supervlao Публикувано 25 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2013 (Редактирано) Здравейте, колеги,Интересува ме как се ремонтира ударен(натиснат) праг. Ударите са 2 - един от долната страна и един страничен. Като се погледне колата отстрани и прагът изглежда огънат.Не питам с идеята да си го оправям сам. Просто искам да съм наясно какви са опциите и какво ще прави някой по колата ми.Четох по форумите следните методи:1. Пробиване на проблемното място, навиване на нещо и издърпванеВъпрос: Ако се пробие прагът за да се издърпа, как се предпазва от ръжда после?2. Заварява се желязо с точкова заварка, издърпва се прага и после се маха желязотоВъпрос: От заварката не се ли прецаква антикорозионното покритие на ламарината и не тръгва ли ръжда от там?Става дума за сравнително малки поражения и все пак не толкова малки, че да се покрият само с кит.Нов праг ми се вижда като крайно инвазивна процедура, която ми се ще да избегна на всяка цена.Не се търси евтино, а добро и трайно решение. Редактирано 25 Февруари 2013 от supervlao Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 26 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2013 Повече втория метод се прилага,покритието си отива до ламарина,после как ще се обработи против корозия зависи от майстора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 26 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2013 Съветвам те да не прилагаш нещо подобно, защото ще се появи корозия при всеки случай след обработването.По- добре ще е да го "китосат" и боядисат. След време няма да можеш да познаеш , къде е било мястото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 26 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2013 Спорно- зависи къде ще се китва, баща ми например мощно си изтупва краката от снега в праговете и ако има кит, пиши го бЕгал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sashocos Публикувано 26 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2013 Защо нов праг ти се вижда .."крайно инвазивна процедура"..според мен това е правилния начин...и ако отидеш в порше да ти правят колата с голяма вероятност ще ти сменят прага...а там правят всичко по книга,....не по нашенски.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
supervlao Публикувано 26 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2013 Знам, че това е правилният начин. Притеснява ме, че ще тръгне ръжда от заварките Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 27 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2013 (Редактирано) Така е, затова дупчиш и издърпваш твоя си праг - няма термична обработка и покритието се запазва. После се боядисва там където е пробивано и няма да има ръжда. Нов праг не е добре в предвид, че няма да е оригинален и няма да има съответното покритие - т.е. ще ръждяса целия, а не само на заварките. От оригиналното по-добро няма за тенекиите. Редактирано 27 Февруари 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jiko58 Публикувано 27 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2013 Другия вариант е калай или композиция,напластяваш и след това кит . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sashocos Публикувано 27 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2013 Вече такива химии има, че направи ли се като хората,нема мръдне.....поне докато не забранят двг.с вътрешно горене да движат по улицитеCA Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
supervlao Публикувано 27 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2013 Благодаря, колеги Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts