Sonny Публикувано 11 Март 2013 Доклад Share Публикувано 11 Март 2013 Здравейте! Искам да попитам някой дали може да сподели мнение по следната ситуация - напоследък колата почна да "трепери" (не винаги, но често) като седи на 1 място с работещ двигател - понякога оборотите играят, понякога не толкова, но се усеща когато седи на нулева/първа докато не се движи. Днеска като спрях пред нас почна да пада и вдига между 800 и 1000/1100 оборота горе-долу. Имаше горе-долу същия проблем преди - беше от стартера и датчика на коляновия вал, от който също гаснеше, но сега и 2та са сменени? Колата е 99та 1,6 на бензинХелп? Мерси! :gruebel:/> Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A3max Публикувано 11 Март 2013 Доклад Share Публикувано 11 Март 2013 (Редактирано) 1во ламбда сонда -провери с вагком!2ро дебитомер -направи същото!П.С от дросела също го прави понякога!Направи си диагностика с вагком и пиши.Надявам се да съм помогнал Редактирано 12 Март 2013 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tqnata78 Публикувано 11 Март 2013 Доклад Share Публикувано 11 Март 2013 Колега,и на моята и играеха преди оборотите така но само ако съм в движение и започна да спирам.Спра ли си ги заковаваше 900 оборота и не мърдат,проблема ми беше в дроселовата клапа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sonny Публикувано 12 Март 2013 Автор Доклад Share Публикувано 12 Март 2013 Мерси колеги! Явно пак ще трябва да я карам в бокса Поздрави :bia:/> Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Da Nail Публикувано 27 Май 2013 Доклад Share Публикувано 27 Май 2013 Колега, оправи ли проблема? От известно време и при мен е така. Оборотите играят в описания от теб диапазон, но само когато колата не е в движение. Ако е в движение и двигателя е на празен ход оборотите не помръдват, включа ли климатроника на студено (да работи компресора), пак не мърдат. Снощи откачих буксата на дебитомера при играещи обороти и за моя изненада оборотите се стабилизираха. Включвайки го обратно пак заиграха. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sonny Публикувано 27 Май 2013 Автор Доклад Share Публикувано 27 Май 2013 Ами бих казал, че не Ходих за диагностика по други причини - ламбда сондата дава грешка и е за смяна, но също така показа, че не стига достатъчно въздух в двигателя - въздушния филтър беше сменян преди има-няма 3 месеца, което ме навежда на мрачната мисъл, че дебитомера може да сдава багажа.. (един колега от офиса също има проблеми с треперене и обороти и той се съмнява в дебитомера - разликата е, че кара вектра 2,5)странното е, че не отчита грешка там. Иначе в момента понякога даже ми гасне на първа или задна когато не се движи при напълно натиснат съединител - почва да се дави и да й играят оборотите и ако не се даде газ, замира Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sonny Публикувано 27 Май 2013 Автор Доклад Share Публикувано 27 Май 2013 Ако някой може да налее малко акъл защо аджеба гасне на задна, ще съм мноУ благодарен - скоростната е ок, съединителя е ок, но продължава в доста слуаи да се дави на задна и да гасне.. и това не излиза на диагностика Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Motty Публикувано 28 Май 2013 Доклад Share Публикувано 28 Май 2013 Колега, по - нагоре си споменал за грешка на ламбда сондата, била за смяна..... Това заключение се дава само при мудна сонда..... неработещ подгрев, тоест крайна мярка..... трябва да дадеш повече подробности за работата и! После си споменал за грешка, че не достига въздух (богата ти е сместа ли).....аааа май ще трябва да дадеш точните номера на грешките. Дросела чистен ли е! Свещи и кабели как са! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sonny Публикувано 28 Май 2013 Автор Доклад Share Публикувано 28 Май 2013 Ами понеже в сервиз правиха диагностиката и не помня точните номера на грешките, но да - показваше, че сместа е много богата, свещите и кабелите са сменяни преди около 3 месеца. Цитирам един от майсторите "ламбдата е заминала, търси си оригинална, че тази е универсална и не върши добра работа". Дросела не е чистен до колкото ми е известно. Колкото до гасненето и оборотите - забелязвам, че се случва главно когато волана е завъртян на някъде и се включи на задна.. не знам до колко има връзка, но го намирам за странно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Blese Публикувано 28 Май 2013 Доклад Share Публикувано 28 Май 2013 Опа същите проблеми като на моето А4 2.6 1 към 1. Смених свещи кабели ( при мен си бяха за смяна инси мислех , че от свещите е проблема) почистих дрисела тц проблема остана , после я закачих на ваг излезнаха ланд сондите смених ги с нови и всичко се оправи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sonny Публикувано 28 Май 2013 Автор Доклад Share Публикувано 28 Май 2013 Мерси колега, тъкмо мислих да я сменям другия месец Само да те запитам - ти с оригинални ли ги смени (примерно от Порше) или сложи алтернативни - аз се чудя каква да взема.. намерих една на NGK( http://www.ebay.co.uk/itm/NGK-LAMBDA-SENSOR-0399-OZA659-EE25-/200897405468?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2ec66b221c )за около 150 лева и до колкото знам са добри, иначе тази от Порше беше около 200-300 лева :x Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Blese Публикувано 28 Май 2013 Доклад Share Публикувано 28 Май 2013 Ами аз сложих на беру 138лв бр. с отсъпката и буксата си беше като моята на старите и така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sonny Публикувано 28 Май 2013 Автор Доклад Share Публикувано 28 Май 2013 А мога ли да те попитам от къде взе на Беру сондите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Blese Публикувано 28 Май 2013 Доклад Share Публикувано 28 Май 2013 Значи аз ги взех през приятел занимаващ се с това , но предполагам в техко и други магазини за авточасти ги има . Но реалната цена колко е не си спомням защото ми направи хубава отсъпка , мога да се обадя и да попитам в техКо на какви пари ще ми я дадът за твоя автомобил защото и там имам хибава отсъпка и да ти кажа какво казали , но нз какви марки предлагат , аз взех на беру защото сложих и кабели и свещи такива и съм много доволен , а и са по -добри от нгк Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sonny Публикувано 28 Май 2013 Автор Доклад Share Публикувано 28 Май 2013 Ами бих бил склонен да те черпя 1 каса бира ако си така добър да го направиш Но каквото и да стане, говорим за средата на другия месец за купуване на части.. ахем заплата парти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 28 Май 2013 Доклад Share Публикувано 28 Май 2013 Ламбда сонда няма никакъв смисъл да се взима от Порше - тя пак ще е на NGK, Bosch или друг от сорта. Вземи от който и да е от реномираните производители и няма да сгрешиш, просто според мен стой далече от китайски no-name универсални истории... освен ако не искаш да поемеш риска да се занимаваш с това отново не след дълго. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sonny Публикувано 28 Май 2013 Автор Доклад Share Публикувано 28 Май 2013 Аз по default бягам от всякакви китайски части като цяло - сигурно ако мога ще взема през колегата Беру или NGK от англия на двойно по-ниска цена от тази в БГ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване