Jump to content

Дискове /100 C4/


RTM

Recommended Posts

Някъде съм го пропуснал твоя пост колега. Щом не става като дойде време ще търся два супорта.

Gal.Stav. - Ок съгласен съм на 100%. Само информативно, споменавам че при Ц5 може би да не кажа че съм сигурен няма плътни дискове. От там разбирай че твоя случай е частен, и не съвсем по темата. Тънките накладки за който говоря, ако излишно не си информиран, и не си ровил по каталози може въобще да не разбереш че са такива (и че такива трябва да бъдат). Не се заяждам, само уточнявам :zustimm: В темата се чудим и пулим дали на коли със серийно вградени плътни дискове, може просто да си монтираме вент.дискове :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изчитам поредната тема за спирачките на А6 С4 и се чудя само аз ли съм късметлията със спираща кола? Не съм запознат със стиловете на каране на всеки от оплакващите се, но когато и както съм поискал си спирам нормално. Имал съм случай при 140 замалко да пропусна отбивка, но спирачките са помагали да не се случва. :respekt: В момента, в който ти сработи ABS-а вече зависи от шофьора какво се случва нататък. Колата е дала своето. Иначе спирачния път зависи най-вече от гуми. На В4-ката кривя вече 3-ти комплект дискове с моето каране. На А6-цата все още съм с фабричните. :flehan: Няма по-желязна кола от 100/А6 С4. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно си късметлия да уцелиш поддържана кола от към спирачки. Моята е със редовния проблем, лоши спирачки на задните колелета. От тук идва проблема с прегряването на предните дискове. 6-7 пъти съм ги прегрявал и от това дискове не става (все пак не са криви). ABS няма фабрично.

Обезвъздушавах отзад, накладки сменях нищо не помага.

Сега мисля да направя рециклиране на апаратчетата, смяна на предните дискове(явно и супорти). Ама още не мога да намера майстор, който да направи рециклирането. Нещо се дърпат и тюфкат, а като вида че няма желание да свършат работа... по добре НЕ! Спирачките са сериозна отговорност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А бе да си призная моята си спира повече от колкото съм очаквал за немска кола :zustimm: Обаче има едно единствено нещо и то е много рязката разлика в спирането топли/студени спирачки. Вече колко пъти се засилвам на магистрала примерно, и си карам като всеки друг...Така 30мин. без да пипам спирачки. Като реша да спирам натискам и все едно някой ми ги е откраднал в движение :rotcol: няма никой :wall: И така 2-3 пъти по 10 секунди...и се появяват :respekt: Аз не съм от хората дето лежат че това се случва рядко. мога и е въпрос на време да го оправя :zustimm:

ПП - При зимни условия, и дъжд е направо страшно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Общо взето при мен задните спирачки са така. Като понатискам педала и им идва акъла и почват и те да хващат като хората. Имам някакво съмнение, че в тръбичките спирачната течност е придобила кашообразно състояние.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен на 100-цата спирачките са безупречни без значение топли или студени, единствено кривите дискове добавят една гадна вибрация на волана между 80-120км/ч при плавно натискане на педала на спирачката. Така, че са си добре направени спирачките на С4-ките. Може би е важно и качеството на накладките, твърдост и т.н. Моите накладки са АТЕ от Кокича и няма осезаема разлика при спиране в зависимост от температурата на дисковете. Задните апарати съм ги рециклирал при Пепи (buzzi) преди няколко години - това също има значение :). Отпред и отзад дисковете са плътни. Мисля, че с вентилирани ще е още по-добре. При следващата смяна на дисковете може би ще взема вентилирани и ще сменя и супортите.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен са сменени дискове, накладки, спирачна течност, рециклирани апарати, нови жила на ръчната...И със 17" 225/50 не спира и на половина толкова добре колкото със 16" . Сега донякъде комбинацията дискове накладки не твърдя че е перфектната в случая, но има какво още да се желае определено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи разликата действително е в супорта. Накладките са същите. Ако се вземат добри накладки, аз карах три смени с АТЕ и дискове ТРВ, нещата са много добри. Последната смяна поднових и дисковете оставих накладките на 3мм феродо, точно преди да светне лампата за износени накладки, дори не трепваше волана. Като свалих накладките нямаше напуквания или откъсната част от феродото. За мен лично поставянето на вентилирани дискове си заслужава. Карал съм през прохода Шипка с и без вентилирани дискове на А6 С4, с нови накладки, невентилираните загряват след средата на спускането. Вентилираните нямат този проблем.

Задните спирачки на С4, особено на предно са си проблемни, заради вида на апаратите, някои хора не обръщат внимание на водачите, скъсват се маншоните, блокират самите водачи и от там респективно колата просто няма спирачки отзад. Рециклирането е проста задачка, стига да имаш знания и инструмент, който се заключава най-вече в правилните клещи за изваждане на зегерката. Ремонтния комплект включва всичко необходимо, включително един семеринг, дето не е за тоя апарат, общо работата е за половин час. Препоръчвам силно да си вземете и инструмента за прибиране на буталцето. Има нелоши варианти на пазарна цена от около 35 лева, мисля 25 мм беше разстоянието в пъпките на буталото на инструмента. Тогава дори смяната на задните апарати е буквално за 10 минути със свалянето и слагането на гумата.

Както Пепи отбеляза, много е важно каква грес се слага на водачите, защото обикновената грес става на пластмаса, когато прегрее, а това не е трудно да се случи, а тогава ефекта от гресирането е нулев.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...