Jump to content

Ремонт на ударен(натиснат) праг


supervlao

Recommended Posts

Здравейте, колеги,

Интересува ме как се ремонтира ударен(натиснат) праг. Ударите са 2 - един от долната страна и един страничен. Като се погледне колата отстрани и прагът изглежда огънат.

Не питам с идеята да си го оправям сам. Просто искам да съм наясно какви са опциите и какво ще прави някой по колата ми.

Четох по форумите следните методи:

1. Пробиване на проблемното място, навиване на нещо и издърпване

Въпрос: Ако се пробие прагът за да се издърпа, как се предпазва от ръжда после?

2. Заварява се желязо с точкова заварка, издърпва се прага и после се маха желязото

Въпрос: От заварката не се ли прецаква антикорозионното покритие на ламарината и не тръгва ли ръжда от там?

Става дума за сравнително малки поражения и все пак не толкова малки, че да се покрият само с кит.

Нов праг ми се вижда като крайно инвазивна процедура, която ми се ще да избегна на всяка цена.

Не се търси евтино, а добро и трайно решение.

Редактирано от supervlao
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повече втория метод се прилага,покритието си отива до ламарина,после как ще се обработи против корозия зависи от майстора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съветвам те да не прилагаш нещо подобно, защото ще се появи корозия при всеки случай след обработването.

По- добре ще е да го "китосат" и боядисат.

След време няма да можеш да познаеш , къде е било мястото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спорно- зависи къде ще се китва, баща ми например мощно си изтупва краката от снега в праговете и ако има кит, пиши го бЕгал. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо нов праг ти се вижда .."крайно инвазивна процедура"..според мен това е правилния начин...

и ако отидеш в порше да ти правят колата с голяма вероятност ще ти сменят прага...а там правят всичко по книга,....не по нашенски....zustimm.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е, затова дупчиш и издърпваш твоя си праг - няма термична обработка и покритието се запазва. После се боядисва там където е пробивано и няма да има ръжда. Нов праг не е добре в предвид, че няма да е оригинален и няма да има съответното покритие - т.е. ще ръждяса целия, а не само на заварките. От оригиналното по-добро няма за тенекиите.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече такива химии има, че направи ли се като хората,нема мръдне.....поне докато не забранят двг.с вътрешно горене да движат по улиците:D

CA

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...