sayman_says Публикувано 28 Април 2013 Доклад Share Публикувано 28 Април 2013 Здравеите колеги,имам следния проблем;не ми тръгва компресора на климатроника,мерих и като го пусна на буксата под капака не ми пуска ток и не пали компресора,казаха ми че има реле за него?Дали е от него и някои ако знае от какво е да помага?!?!Фреон има.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 28 Април 2013 Доклад Share Публикувано 28 Април 2013 подай му директно + и ако не се чуе да зацепи ,значи е умрял електромагнита Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sayman_says Публикувано 28 Април 2013 Автор Доклад Share Публикувано 28 Април 2013 ами подадох му и зацепи( Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 28 Април 2013 Доклад Share Публикувано 28 Април 2013 Тогава най-вероятно няма достатъчно фреон и датчика за налягане не позволява включването на компресора. Ако компресора върти без фреон се поврежда. Виж на 01с на климатроника какви грешки имаш. Ако е от сорта 22.х значи няма достатъчно фреон. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 29 Април 2013 Доклад Share Публикувано 29 Април 2013 Или ако си сменял скоро ремъци са забравили да закачат буксата зад десния фар. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sayman_says Публикувано 29 Април 2013 Автор Доклад Share Публикувано 29 Април 2013 Ами открих проблема колеги((компресора е пълен със стружки и масторчето каза че не подлежал на ремонт и сега 6те трябва да търся((идеи за по лек ремонт ако имате че 2 месеца съм с това ауди и първо турбо сега това и взех да се разочаровам от марката!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
дани---д Публикувано 29 Април 2013 Доклад Share Публикувано 29 Април 2013 Не е виновна марката, атози дето е спал като е избирал колата или е търсил най-ниска цена, а хубаво и ефтино няма.Търси компресор от колегите, продаващи коли на части и промийте инсталацията.Сменя се филтър и капилярка, а след това и зареждане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fx rookie Публикувано 30 Април 2013 Доклад Share Публикувано 30 Април 2013 (Редактирано) Днес и аз открих, че моя компресор на климатроника не зацепва. Аз досега фреон изобщо не съм зареждал (откакто я имам - 2007), така че е доста вероятно проблема да е там.Опитах да закача един VAGCOM, обаче ми даваше грешка на теста за климатика (HVAC)- "Too many communication errors", което с малко четене открих, че има шанс да се оправи ако в настройките за реакция на COM-порта от 16 ms променя на 12 ms . Още не съм опитал дали ще има резултат.Зимата, като профилактично пусках климата, се чуваха едни шумове за кратко в началото, та ме притеснява да не е заминала електромагнитната шайба. Ако някой иска да помогне с идеи за диагностицирането на проблема, та да не скачам в ремонти на сляпо, да помага : ) Редактирано 30 Април 2013 от fx rookie Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 30 Април 2013 Доклад Share Публикувано 30 Април 2013 .........................2 месеца съм с това ауди и първо турбо сега това и взех да се разочаровам от марката!!!А така, сега му е момента да се откажеш от Ауди, т`ва е баси и калпавата марка! Фърляй на моргата и скачай на Опел, там всичко е вечно и нищо не се разваля! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dido85 Публикувано 2 Май 2013 Доклад Share Публикувано 2 Май 2013 компресора е пълен със стружки от качествени майстори по автосервизите дето нямат понятие що е то климатична система . При отваряне на компресора го прегледайте в какво състояние е ,измиите го с корселин сменете му гарнитурите и семеринга и ще кара още дълго .(това ако е в състояние на изпраност) Промиите системата, смени филтъра (дехидратор ) и се радвай на чудесното лято с климатик. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
дани---д Публикувано 2 Май 2013 Доклад Share Публикувано 2 Май 2013 Рядко се случва хем да има много стружки, хем да става за ремонт."Зексел"ите, а и всички други компресори се чупят от нередовно обслужване на климатика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване