам точна цена за нови накладки и ремонтен комплект гумички за апаратите за RS6 C5. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако вземеш RS4 B5 ще дойда лично да точа лиги докато я регистрираш. Да се наснимам до нея и в нея за фацебука и ще се прибера щастлив.

 

 

за момента само е в процес обмисляне 

чакам един заем който бях отписал ако не ми мине черна котка път пролетта може и да ми се сбъдне мечтата.

в момента съм с един анемичен C320дизелак и определен ми липсва 2.7Т-то на алроуда.

 

 

едит : Преди 2 дни не издържах и отидох до пича който има РС4-ка Б5 и ми е комшия и го поразпитах , не е чак толкова страшна тая кола за поддръжка , пича излезе много готин и дори ми врътна 1 кръгче определено колата е един път.

Редактирано от zlobil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ем, нали това ти казвам. Проблем е ако трябва да се сменя някой раздут панел, но за каране и профилактични ремонти и поддръжка някой неща са смешно евтини за такава кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля си тези дни за колата и май е за добре, че онази RS6 на околовръстното я нямаше в България.

Наистина са дебели някои цифри по тази кола, а ако се замисля че при моето каране ще давам около 1000 лв. за гориво, а трябва да предвиждам и по още толкова за поддръжка, нещата стават съвсем дебели. Явно причината отново е не във високите разходи, а в ниските приходи :buhu:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:) Само да вметна ОЕМ-ските накладки за RS6 C5 струват 1000лв от Юнитрейд. За това пък може да се викнат АТЕ или Паджик за около 200лв, няма керамично АТЕ за този апарат. Все още чакам цени за ремонтен комплект гумички и бутала. ОЕМ-ският комплект струва 500лв на апарат. Това са цени без отстъпки. Като знам повече ще пиша. 

 

RS4 B5 FTW.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...