Jump to content

Recommended Posts

Така е няма пълно щастие колега, но тази отпадна вече.

Това с омасляването около капачката на мотора повече ме притеснява, защото и при друга кола със същия мотор го има :gruebel:

Не ми се вярва да е нормално това нещо <_< Колеги със същия мотор да имат подобни проблеми?

Е нали търсим по-малко проблеми, а по-форумните разбирания в 1.9ТДИ е щастието. Затова се търси такова :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При положение, че е писано няколко пъти какво да се гледа и как да се гледа и си технически грамотен, не виждам проблем да гледаш и 2.0 TDI.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много коли са омаслени около капачката - и на мен ми се е случвало да подлея масло като сипвам, камо ли в сервизите, където хич не им пука!

В 99% от случаите това е причината, а ако пък е съвсем чисто значи някой е почистил! Винаги се случава да подлее масло там... Ако това е единственото омаслено място по двигателя не бих се притеснявал въобще от тази гледна точка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2009г. последно е била на 160 000км. въпросната кола.

ти днес ли я гледа?

я кажи кои а3 спортбак, 1.9 си гледал, и впечатления, ако си набелязал да купиш някоя, не ми я казвай

жената какво представлява, мен ми се стори на средна възраст - все пак някакъв читав човек с възможности ли е...или я е пускала на доизживяване колата

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги не аз съм гледал колата, а брат ми!

Споделям видяното от него да го обсъдим тук и да помогнем евентуално с нещо :)/>

Жената е около петдесетте години, а дали е оставила колата по течението.... сменила е доста неща писах по-горе, а също четири главини и каретата отпред.

Там е проблемът, че маслото е старо и изгоряла се едно е издухано през капачката :blink:/>

А това е другата Кола, която е гледал. В много по-добро състояние от синята. Но и при нея има масло около капачката на двигателя, но по-малко.

Редактирано от GENIUS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

цветът на тая ме отказа.

явно за момента, няма коли спортбеци 1.9тди, които да отговарят на критериите поне при мен =)

Мерси колега

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Синята не си е заслужавала определено, много забележки както отвън така и от вътре.

Червената е била кукла спрямо другата, а и километрите май са реални(като да не повярваш).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

явно за момента, няма коли спортбеци 1.9тди, които да отговарят на критериите поне при мен =)

...

Баце... за А3 спортбек, естествения двигател е 2,0Т. Стига си се лигавил с разни легенди, а отивай да гледаш истински коли. Щи харчи 1,5-2л. повече, ама ще препарирваш 95% от колите които виждаш. :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И мойта е леко омаслена при капачката , не се шашкай.Аз пък за пръв път виждам климатроник на 8Р който да е изтъркан , най-често се търка врътката за фаровете.Според мен колата е поне на 250к.

На тая кола реално кво очаквате за 12.5к , за тия пари си е супер.Мен ме дразни само че няма рейлинг на тавана , всичко останало се добавя (рейлинга също но мн.трудно).

Климатроника се сменя , музиката също , джанти фарове и тн.

Мотора е много корав , и дори колата да е на 250/300км не виждам нищо притеснително , освен ако не е ставало нещо много фрапантно с колата.

Ако не държи да е спортбек може да видите това

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

[quote name=owwyxw' timestamp='1366656403' post='2054201'

Ако не държи да е спортбек може да видите това

Определено синята е на 260 000+, който ходи да я гледа да го има предвид!

Колата от линка е хубаво на снимки, но задължително четири врати.

Спрял се е на червената, а и по негови думи е перфектна. Щом няма нищо притеснително с омасляването около капачката на двигателя да я отнася :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Червената е била кукла спрямо другата, а и километрите май са реални(като да не повярваш).

Мнещо не съм толкова сигурен.... като гледам волана и педалите - кола на 110 000 не изглежда така... нито струва толкова (че да има и за търговеца).

Иначе изглежда в прилично състояние действително, но за километрите - не бих си правил илюзии... по скоро около 200к.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Щом няма нищо притеснително с омасляването около капачката на двигателя да я отнася :)/>

Това с омасляването не е някаква драма. Получава се, защото с годините и километрите, гуменото уплътнение на капачката се опича и маслените пари се пропускат през нея. Едно ново уплътнение е 2-5 лева, а оригинална капачка едва ли е повече от 30- 40 лева.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не са точно толкова километрите, но са близки около тези. :zustimm:

И на мен първо ми мина през главата за гуменото уплътнение, че е заминало, но по-дъртите кошове, където съм имал са нямали такива дефекти и затова се учудих.

Благодаря на всички за мненията :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...