Marat Публикувано 6 Април 2013 Доклад Share Публикувано 6 Април 2013 Здравейте колеги! Моля за помощ! Днес отидох да напълня климатика на а8цата, напълних го обаче компресора не тръгва.. от управлението намалям на минимум температура на LOW обаче компресора не се пуска нямам никаква идея защо така моля за съвет. Също вентилатора ми се пуска само ако от управлението го дам да работи на максимум... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 6 Април 2013 Доклад Share Публикувано 6 Април 2013 Подобен симптом съм наблюдавал на моята 100-ца при всяко пълнене - трябваше да се изтрият грешките в контролера на климатроника с ВАГКОМ за да тръгне компресора. Не знам дали и при теб е възможна причина . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marat Публикувано 8 Април 2013 Автор Доклад Share Публикувано 8 Април 2013 Незнам ... луда работа някакви други идеи ??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 8 Април 2013 Доклад Share Публикувано 8 Април 2013 Почни елементарните неща - предпазители, реле, грешки на ваг ком, откачени букси на ниско и високо налягане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marat Публикувано 27 Април 2013 Автор Доклад Share Публикувано 27 Април 2013 Така след играчка и малко повечко време стигнахме до следните изводи... Датчик за високо налягане на климатроника беше заминал та изкорубихме го и сложихме нов ( втора употреба ) от една 8ца 98г. датчика беше различен и с различна букса но го направихме и климатика тръгна... но за по 15-20секунди пак. И така карах си днеска пуска се работи духа студено после се изключва... покарах 30-40км. и реших да го закача коша на ваг-а и ми изписа.A/C Magnetic Clutch (N25) 42-10 - Speed Deviation too High - IntermittentКато преди това го нямаше но той и климатика не работеше... та давайте съвети колеги. Съединител ли реле ли е какво може да е поправката колко ще е според вас и има ли смисъл или нов да взимам ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 28 Април 2013 Доклад Share Публикувано 28 Април 2013 Да не е хлабав ремъка на компресора? Другото би трябвало да е приплъзване на съединителя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marat Публикувано 28 Април 2013 Автор Доклад Share Публикувано 28 Април 2013 все си мисля, че е съединителя... днеска карах малко извън градско и като заработи тоз климатик вътре ужас студ.. хладилник мраз направо.. ама как спра на място и паднат оборотите.... компресора спира Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 14 Май 2013 Доклад Share Публикувано 14 Май 2013 Друг въпрос по идентичната проблематика. Някой разтурял ли е тоя климатроник, за да му рециклира моторчетата, които движат клапите? При мен работи компресора и духа студено, но само когато ши.аното ЕКУ реши, че ще пусне студения, а не топлия въздух. Излиза грешка на централната клапа, та питам някой разглобявал ли е това табло и лесно ли е? В смисъл лесно - до един ден време за работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 14 Май 2013 Доклад Share Публикувано 14 Май 2013 (Редактирано) ...на А8 или друг модел питаш, че аз правя една такава подобна профилактика на моята А4 покрай смяната на радиаторчето? А иначе по въпроса на колегата, колега вие сигурни ли сте за датчика е в него е бил проблема, че когато падне налягането в нея пак дава грешка този датчика? Колега щом само в движение имаш охлаждане, нещо имаш проблем с радиаторите и тяхното обдухване:1. Прегледай си питите на кондензатора и този на охладителната система, ако са силно замърсени си ги измий.2. Провери си перката на охлаждането, би трябвало да си с една виско и втора електрическа която да подпомага тази за охлаждането и да се включва задължително при активирането на климатика. Именно тази втората трябват да й се проверят степенните дали работят, както и нейното управление. ... тая грешка винаги ли я набива след като караш и си пуснал климатика, че не са малко нещата от които идва: хлабав ремък, заминал електромагнитен съединител, хлабини в компресора, ел. проблем в инсталацията, проблем в ремъчното задвижване, проблем с маховик, кодировки на блока за управление и т.н? Редактирано 14 Май 2013 от drob4o Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 15 Май 2013 Доклад Share Публикувано 15 Май 2013 На А8, разбира се, нали в тоя раздел питам. :bia: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 15 Май 2013 Доклад Share Публикувано 15 Май 2013 .. не съм разглобявал такова табло, повече прилича на 100/А6 отколкото на А4/А6 т.