a4okara Публикувано 19 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2013 Здравейте,От няколко месеца колата ми тресе на празен ход, случва се от време на време, може би 2-3 пъти в седмица на загрял мотор, през повечето време не се усеща. Оборотите са на 900 и не мърдат. Ако подам малко газ тресенето изчезва. Странното е че това не е постоянно, а се появява в определени моменти.Ходих на сервиз и като изчетоха грешките ми казаха че едната дюза спирала да работи и моторът оставал само на 3 цилиндъра, което обяснява тресенето. Въпросът ми е какво да правя оттук нататък, новата дюза струва над 1000 лева, а освен това имало и някакви профилактики и дюзи на старо. Какво ще ме посъветвате? Възможно ли е да е от горивото? Лично мен ако колата остане в това състояние не ме притеснява, върви като пушка и друго проблеми нямам, но ме притеснява да не се влоши и да не ме остави на път.Колата е производство 2007г., мисля че на тези модели дузите не са бош а някакви други. Някой имал ли е подобни проблеми?Всички коментари са добре дошли. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 19 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2013 При твоя мотор ако една дюза прекъсне колата гасне като чук, на старите 1.9 може да работи с 3 дюзи моторЯ. Мизерията може да е от блокирал ЕГР или подпикваща дюза, погледни какво са стойностите на дюзите и особено когато тресе мотора. Колата да не е с мултитроник? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 19 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2013 Не знам какво са мерили дюзите ти са на Бош най-вероятно, ако дюзата ти пикае системно или спира и колата работи на 3 цилиндъра на 100% трябва да ти светне чек контрол лампата и да си го изпише като номер на грешка като го прегледате на Ваг ком трябва да в нещо от рода на примерно - впръскването в едикой си цилиндър извън рамките на контрол е те тогава чак може да мислиш за подмяна или рециклиране на дюзата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 19 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2013 Ходи в Порше да ти я сменят безплатно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 19 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2013 (Редактирано) Сменят само на Сименс дюзи доколкото разбрах, а той не е уточнил дали му е 170 коня колата където има пиезо дюзи Сименс Редактирано 21 Февруари 2013 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 19 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2013 Аз доколкото разбрах сменяват и на 140кс Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 19 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2013 (Редактирано) Има ли го някъде официално да видя или прочета? Оказва се, че съм прав подченят се само дюзи на Сименс. Редактирано 19 Февруари 2013 от audiceco Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 19 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2013 Във ФВ форума има тема и доста хора си ги смениха безплатно Това си е акция на ВАГ и няма как да ти откажат ако колата ти е от проблемните Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 19 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2013 (Редактирано) Именно и там го пише http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&p=3697393А дюзата Сименс директно си изгаря и колата спира на пътя и то изгаря без никаква причина и когато си поиска. Редактирано 19 Февруари 2013 от audiceco Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 19 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2013 На следващата страница Добрин е писал че важи и за други мотори Най добре се обади Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 19 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2013 (Редактирано) 7 страници изписано и пак има неразбрали. Проблема с дюзите се отнася САМО за моторите помпа дюза - да или не?Сменят се САМО дюзи СИМЕНС на мотори ПОМПА ДЮЗА Комън рейла е с БОШ ЕДЦ17.Последна промяна от Andonov на Пет Фев 01 05, 2013 9:43, променена общо 4 пътиНе знам какво още трябва да направя, за да ми повярваш, че само дюзи Сименс се сменят на помпа дюза Редактирано 19 Февруари 2013 от audiceco Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
a4okara Публикувано 19 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2013 При твоя мотор ако една дюза прекъсне колата гасне като чук, на старите 1.9 може да работи с 3 дюзи моторЯ. Мизерията може да е от блокирал ЕГР или подпикваща дюза, погледни какво са стойностите на дюзите и особено когато тресе мотора. Колата да не е с мултитроник?Не с ръчни скорости е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 19 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2013 (Редактирано) А имаш ли идея, върви ли акция за маслената помпа при ПД 140кс ? Редактирано 19 Февруари 2013 от Bobu Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 20 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2013 Не мога да отговоря с точност, но по скоро май НЕ ето и темата във VW форум http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=363163 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
a4okara Публикувано 21 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2013 Обадих се в Ауди Стара Загора и казаха че за моето купе няма акция. Трябва да я закарам на диагностика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maximoff Публикувано 21 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2013 (Редактирано) Колко кончета ти е колата? Има акция за всички дюзи на сименс, аз се възползвах преди около 2 или 3 седмици и сега съм с 4 нови на континетал уж безпроблемни :flehan:/> Ако ти е 16 клапанова си със сименс - ако си 8кл си с бош.Моята е 170 мулета и със старите дюзи си претрисаше и с новите пак така.Всичко и е ОК. Дори и Мишо я гледа и каза, че е ок. При мен не е точно претрисане, на всеки 5...6..7сек виждаш как мотора трепва (все едно някакъв резонанс ли знамли как да обясня) 2...3 пъти. Това нещо, Мишо го забеляза и сега и на мен ми се внушава, но той казва, че всички 2.0 тди го има и с моята само си потвърждава мнението. Каза да не се притеснявам. Същото е мнението и на Порше специалистите.По въпроса за маслената помпа няма акция :steinigung:/> но според мен ще има :flehan:/> Редактирано 21 Февруари 2013 от maximoff Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Proff Публикувано 21 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2013 За маслената помпа - измислих застраховка внезапна механична повреда на двигател и скоростна кутия в Булстрад. Струва само 102 лева, а може да спести хиляди! Искат само колата да се наблюдава от оторизирания сервиз! Да чукна на дърво, нямам претрисания, просто спи моторчето. Иначе при КРто са решили проблема като шестограма е с 30мм по-дълъг и влиза по-навътре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
a4okara Публикувано 22 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2013 Колата ми е 140 коня. Незнам какво да правя, сигурно ще я закарам на някой друг сервиз да я прегледат и дано всичко да е ОК. Моля потребителите с такива мотори да кажат дали и при тях се наблюдава такова тресене, да знаем ако е нормално или не. На мен ми се струва че не е това нормалната работа на мотора, защото при повечето време с върви гладко, но като почне да тресе има осезаема разлика. И се случва само на празен ход при 900 оборота, като натискам газта върви много добре, без никакви забележки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogobogo Публикувано 22 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2013 А със съединител и по-специално маховик как са нещата? Примерно да се чува някакво чаткане точно в момента на пълно спиране на двигателя след загасянето му и то може да чуе само като си отдолу. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasi_soft Публикувано 24 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2013 Здравеите колеги,нов съм във вашия форум и карам сеат алтеа 2.0тди пд 8клапана от 2008.Колата съм я купувал чисто нова.В момента е на 60000км и от няколко месеца започна да притриса,оборотите не мърдат,двигателя немърда но в купето притриса.При проверка с ваг ком виждам две обезпокоителни неща.Първо на 4ти канал синхронизацията е -2,не съм я гледал колко е била като нова.Второ при студен мотор на 13канал дюзите показват 1 -0,28. 2 -0.85. 3 -0.52. 4 +1.58 това са цилиндрите.Когато загрее на 90градуса резултата е друг 1 -0.56 2 -0.14 3 -0.9 4 +0.56.Когато е студена не усещам тресене но когато загрее се усеща.От всички теми които съм прочел до сега във всички форуми,стигам до заключението че след определени километри започва това тресене.Аз за себе си правя следната диагностика,центровката на валовете се измества (най-вероятно се разтяга малко ангренажния ремък) и помпа дюзите се позацапват от хубавите горива.Това от мен като първо включване в вашия форум.Успех на всички. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване