Lazik Публикувано 27 Март 2013 Доклад Share Публикувано 27 Март 2013 Имате ли идея защо немога да изгася копчето ECON ??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SCHwabata Публикувано 27 Март 2013 Доклад Share Публикувано 27 Март 2013 Компресора на климатика, не работи под 5 градуса! Пробвай събота неделя, дават го 18 градуса, ако и тогава не става, пиши пак Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lazik Публикувано 27 Март 2013 Автор Доклад Share Публикувано 27 Март 2013 Мерси :-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
дани---д Публикувано 27 Март 2013 Доклад Share Публикувано 27 Март 2013 Не е проблема в околната температура. Като начало провери има ли фреон. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SCHwabata Публикувано 27 Март 2013 Доклад Share Публикувано 27 Март 2013 Искаш да ми кажеш, че зимата мога да карам на климатроник? И компресора ще върти на -5 градуса, примерно? На 3 различни Ауди-та съм пробвал, не вярвам, че и трите ще имат проблем, при положение, че лятото си охлаждат съвсем нормално! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogotzanovsf Публикувано 27 Март 2013 Доклад Share Публикувано 27 Март 2013 Незнам какво върти ама зимата на б7 със сигурност като махнеш екона изчиства запотените стъкла много бързо.Според мен на колегата нещо не му е в час Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spyder_81 Публикувано 27 Март 2013 Доклад Share Публикувано 27 Март 2013 Здравейте! Колегата е прав за фреона, ако е празна системата, копчето не може да се изгаси. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
w0r7h Публикувано 27 Март 2013 Доклад Share Публикувано 27 Март 2013 под +5 градуса ако щете и на челна стойка да застанете, неможете да включите компресора,защото образувалия се конденз ако замръзне може да се спука компресора,това са го предвидили инжинерите...ЕКОН може да гасне но ако се заслушата в работата на двигателя ще разберете че копресора не се пуска... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
дани---д Публикувано 27 Март 2013 Доклад Share Публикувано 27 Март 2013 Колегата пита за изгасване на бутона, а не за пускане на компресора.А това със спукване на компресора са пълни глупости. Причината да не се включва охлаждането при ниски температури са други. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krischan Публикувано 27 Март 2013 Доклад Share Публикувано 27 Март 2013 Напълно съм съгласен със колегата по-горе! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SCHwabata Публикувано 28 Март 2013 Доклад Share Публикувано 28 Март 2013 Колегата пита за изгасване на бутона, а не за пускане на компресора.А това със спукване на компресора са пълни глупости. Причината да не се включва охлаждането при ниски температури са други.Ами точно с изгасването на въпросния бутон "Econ" се спира и пуска компресора...Това, което колега w0r7h е написал, го подкрепям, защото и аз знам абсолютно същото!Виждам, че се занимаваш с авто климатици, т.е. си в най-час от всички ни! Аз не споря, че съм прав, но обясни тогава каква е причината и какви са "дриги-те" причини, които си искал да кажеш, за да не се включва охлаждането при ниски температури. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 28 Март 2013 Доклад Share Публикувано 28 Март 2013 и на -50 се гаси бутона Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lazik Публикувано 28 Март 2013 Автор Доклад Share Публикувано 28 Март 2013 бахти......, утре ще и проверя фреона - ако изгасне ще пиша - ако не пак ще пиша :-)))) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lazik Публикувано 3 Април 2013 Автор Доклад Share Публикувано 3 Април 2013 Оказа се датчик за високото налягане който е на радиатора. Смених го и сега всичко е ОК :-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lachoo Публикувано 4 Април 2013 Доклад Share Публикувано 4 Април 2013 Незнам какво върти ама зимата на б7 със сигурност като махнеш екона изчиства запотените стъкла много бързо.Според мен на колегата нещо не му е в часКолеги, това пускане на компресора предполагам не е свързано със пускането на студения въздух на климатика? Или по-точния ми въпрос е компресора ли е този, който е свързан с разхода на гориво, или само когато се използва(завърта) фреона? Лятото климатроника винаги е на Ауто, но питам защото есен, зима не включвам ЕКОН копчето, защото си мислех, че когато духа топло климатроника използва само парното, а не и климатика( за студено). И друг въпрос - копчето за издухване на предния прозорец - тази функция най-вероятно пуска компресора? Благодаря предварителноОказа се датчик за високото налягане който е на радиатора. Смених го и сега всичко е ОК :-)За каква сума оправи проблема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lazik Публикувано 4 Април 2013 Автор Доклад Share Публикувано 4 Април 2013 30 лева датчик 2-ра употреба и пълнене за още 55 лева.....и всичко е на 6 !!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 5 Април 2013 Доклад Share Публикувано 5 Април 2013 Искаш да ми кажеш, че зимата мога да карам на климатроник? И компресора ще върти на -5 градуса, примерно? Двете неща са различни. И на ЕСОN и на AUTO можеш да го караш и зиме и лете, автоматично ще ти се разпределя въздушната струя и температурата й, до колкото това е възможно с оглед на външната температура, НО компресора ще се включи автоматично едва при температурата, която му позволи ЕКУ то да се включи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts