Jump to content

Проблем с турбо на А4 1.9 110кс


sayman_says

Recommended Posts

Здравеите колеги,имам следният проблем:днес като стъпих на магистралата и на 5скорост с 130-140км при около 3000 оборота колата ми изгуби мощност,сякаш турбото не работеше като хората.Спрях веднага и вдигнах капака,имаше малко масло в/у самото турбо и пушеше от него,изчаках няколко минути,запалих и колата си работи,турбото си свири само дето сякаш пак не дърпаше добре,държи си обороти и така.Ако някои е имал следният проблем тук да помогне,Благодаря!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко мяза на запушени турбо пътища, и нагар на лопатките на турбината.Решение сваля се и се чисти , става когато колата с екара предимно на къси разтояния и ниски обороти.

Но това което казваш че се е включило и работило трабва да се погледне от майстор,не искам да те страскам но моя колега кара същата а4 и му казаха че има механичен проблем с турбината т.е понякога работи понякога не.

Той я лекува с гасене на колата и повторно палене демек рестарт на комп.

Ти се насочи първо към диагностика че след като забива муцуан на 3000 или е зацапана турбината или клапан Н75 не работи коректно.

Апропо .. За какво ползвате репликата "ако някой е имал този проблем " ...Като чели вие сте откривателите му и хоп загубихте желание за търсене.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А само да попитам това сваляне и почистване на турбото горе долу какви пари излиза че един маистор в плождиж ми говори за сума от около 180лева,и ако има някои от пловдив тук да ме посъветва за маистор които извършва тези услуги!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега направи първо една диагностика, може да се окаже едно маркучле на цена 2 лв. Колата ти влиза в авариен режим и затова губи мощност. когато го направи просто в движение изгаси контакта и запали отново и ще се оправи, докато не забие пак. Вариянтите са много, като повечето и по-често срещаните са сравнително евтини. Спукано вакумче, зацапана геометрия, запекъл акуратор, спукани турбо пътища, и още такива. направете един ваг-ком, като задължително се гледат данните в движение в момента на забиване и тогава проблема ще си проличи. Ако искаш може да се разходиш и до мен и ще го видим каде е ключа за бараката. Или виж някой колега от форума с ваг-ком и я логнте. Че незнам как са майсторите в Пловдив, но тук при нас редовно казват турбина и това е, само и само да те оскубят. Чак вече ме е сам че правя коли и аз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега благодарско за отговора но се оказа че наистина е турбината има доста аксиален луфт и работата отиде на нова:(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не е тайна каква сума взе турбината и нова ли купихте или стара под номер ?

Интересоваме дали да се ориентирам и аз да сменя моята с по-голяма от 131 но трабва да поразпитам дали става ма търбите ..

Редактирано от Screamm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, днес и моето Audi A4 1 9 TDI 110к загуби мощност над 2500 оборота и пуши доста, нивото на маслото и водата ми са в нормално састояние. Дали е проблем с турбото? Ще сам ви благодарен за вашите мнения

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята турбина "се ебава с мен" от месец вече. Вагкома не показва нищо. Геометрията ми била добре, турбо пътищата са читави, клапанът работи. Смених дебитомера и започна да върви, но след няколко седмици пак изчезна турбото... и сега съм на начално положение. При изкачване на стръмен наклон на втора газ до ламарината и не може да качи над 1800 оборота :gruebel: Не се чува турбото и при натискане на газта не прави необходимото налягане в маркуча. :wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Геометрията се движи, марчучетата изглеждат опърпани но нямат видими повреди.

Как се движи? На ръка или с тест? А това че маркучетата нямат видими повреди не значи непременно че са наред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При тест се движат, най- странното е че след смяната на дебитомера вървеше добре..., въпреки вагкома не даде грешка за стария. При форсиране извън скорост има леко потрисане на 1900-2000 оборота.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

зацапват се лопатките на турбината ..варянта е каране по магистралата 4-5к оборота на 5та поне 15-20км .След тоева се оправя .Най -добре това упражнение да се прави един път месечно , защото пак почва да се бъзика , спецялно за градско в София

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

зацапват се лопатките на турбината ..варянта е каране по магистралата 4-5к оборота на 5та поне 15-20км .След тоева се оправя .Най -добре това упражнение да се прави един път месечно , защото пак почва да се бъзика , спецялно за градско в София

Да това е единия вариант ако зацапването не е над 40 -50 % ,защото след това има толкова нагар че няма как да го премахнеш само с каране на високи обороти . Варианта е ако не се оправи турбото долу и се отваря и почиства - защото точно където се движат лопатките под тях на оста има най много нагар , и трябва вече да се почистят ръчно . Иначе цялата процедура отнема 2-3 часа в зависимост от това дали сте го правили и какъ е хавтомобила :) .

п.п Ако се стигне до ръчно чистене в НИКАКЪВ ама никакъв случай не бийте с чука по топлата част за да я отделите от средната - в никакъв - защото има вероятно да повредите перките на топлата част.

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди няколко месеца правих ремонт на главата ,че ми духаше и изкарваше вода постоянно . Тогава при разглобването почистих всичко -колектори,турбина, ,егр , търбо пътища и т.н. Сега от 1-2 седмици пак ми забива , но гледам че турбо маркуча от кулера е спукан и се чудя дали не пренадува в момента и за това да го спира . Гледахме тука разни такива маркучи , но такъв крив го няма . Сега чакам да ми проверят в порше по номер , но пък нали са празници , ще трябва да изчакам още някой ден

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.. Сега от 1-2 седмици пак ми забива , но гледам че турбо маркуча от кулера е спукан и се чудя дали не пренадува в момента и за това да го спира ...

При спукан маркуч няма как да пренадува. Тогава изпада в авариен режим от недостатъчен надув. Колата пуши.

На мен за оригинален такъв от турбината до кулера ми обявиха 230 лв и това не в Порше, а в един специализиран магазин на Симеон.

В крайна сметка го поръчах от Полша на цена малко над 50 лв с доставката. И всичко това понеже не си намерих втора ръка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Под товар пуши. Дебитомерът отчита въздух, който обаче не стига до цилиндрите. Съгласно отчетеното количество въздух се пуска нафта. Само дето въздуха не стига и има неизгоряла нафта и колата пуши.

Дай рязко газ или виж на голям баир като даваш газ какво става.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

зацапват се лопатките на турбината ..варянта е каране по магистралата 4-5к оборота на 5та поне 15-20км .След тоева се оправя .Най -добре това упражнение да се прави един път месечно , защото пак почва да се бъзика , спецялно за градско в София

Само дето с 4-5к оборота на 5-та караш с над 200 ,мислиш ли малко 15-20 км с тази скорост,на 4 предавка се прави това извънградско с 3-4к оборота а не на 5та.....ефекта е същия ,аз го правя всеки път като излизам от града,а и в града превключвам на 3-3500 оборота където мога.Моята също като е на нормални обороти се чува едно свистене отзад,това го гледах в 1 клип ,като применят позицията на лопатките на тест докато работи двигателя и почва да се свисти по същия начин,следователно явно при мен лопатките на геометрията не се връщат докрая...от 2.40 започва теста със геометрията

Редактирано от w0r7h
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Имам въпрос. Ако затапя маркуча да не се връщат изгорените газове в турбината, та тези изгорени газове, къде отиват??? Извинявам се за глупавия въпрос

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...