Jump to content

Компресор на климатроника не пали


sayman_says

Recommended Posts

Здравеите колеги,имам следния проблем;не ми тръгва компресора на климатроника,мерих и като го пусна на буксата под капака не ми пуска ток и не пали компресора,казаха ми че има реле за него?Дали е от него и някои ако знае от какво е да помага?!?!Фреон има..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тогава най-вероятно няма достатъчно фреон и датчика за налягане не позволява включването на компресора. Ако компресора върти без фреон се поврежда. Виж на 01с на климатроника какви грешки имаш. Ако е от сорта 22.х значи няма достатъчно фреон.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами открих проблема колеги:(((компресора е пълен със стружки и масторчето каза че не подлежал на ремонт и сега 6те трябва да търся:(((идеи за по лек ремонт ако имате че 2 месеца съм с това ауди и първо турбо сега това и взех да се разочаровам от марката!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е виновна марката, атози дето е спал като е избирал колата или е търсил най-ниска цена, а хубаво и ефтино няма.

Търси компресор от колегите, продаващи коли на части и промийте инсталацията.Сменя се филтър и капилярка, а след това и зареждане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес и аз открих, че моя компресор на климатроника не зацепва. Аз досега фреон изобщо не съм зареждал (откакто я имам - 2007), така че е доста вероятно проблема да е там.

Опитах да закача един VAGCOM, обаче ми даваше грешка на теста за климатика (HVAC)- "Too many communication errors", което с малко четене открих, че има шанс да се оправи ако в настройките за реакция на COM-порта от 16 ms променя на 12 ms . Още не съм опитал дали ще има резултат.

Зимата, като профилактично пусках климата, се чуваха едни шумове за кратко в началото, та ме притеснява да не е заминала електромагнитната шайба.

Ако някой иска да помогне с идеи за диагностицирането на проблема, та да не скачам в ремонти на сляпо, да помага : )

Редактирано от fx rookie
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.........................2 месеца съм с това ауди и първо турбо сега това и взех да се разочаровам от марката!!!

А така, сега му е момента да се откажеш от Ауди, т`ва е баси и калпавата марка! Фърляй на моргата и скачай на Опел, там всичко е вечно и нищо не се разваля!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

компресора е пълен със стружки от качествени майстори по автосервизите дето нямат понятие що е то климатична система . При отваряне на компресора го прегледайте в какво състояние е ,измиите го с корселин сменете му гарнитурите и семеринга и ще кара още дълго .(това ако е в състояние на изпраност) Промиите системата, смени филтъра (дехидратор ) и се радвай на чудесното лято с климатик.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рядко се случва хем да има много стружки, хем да става за ремонт.

"Зексел"ите, а и всички други компресори се чупят от нередовно обслужване на климатика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...