Jump to content

Купето тресе на празен ход


a4okara

Recommended Posts

Здравейте,

От няколко месеца колата ми тресе на празен ход, случва се от време на време, може би 2-3 пъти в седмица на загрял мотор, през повечето време не се усеща. Оборотите са на 900 и не мърдат. Ако подам малко газ тресенето изчезва. Странното е че това не е постоянно, а се появява в определени моменти.

Ходих на сервиз и като изчетоха грешките ми казаха че едната дюза спирала да работи и моторът оставал само на 3 цилиндъра, което обяснява тресенето. Въпросът ми е какво да правя оттук нататък, новата дюза струва над 1000 лева, а освен това имало и някакви профилактики и дюзи на старо. Какво ще ме посъветвате? Възможно ли е да е от горивото? Лично мен ако колата остане в това състояние не ме притеснява, върви като пушка и друго проблеми нямам, но ме притеснява да не се влоши и да не ме остави на път.

Колата е производство 2007г., мисля че на тези модели дузите не са бош а някакви други. Някой имал ли е подобни проблеми?

Всички коментари са добре дошли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При твоя мотор ако една дюза прекъсне колата гасне като чук, на старите 1.9 може да работи с 3 дюзи моторЯ. Мизерията може да е от блокирал ЕГР или подпикваща дюза, погледни какво са стойностите на дюзите и особено когато тресе мотора. Колата да не е с мултитроник?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какво са мерили дюзите ти са на Бош най-вероятно, ако дюзата ти пикае системно или спира и колата работи на 3 цилиндъра на 100% трябва да ти светне чек контрол лампата и да си го изпише като номер на грешка като го прегледате на Ваг ком трябва да в нещо от рода на примерно - впръскването в едикой си цилиндър извън рамките на контрол е те тогава чак може да мислиш за подмяна или рециклиране на дюзата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменят само на Сименс дюзи доколкото разбрах, а той не е уточнил дали му е 170 коня колата където има пиезо дюзи Сименс

Редактирано от VBI
Цитиране на предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли го някъде официално да видя или прочета? Оказва се, че съм прав подченят се само дюзи на Сименс.

Редактирано от audiceco
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във ФВ форума има тема и доста хора си ги смениха безплатно Това си е акция на ВАГ и няма как да ти откажат ако колата ти е от проблемните

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Именно и там го пише http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&p=3697393

А дюзата Сименс директно си изгаря и колата спира на пътя и то изгаря без никаква причина и когато си поиска.

Редактирано от audiceco
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

7 страници изписано и пак има неразбрали.

Проблема с дюзите се отнася САМО за моторите помпа дюза - да или не?

Сменят се САМО дюзи СИМЕНС на мотори ПОМПА ДЮЗА

Комън рейла е с БОШ ЕДЦ17.

Последна промяна от Andonov на Пет Фев 01 05, 2013 9:43, променена общо 4 пъти

Не знам какво още трябва да направя, за да ми повярваш, че само дюзи Сименс се сменят на помпа дюза

Редактирано от audiceco
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При твоя мотор ако една дюза прекъсне колата гасне като чук, на старите 1.9 може да работи с 3 дюзи моторЯ. Мизерията може да е от блокирал ЕГР или подпикваща дюза, погледни какво са стойностите на дюзите и особено когато тресе мотора. Колата да не е с мултитроник?

Не с ръчни скорости е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко кончета ти е колата?

Има акция за всички дюзи на сименс, аз се възползвах преди около 2 или 3 седмици и сега съм с 4 нови на континетал уж безпроблемни :flehan:/>

Ако ти е 16 клапанова си със сименс - ако си 8кл си с бош.

Моята е 170 мулета и със старите дюзи си претрисаше и с новите пак така.

Всичко и е ОК. Дори и Мишо я гледа и каза, че е ок.

При мен не е точно претрисане, на всеки 5...6..7сек виждаш как мотора трепва (все едно някакъв резонанс ли знамли как да обясня) 2...3 пъти. Това нещо, Мишо го забеляза и сега и на мен ми се внушава, но той казва, че всички 2.0 тди го има и с моята само си потвърждава мнението. Каза да не се притеснявам. Същото е мнението и на Порше специалистите.

По въпроса за маслената помпа няма акция :steinigung:/> но според мен ще има :flehan:/>

Редактирано от maximoff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За маслената помпа - измислих застраховка внезапна механична повреда на двигател и скоростна кутия в Булстрад. Струва само 102 лева, а може да спести хиляди! Искат само колата да се наблюдава от оторизирания сервиз! Да чукна на дърво, нямам претрисания, просто спи моторчето. Иначе при КРто са решили проблема като шестограма е с 30мм по-дълъг и влиза по-навътре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата ми е 140 коня. Незнам какво да правя, сигурно ще я закарам на някой друг сервиз да я прегледат и дано всичко да е ОК. Моля потребителите с такива мотори да кажат дали и при тях се наблюдава такова тресене, да знаем ако е нормално или не. На мен ми се струва че не е това нормалната работа на мотора, защото при повечето време с върви гладко, но като почне да тресе има осезаема разлика. И се случва само на празен ход при 900 оборота, като натискам газта върви много добре, без никакви забележки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А със съединител и по-специално маховик как са нещата? Примерно да се чува някакво чаткане точно в момента на пълно спиране на двигателя след загасянето му и то може да чуе само като си отдолу.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите колеги,нов съм във вашия форум и карам сеат алтеа 2.0тди пд 8клапана от 2008.Колата съм я купувал чисто нова.В момента е на 60000км и от няколко месеца започна да притриса,оборотите не мърдат,двигателя немърда но в купето притриса.При проверка с ваг ком виждам две обезпокоителни неща.Първо на 4ти канал синхронизацията е -2,не съм я гледал колко е била като нова.Второ при студен мотор на 13канал дюзите показват 1 -0,28. 2 -0.85. 3 -0.52. 4 +1.58 това са цилиндрите.Когато загрее на 90градуса резултата е друг 1 -0.56 2 -0.14 3 -0.9 4 +0.56.Когато е студена не усещам тресене но когато загрее се усеща.От всички теми които съм прочел до сега във всички форуми,стигам до заключението че след определени километри започва това тресене.Аз за себе си правя следната диагностика,центровката на валовете се измества (най-вероятно се разтяга малко ангренажния ремък) и помпа дюзите се позацапват от хубавите горива.Това от мен като първо включване в вашия форум.Успех на всички.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...