Jump to content

A8 4.2 Quattro D2 Климатик


Marat

Recommended Posts

Здравейте колеги!

Моля за помощ! Днес отидох да напълня климатика на а8цата, напълних го обаче компресора не тръгва.. от управлението намалям на минимум температура на LOW обаче компресора не се пуска нямам никаква идея защо така моля за съвет. Също вентилатора ми се пуска само ако от управлението го дам да работи на максимум...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подобен симптом съм наблюдавал на моята 100-ца при всяко пълнене - трябваше да се изтрият грешките в контролера на климатроника с ВАГКОМ за да тръгне компресора. Не знам дали и при теб е възможна причина :nixweiss:.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Така след играчка и малко повечко време стигнахме до следните изводи...

Датчик за високо налягане на климатроника беше заминал та изкорубихме го и сложихме нов ( втора употреба ) от една 8ца 98г. датчика беше различен и с различна букса но го направихме и климатика тръгна... но за по 15-20секунди пак.

И така карах си днеска пуска се работи духа студено после се изключва... покарах 30-40км. и реших да го закача коша на ваг-а и ми изписа.

A/C Magnetic Clutch (N25)

42-10 - Speed Deviation too High - Intermittent

Като преди това го нямаше но той и климатика не работеше... та давайте съвети колеги. Съединител ли реле ли е какво може да е поправката колко ще е според вас и има ли смисъл или нов да взимам ? :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не е хлабав ремъка на компресора? Другото би трябвало да е приплъзване на съединителя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

все си мисля, че е съединителя... днеска карах малко извън градско и като заработи тоз климатик вътре ужас студ.. хладилник мраз направо.. ама как спра на място и паднат оборотите.... компресора спира

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Друг въпрос по идентичната проблематика. Някой разтурял ли е тоя климатроник, за да му рециклира моторчетата, които движат клапите? При мен работи компресора и духа студено, но само когато ши.аното ЕКУ реши, че ще пусне студения, а не топлия въздух. Излиза грешка на централната клапа, та питам някой разглобявал ли е това табло и лесно ли е? В смисъл лесно - до един ден време за работа. :bgdev:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...на А8 или друг модел питаш, че аз правя една такава подобна профилактика на моята А4 покрай смяната на радиаторчето?

 

А иначе по въпроса на колегата, колега вие сигурни ли сте за датчика е в него е бил проблема, че когато падне налягането в нея пак дава грешка този датчика? Колега щом само в движение имаш охлаждане, нещо имаш проблем с радиаторите и тяхното обдухване:

1. Прегледай си питите на кондензатора и този на охладителната система, ако са силно замърсени си ги измий.

2. Провери си перката на охлаждането, би трябвало да си с една виско и втора електрическа която да подпомага тази за охлаждането и да се включва задължително при активирането на климатика. Именно тази втората трябват да й се проверят степенните дали работят, както и нейното управление.

 

 

... тая грешка винаги ли я набива след като караш и си пуснал климатика, че  не са малко нещата от които идва: хлабав ремък, заминал електромагнитен съединител, хлабини в компресора, ел. проблем в инсталацията, проблем в ремъчното задвижване, проблем с маховик, кодировки на блока за управление и т.н?

Редактирано от drob4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.. не съм разглобявал такова табло, повече прилича на 100/А6 отколкото на А4/А6 т.е. голяма част от елементите са отпред, а не в купето. Каква е точно грешката?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Централна клапа непостоянно блокирала или нещо сходно, не я помня точно, духа вряло дори на LO, по някое време прещраква и започва да духа лед. :angry2:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

97 ма.

Не помня точно каква беше, на лаптопа е, но това е оплакването.



Идеята е, че явно в Германия са се опитвали да отремонтират нещо, понеже дойде с разглобени детайли там около климатроника, липсващо захранване на запалките. Това ме кара да мисля, че са се мъчили да се доберат до моторчето, поразкачили са и като са го видяли, че трябва ново, са събрали набързо конзолата и са я зарязали.

Редактирано от RaDi_b4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е температурната клапа е отстрани при жабката и би трябвало да може за ден да се разглоби сглоби. Може да се направи и тест на отделните елементи на системата т.е. да се включат/задействат и след това да провериш за грешки какви биха се появили, а и по шумовете или липсата им може да разбереш дали даден елемент не работи. Първо изтрий грешките и без да излизаш от системата и на контакт

08 Air cond.

003 (Output Tests)

 

Ето ти малко сламки за кодировката и тази диагностика на климатичната система.

 

 

 

A8.rar

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

най вероятно съпротивлението на пресостата/датчика е различно . Дава информация на компа че налягането е високо и спира компресора от претоварване. Другия варянт е подобен - компресора  е работил без масло и е отделил стружки , те са отишли във филтър дехидратора и са го запушили. Най добре да се закачат манометри на системата и да се види какво налягане прави.

 

Този датчик къде точно седеше - да не е за ниско налягане ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

При мен на старата осмица с 32 клапановия мотор правеше същите циркове, докато отидох при Жоро Аудито и за някакви смешни пари, един келеш развинти дроселната клапа, напръска с някакъв спрей с бензин в 2 дупки на всмукателния колектор, натика един парцал с отверка, извади едно кило гняс, сглоби всичко и край с проблема. Компът решавал, че моторът не може да поддържа оборотите на празен ход при включен климатик, понеже вероятно отчита, че отваря повечко дросела за да поддържа оборотите заради мръсотията в тръбите. Каквото и да отчита, факт е, че след почистването, колкото и да треперех, че ей сега пак ще спре да духа в града, не спря.

Редактирано от зеФс
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Да не пускам нова тема, ще попитам тук.

 

Днес махнах пластмасовата решетка над въздуховода на парното/климатика. Отдолу се появиха две клапи една до друга.

По принцип би трябвало да стоят затворени, а при пускане на парно/климатик да се отворят, нали така? Също така и при натискане на бутона за рециркулация, отново да се затворят.

Проблемът при мен е, че стоя отворени постоянно и по никакъв начин не се затварят. Пробвах леко ръчно да им помогна, но ме хвана шубе да натисна по здраво. Не помръднаха.

Някой има ли идея къде да търся проблема, защото не намерих никаква информация. 

Колата е А8 D2 фейслифт 2000г.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Ти си добре... при мен като пусна вентилатора и духа. Натискам копчето екон за да включа компресора и затваря клапите, при което вентилаторът духа, та се къса, а в купето не влиза и супена лъжица въздух през духалките. Ще посещавам скоро Спас да си взема друго управление....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...