е. голяма част от елементите са отпред, а не в купето. Каква е точно грешката? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 15 Май 2013 Доклад Share Публикувано 15 Май 2013 Централна клапа непостоянно блокирала или нещо сходно, не я помня точно, духа вряло дори на LO, по някое време прещраква и започва да духа лед. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 15 Май 2013 Доклад Share Публикувано 15 Май 2013 По скоро за температурната клапа говориш и описваш? Коя година е А8? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 15 Май 2013 Доклад Share Публикувано 15 Май 2013 (Редактирано) 97 ма.Не помня точно каква беше, на лаптопа е, но това е оплакването.Идеята е, че явно в Германия са се опитвали да отремонтират нещо, понеже дойде с разглобени детайли там около климатроника, липсващо захранване на запалките. Това ме кара да мисля, че са се мъчили да се доберат до моторчето, поразкачили са и като са го видяли, че трябва ново, са събрали набързо конзолата и са я зарязали. Редактирано 15 Май 2013 от RaDi_b4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 15 Май 2013 Доклад Share Публикувано 15 Май 2013 Ако е температурната клапа е отстрани при жабката и би трябвало да може за ден да се разглоби сглоби. Може да се направи и тест на отделните елементи на системата т.е. да се включат/задействат и след това да провериш за грешки какви биха се появили, а и по шумовете или липсата им може да разбереш дали даден елемент не работи. Първо изтрий грешките и без да излизаш от системата и на контакт08 Air cond.003 (Output Tests) Ето ти малко сламки за кодировката и тази диагностика на климатичната система. A8.rar Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 15 Май 2013 Доклад Share Публикувано 15 Май 2013 Жив да си! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dido85 Публикувано 15 Май 2013 Доклад Share Публикувано 15 Май 2013 най вероятно съпротивлението на пресостата/датчика е различно . Дава информация на компа че налягането е високо и спира компресора от претоварване. Другия варянт е подобен - компресора е работил без масло и е отделил стружки , те са отишли във филтър дехидратора и са го запушили. Най добре да се закачат манометри на системата и да се види какво налягане прави. Този датчик къде точно седеше - да не е за ниско налягане ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
зеФс Публикувано 6 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2013 (Редактирано) При мен на старата осмица с 32 клапановия мотор правеше същите циркове, докато отидох при Жоро Аудито и за някакви смешни пари, един келеш развинти дроселната клапа, напръска с някакъв спрей с бензин в 2 дупки на всмукателния колектор, натика един парцал с отверка, извади едно кило гняс, сглоби всичко и край с проблема. Компът решавал, че моторът не може да поддържа оборотите на празен ход при включен климатик, понеже вероятно отчита, че отваря повечко дросела за да поддържа оборотите заради мръсотията в тръбите. Каквото и да отчита, факт е, че след почистването, колкото и да треперех, че ей сега пак ще спре да духа в града, не спря. Редактирано 6 Юни 2013 от зеФс Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SCHwabata Публикувано 5 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2014 Да не пускам нова тема, ще попитам тук. Днес махнах пластмасовата решетка над въздуховода на парното/климатика. Отдолу се появиха две клапи една до друга.По принцип би трябвало да стоят затворени, а при пускане на парно/климатик да се отворят, нали така? Също така и при натискане на бутона за рециркулация, отново да се затворят.Проблемът при мен е, че стоя отворени постоянно и по никакъв начин не се затварят. Пробвах леко ръчно да им помогна, но ме хвана шубе да натисна по здраво. Не помръднаха.Някой има ли идея къде да търся проблема, защото не намерих никаква информация. Колата е А8 D2 фейслифт 2000г. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
зеФс Публикувано 16 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2014 Ти си добре... при мен като пусна вентилатора и духа. Натискам копчето екон за да включа компресора и затваря клапите, при което вентилаторът духа, та се къса, а в купето не влиза и супена лъжица въздух през духалките. Ще посещавам скоро Спас да си взема друго управление.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 16 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2014 При изгасен мотор клапите са отворени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване